Przetargi.pl
„Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2020/2021– zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Żninie”

Zarząd Dróg Powiatowych w Żninie z siedzibą w Podgórzynie ogłasza przetarg

  • Adres: 88-400 Żnin, Podgórzyn
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 020 668, , fax. 523 020 668
  • Data zamieszczenia: 2020-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Żninie z siedzibą w Podgórzynie
    Podgórzyn 62 A
    88-400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 020 668, , fax. 523 020 668
    REGON: 92366502000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zdpznin.nbip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2020/2021– zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Żninie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są: Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2020/2021 – zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Żninie z podziałem na trzy części zamówienia polegające na: a)odśnieżaniu – usuwaniu śniegu z nawierzchni jezdni i utrzymaniu przejezdności wyznaczonych odcinków dróg, b)zapobieganiu i usuwaniu śliskości na wyznaczonych odcinkach dróg, c)utrzymaniu w gotowości technicznej sprzętu przewidzianego do realizacji zadań wraz z obsługą. Ww. warunki dotyczą każdej części zamówienia. Wykaz dróg do zimowego utrzymania w ramach danej części został opisany w pkt 4.1.1, 4.1.2, 4.1.3 SIWZ zamieszczonej na stronie internetowej zamawiającego. Wykonawca dla każdej części zamówienia zobowiązany jest posiadać przygotowaną mieszankę pisaku z solą w stosunku 4:1 w ilości szacunkowej około 160 Mg z zabezpieczeniem pryzm folią i składowaniem gotowej mieszanki (Zamawiający podczas niesprzyjających warunków pogodowych może zażądać od Wykonawcy dodatkowego przygotowania mieszanki piasku z solą, natomiast w sytuacji gdzie zima będzie łagodna a zmagazynowany materiał nie zostanie wykorzystany nie będzie to żadną podstawą do roszczenia ze strony Wykonawcy). Wykonawca każdej części zamówienia zobowiązany jest do: wyposażenia kierowców i operatorów sprzętu biorącego udział przy akcji zimowego utrzymania dróg w telefon komórkowy, koszt utrzymania telefonów ponosi Wykonawca; wyposażenia kierowców odbierających solankę w kaski, kamizelki odblaskowe, okulary i obuwie ochronne; przygotowania cysterny odbierającej solankę w zawór do tankowania z końcówką umożliwiającą podłączenie węża strażackiego DN 75 z poziomu nawierzchni; szczelnego zamknięcia cysterny odbierającej solankę i wyposażenia w zawór odpowietrzający; oddelegowania pracowników odpowiedzialnych za odbiór solanki na szkolenie BHP które odbędzie się w Kopali Soli w m. Przyjma; zapewnienia stałej łączności telefonicznej z koordynującym pracownikiem Zamawiającego umożliwiającej wezwanie sprzętu do wykonania usługi; przekazaniu Zamawiającemu wykazu osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia wraz z aktualnymi numerami telefonów w terminie 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy; przedstawienia w formie pisemnej w przypadku trudnych warunków atmosferycznych na każdorazowe wezwanie Zamawiającego tygodniowego harmonogramu pracy osób biorących udział w realizacji przedmiotu zamówienia w układzie całodobowym wraz z podaniem osoby odpowiedzialnej za wskazany potencjał kadrowy wraz z numerem telefon u do kontaktu; umożliwienia Zamawiającemu zamontowania i zdemontowania w pojeździe i sprzęcie biorącym udział w akcji zimowego utrzymania urządzeń lokalizacji GPS w terminie ustalonym z Zamawiającym na terenie ZDP w m. Podgórzyn; utrzymania urządzeń GPS w sprawności technicznej, w przypadku uszkodzenia urządzenia GPS koszty naprawy ponosi Wykonawca łącznie z wymianą na nowe w przypadku stwierdzenia przez serwisanta że urządzenie nie da się naprawić; ponoszenia kosztów związanych z przełożeniem urządzenia GPS pomiędzy pojazdami w ramach wykonywanego zadania w przypadku awarii lub zamiany pojazdów; podstawienia zastępczego pojazdu lub sprzętu w przypadku awarii; przeszkolenia pracowników w zakresie prowadzonych prac przy zimowym utrzymaniu dróg; podstawienia usprzętowionego pojazdu z obsługą, nie później niż w ciągu 1 godziny od chwili otrzymania wezwania, wezwanie może nastąpić w ciągu całej doby; składowania mieszanki piasku z solą na placach składowych Wykonawcy, za które Wykonawca nie będzie pobierał od Zamawiającego dodatkowej opłaty; utrzymania w całym okresie obowiązywania umowy gotowości technicznej oferowanego sprzętu; naprawy na własny koszt uszkodzonych znaków, barier, nawierzchni, ogrodzeń itp. podczas wykonywanych usług zimowego utrzymania dróg; wyposażenia pojazdów i sprzętu biorącego udział w akcji zimowego utrzymania w światła pulsacyjne koloru pomarańczowego; wyposażenie w światła obrysowe pługu śnieżnego; prowadzenia własnej kontroli w zakresie prawidłowości wykonywania prac; posiadania przez cały okres trwania umowy, środków technicznych w ilości oraz rodzajach niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy Wykonawca ubezpieczy środki techniczne we własnym zakresie, Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za mienie Wykonawcy wykorzystywane do realizacji niniejszej umowy; koordynowania i realizacji usług związanych z wykonaniem prac w warunkach zimowych; powiadomienia Zamawiającego o wszelkich zmianach (wymianach) sprzętu zadeklarowanego do realizacji umowy, zmiana sprzętu może być dokonana jedynie na sprzęt inny o tych samych lub lepszych parametrach technicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert dla każdej części zamówienia na zasadach określonych w pkt. XIII SIWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. (dotyczy wszystkich części zamówienia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty zgodnie z załącznikiem nr 1, Formularz cenowy zgodnie z załącznikiem nr 2, pełnomocnictwo jeśli dotyczy, zobowiązanie podmiotu trzeciego jeśli dotyczy, dokument wniesienia wadium jeśli wadium wniesiono w innej formie niż pieniężnej. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w pkt III.3 - III.6 niniejszego ogłoszenia składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach