Przetargi.pl
Wykonanie demontażu dachu wraz z metalowymi elementami wspierającymi dach wiaty magazynowej na sól drogową na terenie Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu, przy ul. Plonów 22i oraz zabezpieczenie materiałów znajdujących się pod wiatą.

Miejski Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 41-214 Sosnowiec, Plonów
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 291 79 22, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Usług Komunalnych
    Plonów 22i
    41-214 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 32 291 79 22, , fax. -
    REGON: 27681549000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.sosnowiec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie demontażu dachu wraz z metalowymi elementami wspierającymi dach wiaty magazynowej na sól drogową na terenie Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu, przy ul. Plonów 22i oraz zabezpieczenie materiałów znajdujących się pod wiatą.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie demontażu dachu wraz z metalowymi elementami wspierającymi dach wiaty magazynowej na sól drogową na terenie Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu, przy ul. Plonów 22i oraz zabezpieczenie materiałów znajdujących się pod wiatą. 2. Lokalizacja: Baza Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu przy ulicy Plonów 22i, działki numer 1747 i 1744 obręb 9 Sosnowiec. 3. Współpraca z Zamawiającym: Zamawiający wymaga, by projektant był w stałym kontakcie z Zamawiającym. Przed przystąpieniem do prac projektowych Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wizji w terenie, dokonania wszelkich pomiarów, uzgodnień oraz zapoznaniem z wszelkimi uwarunkowaniami technicznymi i formalnymi. 4. Roboty budowlane: Przybliżone wymiary wiaty to 5 m * 50 m * 4 m. Zamawiający zaleca, aby przed złożeniem oferty wykonawca dokonał oględzin terenu demontażu, którego dotyczy niniejsze postępowania przetargowe, w celu oszacowania ceny oferty z należytą starannością. Wykonawca we własnym zakresie i na swój koszt zdobędzie pozwolenie na wszelkie prace demontażowe i zabezpieczające, wykonywane podczas robót. Wykonawca we własnym zakresie i na swój koszt: - urządzi teren demontażu i zaplecze budowy - oznakuje i zabezpieczy teren rozbiórki, a po zakończeniu prac przywróci teren otoczenia do stanu pierwotnego Wykona demontaż dachu z blachy stalowej wraz z metalowymi elementami wspierającymi dach wiaty magazynowej na sól drogową. Kwota uzyskana ze sprzedaży złomu zostanie odliczona z wynagrodzenia należnego Wykonawcy po uprzednim zatwierdzeniu przez Zamawiającego jego ilości i wartości na podstawie przekazanego „formularza przyjęcia złomu”. Wykona projekt oraz zbuduje trwałe zabezpieczenie materiałów znajdujących się w wiacie przed destrukcyjnym oddziaływaniem warunków atmosferycznych, wytrzymujące obciążenie śniegiem w wysokości 0,9 kN/m2 oraz obciążenie wiatrem zgodnie z normą PN-EN 1991-1-4:2008/A1:2010. Sposób zabezpieczeń oraz wysokość zabezpieczenia nie może utrudniać późniejszego wywozu materiałów. Projekt należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (tekst jednolity Dziennik Ustaw z 2013 roku, pozycja 1129 z późniejszymi zmianami) Wszelkie projekty i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót należy dostarczyć Zamawiającemu zarchiwizowane na nośniku danych pendrive, w plikach w formacie PDF w 1 egzemplarzu (komplet) oraz w wersji papierowej w czterech egzemplarzach. Wersja elektroniczna musi być tożsama z wersją papierową. Wykonawca odpowiada za zgodność wersji elektronicznej z przekazaną wersją papierową. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za wypadki i szkody powstałe w związku z nieprawidłowym oznakowaniem terenu budowy oraz wykonywaniem robót będących przedmiotem zamówienia. Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność za ochronę instalacji i urządzeń podziemnych, zapewni ich właściwe oznaczenie i zabezpieczenie przed uszkodzeniem w czasie trwania prac. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie do dostarczenia w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy wykazu podwykonawców, którzy będą brali udział w realizacji zamówienia wraz z określeniem zakresu powierzonych im części zamówienia. Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zamierzający zawrzeć umowę o podwykonawstwo na roboty budowlane jest obowiązany w trakcie realizacji zamówienia publicznego objętego niniejszym postępowaniem do przedłożenia zamawiającemu projektu tej umowy, przy czym podwykonawca lub dalszy podwykonawca jest obowiązany dołączyć zgodę wykonawcy na zawarcie umowy o podwykonawstwo o treści zgodnej z projektem umowy. 5. Wykonana i dostarczona Zamawiającemu dokumentacja musi być zgodna z aktami prawnymi: • Ustawa z dnia 7 lipca 1994 roku, Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020, poz. 1333), • Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (t.j. Dziennik Ustaw z 2013 roku, pozycja 1129). • Rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 14 listopada 2017 roku, zmieniające rozporządzenie w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t.j. Dziennik Ustaw z 2019 roku, pozycja 1065 z późn. zm.). • Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (t.j. Dziennik Ustaw z 2018 roku, pozycja 1935 z późn. zm.). • Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 roku w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (t.j. Dziennik Ustaw z 2003 roku, numer 120, poz. 1126) • Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 roku w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (tekst jednolity Dziennik Ustaw z 2003 roku, numer 169, pozycja 1650 z późn. zm.) • Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny podczas wykonywania robót budowlanych (Dziennik Ustaw z 2003 roku, numer 47, pozycja 401) • Ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych (t. j. Dz. U. z 2020, poz. 215 z późn.zm.), 6. Dokumentację należy wykonać w zakresie niezbędnym dla przeprowadzenia zgłoszenia robót budowlanych na realizację całego zakresu przedmiotu zamówienia. Zakres i forma opracowań dokumentacyjnych powinna być zgodna z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych, wykonania i odbioru robót budowlanych (Dz. U. z 2013r. poz.1129 z późn. zm.). 7. W ramach zamówienia należy: - opracować dokumentację projektową dla założeń opisanych wyżej oraz inne prace i opracowania niezbędne dla kompletności dokumentacji i umożliwiające zgłoszenia realizacji robót budowlanych, - zrealizować roboty budowlane zgodnie z opisanym wyżej zakresem. 8. Dokumentacja winna spełniać wszystkie wymogi obowiązującego prawa budowlanego i innych obowiązujących przepisów. Zakres i forma opracowań dokumentacyjnych powinna być zgodna z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego. 9. Wymagany okres gwarancji: Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na zrealizowany Przedmiot Umowy na okres min 24 miesiące - max ….. miesięcy od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru Przedmiotu Umowy bez uwag i zastrzeżeń. Niezależnie od gwarancji Zamawiającemu przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi w czasie tożsamym z okresem gwarancji. 10. Aktualne uwarunkowania wykonania przedmiotu zamówienia: Przyjęte rozwiązania mają być nowoczesne, ergonomiczne, przyjazne środowisku i powinny zapewnić oszczędności w kosztach utrzymania obiektu. Rozwiązania projektowe powinny być na każdym etapie konsultowane i akceptowane przez Zamawiającego. Akceptacja i sprawdzenie przez Zamawiającego złożonej dokumentacji projektowej pod względem merytorycznym i pod względem kompletności nastąpi w przeciągu 7 dni od daty jej złożenia. Po zakończeniu prac zasadniczych należy wykonać wszelkie niezbędne prace wykończeniowo-budowlane w celu przywrócenia normalnego użytkowania w budynku objętym inwestycją (wiata magazynowa na sól drogową). Rozwiązania materiałowe powinny spełniać wszystkie wymagania wynikające z przepisów (posiadać aprobaty, atesty, deklaracje zgodności, certyfikaty), a rozwiązania techniczne powinny odpowiadać aktualnym przepisom oraz być zgodne z aktualnymi standardami i poziomem wiedzy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45110000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunku: zostanie uznany za spełniony, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, po złożeniu oświadczenia o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy uPzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokument potwierdzający posiadanie wymaganego ubezpieczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach