Gmina Świekatowo - Referat Księgowości ogłasza przetarg
- Adres: 86-182 Świekatowo, ul. Dworcowa
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-52 3322280 , fax. 0-52 3322280 wew. 46
- Data zamieszczenia: 2020-06-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Świekatowo - Referat Księgowości
ul. Dworcowa
86-182 Świekatowo, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 0-52 3322280, fax. 0-52 3322280 wew. 46
REGON: 92351073000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: wwwbipswiekatowo.lo.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Udzielenie i obsługę długoterminowego kredytu w wysokości 1.783.382,99 PLN na sfinansowanie wydatków inwestycyjnych i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Uruchomienie kredytu planuje się w transzach przedstawionych poniżej: (dzień uruchomienia podany orientacyjnie dla celów wyceny i sporządzenia oferty): 1) 15 lipiec 2020 r. w kwocie 376 000,00 zł na inwestycję pn.: Przebudowa i rozbudowa istniejącej oczyszczalni ścieków w Świekatowie/ Urząd Gminy w Świekatowie 90001 § 6057 i § 6059 2) 30 września 2020 r. w kwocie 451.458,08 zł na wydatki związane: a) z inwestycją Przebudowa drogi powiatowej nr 1265C Świekatowo-Serock, dotacja dla powiatu Świeckiego /Urząd Gminy w Świekatowie 60014 § 6300 w kwocie 400 000,00 zł. b) ze spłatą wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek w kwocie 51.458,08 zł. 3) 15 październik 2020 r. w kwocie 384 000,00 zł na inwestycję pn. Przebudowa i rozbudowa istniejącej oczyszczalni ścieków w Świekatowie/ Urząd Gminy w Świekatowie 90001 § 6057 i § 6059. 4) 30 grudzień 2020 r. w kwocie 571.924,91 zł na inwestycję pn. Przebudowa i rozbudowa istniejącej oczyszczalni ścieków w Świekatowie/ Urząd Gminy w Świekatowie 90001 § 6057 i § 6059. raty na etapie umowy / w formie 3 harmonogramów do umowy w tym rata + odsetki/ zostaną podzielone na 3 części : 1) środki z kredytu na wydatki inwestycyjne łączone ze środkami unijnymi w kwocie 1.331.924,21 zł 2) środki z kredytu na wydatki inwestycyjne 400.000,00 zł, 3) środki z kredytu na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek 51.458,08 zł. Spłata rat od 31.03.2021 r., wg. specyfikacji, spłata odsetek rozpocznie się od miesiąca następującego po miesiącu uruchomienia kredytu/transzy kredytu. Do wyliczenia ceny oraz w trakcie trwania umowy będzie obowiązywał kalendarz rzeczywisty tj. rok 365/366 dni (rzeczywista liczba dni w miesiącu). Harmonogram spłaty kredytu przewiduje spłatę odsetek w okresach miesięcznych w ostatnim roboczym dniu miesiąca. Oprocentowanie kredytu zmienne w stosunku rocznym oparte o zmienną stawkę WIBOR 1M (obowiązującą na pierwszy dzień miesiąca) powiększone o stałą marżę Banku. Celem przygotowania oferty w niniejszym postępowaniu Wykonawca winien przyjąć wysokość stawki WIBOR 1M na dzień 02.06.2020 r. (0,24%). Oprocentowanie kredytu będzie naliczone tylko od kwoty faktycznego zadłużenia, Wykonawca nie będzie pobierać opłat i prowizji bankowej od zaangażowania kredytu tj. salda niewykorzystanej części kredytu. Bank nie będzie pobierał jednorazowej prowizji za udzielenie kredytu, w tym za rozpatrzenie wniosku, za wypłatę transz, za zmianę harmonogramu, za aneksowanie umowy, za wcześniejszą spłatę, za otwarcie i obsługę rachunku na potrzeby kredytu.Bank nie będzie pobierać żadnych dodatkowych opłat i prowizji z tytułu udzielenia i obsługi kredytu poza wymienionymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie weksel in blanco z deklaracją wekslową. Dopuszcza się podpisanie z wykonawcą trzech umów na każde zadanie odrębną. W przypadku trzech umów należy przygotować trzy harmonogramy spłaty. Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia w ofercie wszystkich kosztów związanych z realizacją zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże , że posiada zezwolenie KNF lub inny dokument potwierdzający uprawnienie do działalności bankowej o której mowa w art.36ustawy z dnia 29.08.1997 r Prawo bankowe
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.Zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego lub inny dokument potwierdzający uprawnienia do działalności bankowej.Wypełniona „Karta przewodnia oferty – formularz ofertowy”, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji.Oświadczenie Wykonawcy dotyczące grupy kapitałowej – należy złożyć w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 upzp – załącznik 4 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zaciągnięcie długoterminowego kredytu na pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy Waganiec
Dodano: 2024-06-02 - Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu złotowego w wysokości 1 500 000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu - finansowanie zadań inwestycyjnych
Dodano: 2024-05-20 - Zaciągnięcie długoterminowego kredytu na pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy Waganiec
Dodano: 2024-04-30 - „Udzielenie i obsługa kredytu na pokrycie planowanego deficytu budżetowego oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań kredytowych”
Dodano: 2024-03-15 - Zaciągnięcie długoterminowego kredytu na sfinansowanie inwestycji przez Gminę Miasto Kowal wysokości 332.000,00 zł
Dodano: 2024-02-01 - Udzielenie kredytu na sfinansowanie planowanego deficytu w budżecie Gminy Rogowo na 2023 rok w wysokości 1 940 267,62 zł.
Dodano: 2024-01-17 - Udzielenie kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów w 2023 r.”
Dodano: 2023-12-20 - Udzielenie kredytu na sfinansowanie planowanego deficytu w budżecie Gminy Rogowo na 2023 rok w wysokości 1 940 267,62 zł.
Dodano: 2023-11-30 - Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 2.000.000,00 zł na finansowanie deficytu budżetu Gminy Brzuze na 2023 r.
Dodano: 2023-11-24 - Długoterminowy kredyt na pokrycie planowanego deficytu budżetu
Dodano: 2023-10-04