Przetargi.pl
Wykonanie oddymiania klatek schodowych w budynku nr 36 na terenie Jednostki Wojskowej nr 1747 w Suwałkach.

24 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 11-500 Giżycko, ul. Nowowiejska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 261 335 922 , fax. 261 335 641
  • Data zamieszczenia: 2020-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Nowowiejska 20
    11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 261 335 922, fax. 261 335 641
    REGON: 28060211800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://platformazakupowa.pl/pn/24wog
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Wojskowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie oddymiania klatek schodowych w budynku nr 36 na terenie Jednostki Wojskowej nr 1747 w Suwałkach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie oddymiania klatek schodowych w bud. nr 36 na terenie Jednostki Wojskowej nr 1747 w Suwałkach ul. Wojska Polskiego 21 1.1. Opis budynku nr 36: Budynek konstrukcji murowanej trzykondygnacyjny z poddaszem częściowo użytkowym , niepodpiwniczony. Dach konstrukcji drewnianej, pokryty blachodachówką, wyposażony w instalację c.o., wod-kan, elektryczną i odgromową. 1.2. Dane techniczne budynku nr 36: a. kubatura budynku – 28440m3 b. powierzchnia użytkowa – 4689 m2 c. powierzchnia objęta zakresem zadania – 4689m2 2. Ogólny zakres robót do wykonania. 2.1. Dokonanie aktualizacji Dokumentacji Technicznej (załącznik nr 10 do siwz) pod względem przystosowania do obowiązujących przepisów ppoż. budynku nr 36 w zakresie oddymiania klatek schodowych: drzwi zewnętrzne powinny być otwierane centralnie (automatycznie) oraz drzwi na poszczególnych kondygnacjach muszą być dymoszczelne. Zmiany te należy uwzględnić w DT pt.: „Opracowanie dokumentacji technicznej wraz z częścią kosztorysową - przystosowanie do przepisów ppoż. budynku nr 36 w JW. 1747 w Suwałkach, ul. Wojska Polskiego 21” zlecając dla Biura Projektowego: Usługi Projektowe Małgorzata Roszkowska, 16-400 Suwałki, ul. Gen. K. Pułaskiego 68C, które wykonało ww. projekt. 2.2. Uzyskanie pozytywnego stanowiska w zakresie ochrony przeciwpożarowej w sprawie zgodności wykonania z projektem budowlanym od Delegatury Wojskowej Ochrony Przeciwpożarowej w Olsztynie, która dokona te czynności w dniu odbioru końcowego przedmiotowego zadania. 2.3. Wykucia: ościeżnic, otworów drzwiowych, bruzd, odbicia tynków. 2.4. Montaż drzwi: przeciwpożarowych, zewnętrznych, do magazynów broni. 2.5. Naprawa posadzek. 2.6. Ułożenie nadproży betonowych. 2.7. Naprawa tynków wewnętrznych wraz z malowaniem emulsyjnym i olejnym. 2.8. Rozebranie pokrycia dachowego, ołacenia i deskowania dachu. 2.9. Dostawa i montaż 2 szt. klap oddymiających. 2.10. Uzupełnienie obróbek blacharskich. 2.11. Demontaż: hydrantów, skrzynek, rurociągów stalowych o. c.. 2.12. Montaż: zasuw, odmulaczy, zaworów. 2.13. Montaż rurociągów wodociągowych z izolacją otulinami. 2.14. Montaż szafek hydrantowych z gaśnicą proszkową 6kg, zaworów hydrantowych. 2.15. Wymiana głównego wyłącznika prądu (nad ZK) na nowy z wyzwalaczem. 2.16. Montaż przy wejściach do budynku przycisków przeciwpożarowego wyłącznika prądu. 2.17. Montaż: central oddymiania i pogodowych, przycisków oddymiania i przewietrzania, optycznych czujek dymu. 2.18. Układanie przewodów elektrycznych. 2.19. Montaż puszek przyłączeniowych. 2.20. Montaż opraw oświetlenia awaryjnego. 2.21. Montaż centralki monitoringu opraw awaryjnych. 2.22. Montaż podświetlanych znaków ewakuacyjnych. 2.23. Wykonanie prób i pomiarów odbiorczych. 2.24. Wykonanie opisów rozdzielnic, obwodów instalacji. 2.25. Wykonanie systemu alarmowego do zabezpieczenia pomieszczeń magazynów broni. Szczegółowy zakres robót ujęty jest w dokumentacji projektowej (załącznik nr 10 do siwz), przedmiarze robót (załącznik nr 9 do siwz) i oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (załącznik nr 8 do siwz). Dokumenty te są zasadniczym źródłem do szacowania kosztów realizacyjnych przez Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający ustala wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych, 00/100). 2. Zamawiający żąda wniesienia wadium w pełnej wysokości przed terminem do składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w: a. pieniądzu; b. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz 2017r. poz. 1089).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy podpisany na każdej stronie (załącznik nr 1 do SIWZ) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie (załącznik nr 2 do SIWZ). Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli wykonawca powoła się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 2 niniejszej tabeli. Jeżeli wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 2 niniejszej tabeli. Dowód wniesienia wadium. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. - W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy - W przypadku podmiotów występujących wspólnie - pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach