Przetargi.pl
„Usługa dostarczenia, wdrożenia oraz utrzymania Zintegrowanego Systemu Informatycznego klasy ERP (Enterprise Resource Planning) dla Poznańskich Inwestycji Miejskich sp. z o.o.”

Poznańskie Inwestycje Miejskie Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 61-831 Poznań, Plac Wiosny Ludów
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618842010, , fax. 618666004
  • Data zamieszczenia: 2019-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Poznańskie Inwestycje Miejskie Sp. z o.o.
    Plac Wiosny Ludów 2
    61-831 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 618842010, , fax. 618666004
    REGON: 30268953900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pim.poznan.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Usługa dostarczenia, wdrożenia oraz utrzymania Zintegrowanego Systemu Informatycznego klasy ERP (Enterprise Resource Planning) dla Poznańskich Inwestycji Miejskich sp. z o.o.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa dostarczenia, wdrożenia oraz utrzymania Zintegrowanego Systemu Informatycznego klasy ERP (Enterprise Resource Planning), dalej jako System, dla Poznańskich Inwestycji Miejskich sp. z o.o. 2. W skład zamówienia wchodzą: • dostarczenie licencji nieograniczonej czasowo na korzystanie przez Zamawiającego z Systemu lub jego elementów dotyczących etapu 1 na co najmniej 80 stanowiskach, dla etapu 2 na 5 stanowiskach; • przeprowadzenie instalacji, konfiguracji i uruchomienia na zasobach Zamawiającego wraz z konfiguracją środowiska roboczego i wersji testowej umożliwiającej równoczesne korzystanie z Systemu przez co najmniej 80 Użytkowników Systemu bez strat wydajności z responsywnym dostępem przeglądarkowym z wykorzystaniem bezpiecznego protokołu https; • przeprowadzenie usługi wdrożenia z podziałem na dwa etapy: 1) ETAP1 - wdrożenie modułów niezbędnych do pracy dla 80 użytkowników w obszarze: Obieg dokumentów, Zarządzanie umowami, Praca sekretariatu, CRM, Przetargi, Planowanie i realizacja, wraz z pełnym zamodelowaniem procesów Zamawiającego i wdrożeniem ich do Systemu; 2) ETAP2 - wdrożenie modułów niezbędnych do pracy dla 5 użytkowników w obszarze: Raportowanie i analizy, Planowanie i realizacja inwestycji, a także przeprowadzenie importu do Systemu danych będących w posiadaniu Zamawiającego z obszaru projektowego, rozliczeniowego i korespondencyjnego; Funkcjonalności z etapu 2, w zakresie tworzenia i edycji, dostępne powinny być dla 5 użytkowników, natomiast w zakresie podglądu, wydruku i możliwości zadawania pytań do bazy danych dla wszystkich (80) użytkowników systemu. • sporządzenie i dostarczenie Zamawiającemu Dokumentacji Systemu oraz interfejsu graficznego Systemu; • wykonanie integracji Systemu z funkcjonującym u Zamawiającego systemem InsERT GT – min. W zakresie umożliwiającym import faktur do pakietu InsERTGT; • przeprowadzenie szkolenia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego oraz zapewnienie wsparcia przy wdrożeniu i testowaniu Systemu; • świadczenie usługi gwarancji; • świadczenie usługi wsparcia technicznego w fazie powdrożeniowej oraz w zakresie administrowania Systemem; • wprowadzenie modyfikacji Systemu na życzenie Zamawiającego; • utrzymanie licencji przez okres 36 miesięcy – dostarczanie od producenta aktualizacji systemu; • przekazanie do depozytu kodów źródłowych tworzących System; • [opcja] świadczenie dodatkowych usług w zakresie modyfikacji; • [opcja] świadczenie usługi rozszerzenia Systemu o dodatkowe licencje użytkowników. 3. System ERP musi być zbudowany w technologii 3- warstwowej składającej się z interfejsu użytkownika (przeglądarka internetowa), serwera aplikacji oraz bazy danych. 4. System musi być jednym narzędziem, nawet jeśli integruje w sobie kilka Systemów - nie może być to odczuwalne dla użytkownika – tzn. powinien występować brak konieczności przełączania się między Systemami. 5. System musi posiadać możliwości integracji z oprogramowanie INSERT GT, Microsoft Dynamics i jednym dowolnym systemem zawierającym moduły finansowo- księgowe i kadrowo- płacowe. 6. System musi opierać się na rozwiązaniach bazodanowych Microsoft SQL. 7. Całość systemu musi być w języku polskim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia znajdują się we wzorze umowy wraz z załącznikami, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Opis przedmiotu zamówienia wg „Wspólnego słownika zamówień” (CPV): • 48.00.00.00-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne • 48.51.70.00-5 Pakiety oprogramowania informatycznego, • 72.00.00.00-8 Usługi informatyczne: konsultacje, opracowania oprogramowania, internetowe i wsparcia, • 80.51.10.00-9 Usługi szkolenia personelu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia Wadium w kwocie 15.000,00 pln
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik do SIWZ. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 10.3 a-c) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 10.4 SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Terminy określone w pkt 10.4 stosuje się. 3. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 10 SIWZ w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. Jeżeli oświadczenia i dokumenty, o których mowa w zdaniu pierwszym są sporządzone w języku obcym Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia ich tłumaczenia na język polski. Wykonawca składa wraz z formularzem oferty: Wykonawca składa w ramach oferty z załącznikami: 1) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ (w tym wypełnione Tabele nr 1,2,3) wraz z wypełnionym Załącznikiem nr 1 do Formularza oferty (z wypełnioną Tabelą Excel nr 4 - Arkusz funkcjonalności); 2) Dokumentację oferowanego Systemu w formie papierowej i elektronicznej w zakresie umożliwiającym zapoznanie się z opisem funkcjonalnym i technicznym oferowanego Systemu; 3) Oświadczenia, o których mowa w pkt 10.1 SIWZ według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 i 4 do SIWZ wraz z wypełnionym oświadczeniem dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu, 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik, 5) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 9.5.1 i 9.5.4 SIWZ – jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego (Wzór wg zał. Nr 7 do SIWZ). UWAGA: Weryfikacja dostępności oczekiwanych funkcjonalności (zaoferowanych i punktowanych w ramach kryteriów oceny ofert) w ramach oferowanego Systemu nastąpi w ramach procedury: • Wykonawca będzie zobowiązany do prezentacji wszystkich funkcjonalności Systemu oznaczonych słowem „TAK” w kolumnie „Standard” na wezwanie Zamawiającego, w ramach oceny oferty najkorzystniejszej, celem weryfikacji na funkcjonującym systemie przebiegu realizacji tych funkcjonalności - w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. W przypadku braku prezentacji wymaganych funkcjonalności z kolumny Standard Zamawiający zmieni punktację i przyzna za tę funkcjonalność zero punktów. Prezentacja musi odbyć się w siedzibie Zamawiającego na funkcjonującej aplikacji z możliwością prowadzenia testów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach