Przetargi.pl
„UTRZYMANIE DRÓG GRUNTOWYCH I ŻWIROWYCH W MIEŚCIE SKIERNIEWICE w 2021r.”

Urząd Miasta Skierniewice ogłasza przetarg

  • Adres: 96-100 Skierniewice, ul. Rynek
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48468345100 , fax. +48468345151
  • Data zamieszczenia: 2021-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Skierniewice
    ul. Rynek 1
    96-100 Skierniewice, woj. łódzkie
    tel. +48468345100, fax. +48468345151
    REGON: 00052430600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.um.skierniewice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „UTRZYMANIE DRÓG GRUNTOWYCH I ŻWIROWYCH W MIEŚCIE SKIERNIEWICE w 2021r.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    „UTRZYMANIE DRÓG GRUNTOWYCH I ŻWIROWYCH W MIEŚCIE SKIERNIEWICE w 2021r.” 2.SIWZ. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 2.1. Charakterystyka przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie dróg gruntowych i żwirowych w mieście Skierniewice w 2020r. 2.1.1. Zakres zamówienia: 1) Równanie 1,00km bieżącego dróg gruntowych, żwirowych o średniej szerokości 5,00m: - mechaniczne profilowanie nawierzchni równiarką, tak by zlikwidować nierówności drogi z nadaniem spadków daszkowych 4% bez mechanicznego zagęszczenia nawierzchni walcem. 2) Równanie 1,00km bieżącego dróg gruntowych, żwirowych o średniej szerokości 5,00m: - mechaniczne profilowanie nawierzchni równiarką, tak by zlikwidować nierówności drogi z nadaniem spadków daszkowych 4% z mechanicznym zagęszczeniem nawierzchni walcem. 3) Równanie 1,00m2 terenów wskazanych przez Zamawiającego: - mechaniczne profilowanie nawierzchni równiarką, tak by zlikwidować nierówności drogi z nadaniem spadków daszkowych 4% bez mechanicznego zagęszczenia nawierzchni walcem. 4) Równanie 1,00m2 terenów wskazanych przez Zamawiającego: - mechaniczne profilowanie nawierzchni równiarką, tak by zlikwidować nierówności drogi z nadaniem spadków daszkowych 4% z mechanicznym zagęszczeniem nawierzchni walcem. 5) Remont 1,00km bieżącego dróg gruntowych, żwirowych o średniej szerokości 5,00m - żwirem: - mechaniczne profilowanie nawierzchni równiarką, tak by zlikwidować nierówności drogi z nadaniem spadków daszkowych 4 %, - wykonanie nawierzchni z warstwy żwiru spełniającego normę PN-B-11111, grubości 7cm, z nadaniem spadków daszkowych 4 %, (materiał Wykonawcy), - mechaniczne zagęszczenie nawierzchni walcem. 6) Remont 1,00km bieżącego dróg gruntowych, żwirowych o średniej szerokości 5,00m - tłuczniem: - mechaniczne profilowanie nawierzchni równiarką, tak by zlikwidować nierówności drogi z nadaniem spadków daszkowych 2 %, - wykonanie nawierzchni tłuczniowej, grubości 20cm, z nadaniem spadków daszkowych 2 %, (materiał Zamawiającego), - mechaniczne zagęszczenie nawierzchni walcem. 7) Remont 1,00km bieżącego dróg gruntowych, żwirowych o średniej szerokości 5,00m - tłuczniem dolomitowym frakcji 0- 31,5mm: - mechaniczne profilowanie nawierzchni równiarką, tak by zlikwidować nierówności drogi, z nadaniem spadków daszkowych 2 %, - wykonanie nawierzchni tłuczniowej, grubości 20cm po zagęszczeniu, z nadaniem spadków daszkowych 2 %, (materiał Wykonawcy), - mechaniczne zagęszczenie nawierzchni walcem 8) Wzmocnienia nawierzchni 1,00km bieżącego dróg o średniej szerokości 5,00m - destruktem: - mechaniczne profilowanie nawierzchni równiarką, tak by zlikwidować nierówności drogi z nadaniem spadków daszkowych 2 %, - wykonanie nawierzchni z destruktu asfaltowego, grubości 8cm, z nadaniem spadków daszkowych 2 %, (materiał Zamawiającego), - mechaniczne zagęszczenie nawierzchni walcem 9) Wzmocnienie 1,00m2 nawierzchni terenów wskazanych przez Zamawiającego destruktem asfaltowym: - mechaniczne profilowanie nawierzchni równiarką, tak by zlikwidować nierówności drogi z nadaniem spadków daszkowych 2 %, - wykonanie nawierzchni z destruktu asfaltowego, grubości 8cm, z nadaniem spadków daszkowych 2 %, (materiał Zamawiającego), - mechaniczne zagęszczenie nawierzchni walcem 10) Uzupełnienie 1,00km bieżącego ubytków i nierówności nawierzchni dróg wzmocnionych destruktem asfaltowym o średniej szerokości 5,00m - destruktem: - wykonanie nawierzchni z destruktu asfaltowego, o średniej grubości 2cm, tak by zlikwidować nierówności i uzupełnić ubytki, z nadaniem spadków daszkowych 2 %, (materiał Zamawiającego), - mechaniczne zagęszczenie nawierzchni walcem; 11) Ponowne zagęszczanie mechaniczne 1,00km bieżącego nawierzchni dróg wzmacnianych destruktem asfaltowym o średniej szerokości 5,00m: - mechaniczne zagęszczenie nawierzchni walcem; 12) Ścinka 1,00km bieżącego poboczy dróg równiarką na średniej szerokości 1,00m przy średniej grubości 0,10m: - mechaniczne profilowanie nawierzchni równiarką, tak by zlikwidować nierówności pobocza z nadaniem spadków daszkowych 4-6% - mechanicznym zagęszczeniem nawierzchni walcem, 13) Remont 1,00km bieżącego poboczy gruntowych, żwirowych o średniej szerokości 1,00m: - mechaniczne profilowanie nawierzchni równiarką, tak by zlikwidować nierówności poboczy z nadaniem spadków jednostronnych 4 %, - wykonanie nawierzchni poboczy z warstwy o grubości 7cm, z nadaniem spadków jednostronnych 4 %, (materiał Zamawiającego) - mechaniczne zagęszczenie nawierzchni poboczy walcem lub zagęszczarką płytową, 14) Remont 1,00km bieżącego poboczy gruntowych, żwirowych o średniej szerokości 1,00m: - mechaniczne profilowanie nawierzchni równiarką, tak by zlikwidować nierówności poboczy z nadaniem spadków jednostronnych 4 %, - wykonanie nawierzchni poboczy z warstwy o grubości 14cm, z nadaniem spadków jednostronnych 4 %, (materiał Zamawiającego) - mechaniczne zagęszczenie nawierzchni poboczy walcem lub zagęszczarką płytową, UWAGA: Materiał Zamawiającego, składowany jest na terenie miasta, Transport materiału do miejsca wbudowania na odległość do 10km. 2.1.2. Prace będą zlecane zależnie od bieżących potrzeb zamawiającego – niemożliwe jest zaplanowanie ich orientacyjnych ilości. 2.1.3. Prace wykonawca rozpocznie w oparciu o zlecenie w formie wiadomości elektronicznej, telefoniczne lub pisemne. 2.1.4. Rozliczanie następować będzie zbiorczo na podstawie protokołów odbioru wykonanych prac wykonanych dla danego zakresu prac. 2.1.5. Warunki dodatkowe: a) Wykonawca zobowiązuje się do cotygodniowego przeglądu stanu nawierzchni na sieci drogowej miasta Skierniewice i bieżącego wykonywania remontów w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia. Wykonawca przystąpi do remontu stwierdzonych nieprawidłowości po uprzednim zgłoszeniu takiej potrzeby Zamawiającemu. b) Wykonawca będzie dysponował jedną osobą, która wraz z przedstawicielem Zamawiającego wykonają pomiary kontrolne remontowanych miejsc zgłoszonych do odbioru. c) Prace będą zlecane zależnie od bieżących potrzeb Zamawiającego i rozliczane będą w oparciu o zaoferowane ceny w ofercie. 2.1.6. Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności : - kierowca - robotnik drogowy W zakresie realizacji przedmiotu zamówienia wykonywanie prac objętych zakresem zamówienia wskazanym w SIWZ, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców – wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o prace, osób wykonujących czynności: - kierowca - robotnik drogowy w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o prace oraz kontrolowanie tego obowiązku przez zamawiającego zawarto w § 16 wzoru umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Uwaga! 1. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej. 2. Tam, gdzie w opracowaniu zostały wskazane normy, aprobaty techniczne, specyfikacje techniczne i krajowe deklaracje zgodności, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań RÓWNOWAŻNYCH. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane materiały, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Dopuszcza się innych producentów materiałów koniecznych dla wykonywania robót budowlanych, będących przedmiotem zamówienia pod warunkiem zagwarantowania RÓWNORZĘDNYCH parametrów technicznych i technologicznych oraz zgodności z obowiązującymi wymaganiami prawnymi, po akceptacji Zamawiającego. 2.2. Klauzula informacyjna przekazana w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego - Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Skierniewice, ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, e-mail: umskier@um.skierniewice.pl - kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych, powołanym przez Administratora: Inspektor Ochrony Danych, Urząd Miasta Skierniewice, ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, e-mail: iod@um.skierniewice.pl - Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych (dalej „ustawa Pzp”) w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn: „Utrzymanie dróg gruntowych i żwirowych w mieście Skierniewice w 2021r.” Nr postępowania: RZP.271.55.2020 - odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu ustawę Pzp; - Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; - obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; - w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany; posiada Pani/Pan: a) prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących*; b) prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; c) prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza obowiązujące przepisy; nie przysługuje Pani/Panu: • prawo do usunięcia danych osobowych; • prawo do przenoszenia danych osobowych; • prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest prawny obowiązek ciążący na administratorze. * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach