Przetargi.pl
„Wykonanie oznakowania poziomego na drogach gminnych w Świdnicy w latach 2017 - 2019 ”

Prezydent Miasta Świdnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 58100 Świdnica, ul. Armii Krajowej
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 562 850 , fax. 748 523 110
  • Data zamieszczenia: 2017-02-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Świdnicy
    ul. Armii Krajowej 49
    58100 Świdnica, woj. dolnośląskie
    tel. 748 562 850, fax. 748 523 110
    REGON: 57958900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wykonanie oznakowania poziomego na drogach gminnych w Świdnicy w latach 2017 - 2019 ”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA : 1. Zamawiający powierza, a Wykonawca zobowiązuje się zrealizować zamierzenie pn. „Wykonanie oznakowania poziomego na drogach gminnych w Świdnicy, w latach 2017-2019”, polegające na: 1) remoncie oznakowania poziomego, poprzez jego odnowienie – przez odnowienie oznakowania rozumie się każde następne jego wykonanie, 2) malowaniu z wytyczeniem oznakowania poziomego – przez malowanie z wytyczeniem rozumie się pierwsze wykonanie oznakowania, 3) malowaniu tła pod kopertami dla niepełnosprawnych i przejazdami rowerowymi 4) usuwaniu nieaktualnych oznakowań poziomych. 2. Obszar zamówienia został podzielony na Rejony - Rejon I i II miasta Świdnicy; mapa podziału na rejony stanowi załącznik nr 2 do Opisu przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia dotyczy wyłącznie dróg gminnych. 3. Przedmiot zamówienia w Rejonie I, będzie realizowany w powtarzających się corocznych 3 Etapach, w terminach określonych w rozdz. V, ust. 2, pkt. 1. 4. Przedmiot zamówienia w Rejonie II, będzie realizowany corocznie w terminie określonym w rozdz. V, ust. 2, pkt. 2. 5. Oszacowano, że w ciągu jednego roku, 1) w Rejonie I, w Etapie 1 - należy wykonać rocznie w ilości do 7.000 m2 oznakowania poziomego cienkowarstwowego, 2) w Rejonie I, w Etapie 2 i 3 - będą wykonywane roboty uzupełniające w ilości po ok. 400 m2 w każdym z etapów, 3) w Rejonie II - należy wykonać rocznie oznakowanie w ilości do 14.300 m2 , 6. Kolejność i lokalizacja robót w Rejonach będzie każdorazowo wskazana pisemnie przez Zamawiającego – dopuszcza się przekazywanie dyspozycji w tym zakresie drogą e –mailową. UWAGA ! Zamawiający wymaga by w każdym kolejnym roku, przy realizacji przedmiotu zamówienia w Rejonie I na Etapie 1 i w Rejonie II, uczestniczyły min. 2 zespoły robocze. Przez zespół roboczy Zamawiający rozumie zespół złożony z min. 2 osób wyposażonych w narzędzia umożliwiające im sprawne wykonanie realizowanego zadania. 1 Oznakowanie poziome należy wykonywać w godzinach nocnych tj. od godz. 1900 do 500 2 W przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych w godzinach nocnych /temperatura poniżej 5 ºC lub wilgotność powyżej 85%/ Wykonawca, po uzyskaniu zgody Zamawiającego, będzie wykonywał prace w ciągu dnia poza godzinami szczytu tj. poza godzinami 6:00 – 9:00 i 13:00 – 17:00. W przypadku nie dotrzymania tego warunku, Zamawiający będzie naliczał kary umowne, zgodnie z zapisami §12, ust. 1, pkt. 5 wzoru umowy. stanowiącego Tom II SIWZ. 3 Zamówienie musi odpowiadać wymaganiom technicznym i terminowym określonym we wszystkich rozdziałach niniejszej Specyfikacji. 4 Szczegółowe opis przedmiotu zamówienia - warunki wykonania oraz wymagania dotyczące materiałów używanych do wykonania zamówienia zawarte są w Tomie III SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia - Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (SST) do SIWZ. 5 Dokument, o którym mowa w pkt. 4 niniejszego rozdziału, wraz z inwentaryzacją oznakowania poziomego na drogach w Świdnicy znajdują się na stronie internetowej Zamawiającego www.swidnica.bip-gov.info.pl w katalogu zamówienia publiczne, w miejscu ogłoszenia niniejszego postępowania. UWAGA ! Inwentaryzacja oznakowania ma charakter wyłącznie poglądowy i została załączona pomocniczo w celu ułatwienia dokonania wyceny oferty przez Wykonawcę. 4.1 WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH CPV: CPV (Wspólny Słownik Zamówień): 45.23.32.21-4 malowanie nawierzchni 4.2 ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1. Zakres zamówienia obejmuje: 1) remont oznakowania poziomego, poprzez jego odnowienie, w tym: a) remont oznakowania poziomego metodą cienkowarstwową – do 14.000 m2 rocznie, b) remont oznakowania poziomego metodą grubowarstwową – do 50 m2 rocznie 2) malowaniu z wytyczeniem oznakowania poziomego, w tym: a) malowaniu z wytyczeniem oznakowania poziomego metodą cienkowarstwową – do 2.000 m2 rocznie, b) malowaniu z wytyczeniem oznakowania poziomego metodą grubowarstwową – do 50 m2 rocznie, 3) malowaniu tła pod kopertami dla niepełnosprawnych i przejazdami rowerowymi, w tym: a) malowanie tła pod kopertami metodą cienkowarstwową (powierzchnia niebieska)- do 5.500 m2 rocznie, b) malowanie tła pod przejazdami rowerowymi metodą cienkowarstwową (pow. czerwona) - do 500 m2 rocznie 4) usuwaniu nieaktualnych oznakowań poziomych – do 500 m2 rocznie, Uwaga! Ilość robót wyrażona w m2 dla poszczególnych grup robót, o których mowa w rozdz. 4.2, ust. 1 stanowi maksymalną ilość jednostek świadczenia rocznie dla danego rodzaju prac. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia zakresu prac do 75 % zamówienia podstawowego rocznie . 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto wykonanie wszelkich robót towarzyszących, niezbędnych dla należytego wykonania zamówienia, w tym: 1) oznakowanie na czas prowadzenia robót, tj. wprowadzenie zatwierdzonej, standardowej organizacji ruchu w obszarze wykonywania robót, oraz oznakowanie pojazdów zabezpieczających i wykonujących roboty, 2) wykonanie prac przygotowawczych, w tym przygotowanie nawierzchni do wykonania oznakowania, 3) zabezpieczenie świeżego oznakowania, 4) ewentualny, bieżący wywóz materiałów nieużytecznych na składowisko odpadów oraz utylizację odpadów o ile będzie to konieczne (koszty wywozu i utylizacji ponosi Wykonawca). 5) utrzymanie ładu i porządku na terenie pasa drogowego 6) niezwłoczne zawiadomienie Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach lub nowych okolicznościach wynikłych w trakcie prowadzenia robót. 3. Wykonawca podczas wykonywania zadania zapewni przejezdność dla ruchu kołowego przez cały okres jego realizacji. 4. Roboty należy przeprowadzać w sposób zapewniający ciągłość pracy i bezpieczeństwo osób i mienia znajdujących się w strefie zagrożenia. Wszelkie koszty związane ze stratami przez niewłaściwe zabezpieczenie robót będą obciążać Wykonawcę. 5. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, a w szczególności ustawie z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. jedn. Dz. U. z 2016r., poz. 290 ze zm.), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t. jedn. Dz. U. z 2016r., poz. 380 ze zm.) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2015r., poz. 2164 ze zm.). Wykonawca robót musi zapewnić wykonanie robót zgodnie z prawem polskim, w szczególności z przepisami techniczno-budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie. 4.3.GWARANCJE 1. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na: 1) malowanie z wytyczeniem oznakowania poziomego metodą cienkowarstwową, 2) odnowienie oznakowania poziomego metodą cienkowarstwową, 3) malowanie tła pod kopertami metodą cienkowarstwową (powierzchnia niebieska), 4) malowanie tła pod przejazdami rowerowymi metodą cienkowarstwową (pow. czerwona), na nawierzchniach z kamienia naturalnego – co najmniej 3 miesiące, 6) malowanie z wytyczeniem oznakowania poziomego metodą grubowarstwową, 7) odnowienie oznakowania poziomego metodą grubowarstwową, na nawierzchniach z kamienia naturalnego – co najmniej 12 miesięcy, 8) malowanie z wytyczeniem oznakowania poziomego metodą grubowarstwową 9) odnowienie oznakowania poziomego metodą grubowarstwową, na nawierzchniach asfaltowych, asfaltobetonowych i z kształtki betonowej - co najmniej 36 miesięcy 10) malowanie z wytyczeniem oznakowania poziomego metodą cienkowarstwową, 11) odnowienie oznakowania poziomego metodą cienkowarstwową, 12) malowanie tła pod kopertami metodą cienkowarstwową (powierzchnia niebieska), 13) malowanie tła pod przejazdami rowerowymi metodą cienkowarstwową (pow. czerwona), na nawierzchniach asfaltowych, asfaltobetonowych i z kształtki betonowej - co najmniej 6 miesięcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233221-4

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 7.000,00 PLN (słownie: siedem tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359) - w przypadku poręczeń Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia dokumentu poświadczającego, że podmiot, który udzielił poręczenia zapłaty wadium zawarł umowę o udzielenie wsparcia z Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku PeKaO. S.A. I Oddział w Świdnicy nr rachunku 96 1240 1978 1111 0010 0166 5724, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu nr P-10/II/17 na wykonanie zadania pn. „Wykonanie oznakowania poziomego na drogach gminnych w Świdnicy w latach 2017 - 2019 ” 4. W przypadku korzystania przez Wykonawcę z systemu umożliwiającego dokonywanie natychmiastowych przelewów między kontami w różnych bankach, Wykonawca zobowiązany jest tak opisać tytuł przelewu aby wynikało z niego kto wpłaca wadium i jakiego przetargu dotyczy wpłata. 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. X. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. Zamawiający: 1) zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) wymaga aby w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – dokument potwierdzający wniesienie wadium został dołączony w oryginale do oferty. 7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach