Przetargi.pl
„ Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do kwoty 1 200 000 zł z przeznaczeniem na dofinansowanie inwestycji pn. ”Przebudowa drogi gminnej nr 675341 P od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 471 do granicy Gminy”

Gmina Koźminek ogłasza przetarg

  • Adres: 62840 Koźminek, ul. Kościuszki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 637 085 , fax. 627 637 207
  • Data zamieszczenia: 2018-05-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Koźminek
    ul. Kościuszki 7
    62840 Koźminek, woj. wielkopolskie
    tel. 627 637 085, fax. 627 637 207
    REGON: 25085541700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozminek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „ Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do kwoty 1 200 000 zł z przeznaczeniem na dofinansowanie inwestycji pn. ”Przebudowa drogi gminnej nr 675341 P od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 471 do granicy Gminy”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa: „ Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do kwoty 1 200 000 zł z przeznaczeniem na dofinansowanie inwestycji pn. ”Przebudowa drogi gminnej nr 675341 P od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 471 do granicy Gminy” Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Przedmiot główny 66113000-5 usługi udzielania kredytów 1) kredyt winien być udostępniony do dyspozycji Zamawiającego w transzach – w terminach i kwotach określonych przez Zamawiającego, każdorazowo na maksymalnie trzy dni robocze przed terminem uruchomienia transz 2) sposób uruchomienia środków - na rachunek bankowy Zamawiającego 3) spłaty rat kapitałowych kredytu przewiduje się według harmonogramu stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ, 4) przewiduje się karencję w spłacie kredytu do 30 marca 2019 roku, karencja nie dotyczy spłaty odsetek; 5) przewiduje się spłatę kapitału począwszy od 31.03.2019 roku do 31.12.2023 r.; 6) spłata odsetek od zaciągniętego kredytu odbywać się będzie na koniec każdego kwartału kalendarzowego, w wysokości wynikającej z aktualnego, rzeczywistego stanu zadłużenia począwszy od pierwszego dnia wykorzystania środków z kredytu, 7) w sytuacji, gdyby kredyt spłacony został wcześniej, odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca okresu umowy. O zmianie terminu spłaty kredytu Zamawiający poinformuje Wykonawcę w formie pisemnej na siedem dni roboczych przed dokonaniem spłaty podając termin i kwotę przedterminowej spłaty kredytu. W przypadku przedterminowej spłaty kredytu Zamawiający nie będzie ponosił żadnych dodatkowych kosztów związanych z wcześniejszą spłatą całości lub części kredytu 8) Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie wykorzystania kredytu w pełnej wysokości, przy czym za niewykorzystaną kwotę kredytu Zamawiający nie ponosi żadnych prowizji i opłat. 9) w razie zaistnienia okoliczności polegających na niewykorzystaniu kredytu w pełnej wysokości lub wcześniejszej spłacie kredytu przez Zamawiającego nie jest wymagana zmiana umowy - w takich przypadkach Zamawiający proponuje nowy harmonogram spłat , który podlega akceptacji przez Wykonawcę. 10) Koszty obsługi kredytu stanowią:  Wartość wszystkich prowizji od udzielonego kredytu wyniesie 0,00%;  Oprocentowanie kredytu: Kredyt oprocentowany będzie według zmiennej stopy procentowej ustalonej w oparciu o stawkę bazową WIBOR 1M powiększone o marżę Wykonawcy, stałą okresie kredytowania (obowiązywania umowy). W celu porównania złożonych ofert zamawiający wskazuje do obliczeń wysokość stopy WIBOR 1M - 1,64% z dnia 09.05.2018 roku; Oprocentowaniu podlegać będzie kwota faktycznie wykorzystanego kredytu przyjmując rzeczywistą liczbę dni w miesiącu oraz założenie że rok liczy 365 dni 11) bank nie będzie pobierał żadnych dodatkowych opłat i prowizji z tytułu udzielonego kredytu; 12) zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie weksel in blanco z deklaracją wekslową podpisany przez Wójta Gminy oraz Skarbnika Gminy, 13) zamawiający przewiduje, że umowa na zaciągnięcie kredytu będzie podpisana na projekcie Wykonawcy udzielającego kredytu przy wymogu spełnienia wszystkich warunków określonych przez Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia. Zapis w ofercie dotyczący zawarcia umowy zgodnie z projektem umowy oznacza przedłożony rzez Wykonawcę projekt umowy, który spełnia wszystkie zapisy i wymogi SIWZ 2. Zaleca się aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty, określenia ceny zamówienia i podpisania umowy. 3. Zamawiający: a) nie posiada zaległości oraz wszystkie zobowiązania wobec ZUS i US regulowane są na bieżąco. b) Nie korzysta z transakcji wykupu wierzytelności c) Nie udzielił żadnych poręczeń i gwarancji d) Nie posiada zajęć egzekucyjnych na rachunkach bankowych e) Nie posiada zaległych zobowiązań w bankach f) Nie był prowadzony program naprawczy g) Nie były prowadzone działania windykacyjne h) W ciągu ostatnich dwóch lat nie została podjęta uchwała o nieudzieleniu absolutorium Wójtowi i) Nie wystąpiły oraz nie są planowane przejęcia z mocy prawa przez JST zadłużenia po innym podmiocie, dla którego JST była podmiotem założycielskim. 4. Do SIWZ Zamawiający załącza: • Sprawozdania budżetowe za lata 2015-2017: RB-28S, RB27S, RB-Z, RB-UZ, RB-N, RB-NDS – załącznik nr 7 do SIWZ • Zaświadczenie Gminnej Komisji Wyborczej w Koźminku z dnia 01.12.2014r. o bezpośrednim wyborze Wójta. - załącznik nr 8 do SIWZ • Uchwała nr XII/90/04 Rady Gminy Koźminek z dnia 28 maja 2004r. w sprawie powołania skarbnika gminy Koźminek - załącznik nr 9 do SIWZ • Uchwała nr SO – 0951/33/D/2/Ka/2018 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu z dnia 24.01.2018 roku w sprawie wyrażenia opinii o możliwości sfinansowania przez Gminę Koźminek deficytu budżetu roku 2018 - załącznik nr 10 do SIWZ • Uchwała nr SO – 0951/35/P/2/Ka/2018 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu z dnia 24.01.2018 roku w sprawie wyrażenia opinii o prawidłowości planowanej kwoty długu Gminy Koźminek - załącznik nr 11 do SIWZ • Uchwała XXXVII/287/2018 Rady Gminy Koźminek z dnia 23.04.2018r. w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Koźminek na 2018-2026 - załącznik nr 12 do SIWZ • Uchwała nr SO – 0950/6/2/Ka/2018 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu z dnia 06.04.2018 roku w sprawie możliwości spłaty planowanego do zaciągnięcia kredytu w wysokości 1.200.000 zł. - załącznik nr 13 do SIWZ 5. Informacje dodatkowe: załączniki dostępne są na stronie BIP Zamawiającego: • Uchwała XXXIV/263/2017 Rady Gminy Koźminek z dnia 28.12.2017r. w sprawie uchwały budżetowej Gminy Koźminek na 2018 rok http://www.kozminek.pl/bip2/organy-wladzy-publicznej/rada-gminy/uchwaly-rady-gminy/2017.html • Uchwała XXXIV/262/2017 Rady Gminy Koźminek z dnia 28.12.2017r. w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Koźminek na 2018-2026 http://www.kozminek.pl/bip2/organy-wladzy-publicznej/rada-gminy/uchwaly-rady-gminy/2017.html • Uchwała XXXVI/275/2018 Rady Gminy Koźminek z dnia 14.03.2018r. w sprawie zaciągnięcia długoterminowego kredytu na realizację zadania pn. „Przebudowa drogi gminnej nr 675341 P od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 471 do granicy Gminy” http://www.kozminek.pl/bip2/organy-wladzy-publicznej/rada-gminy/uchwaly-rady-gminy/2018.html • Sprawozdanie z wykonania budżetu Gminy Koźminek za 2017 rok wraz z informacją o stanie mienia komunalnego. http://www.kozminek.pl/bip2/organy-wladzy-publicznej/rada-gminy/sprawozdania-z-wykonania-budzetu-gminy1.html • Uchwała nr SO – 0954/54/2/Ka/2018 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu z dnia 26.04.2018 roku w sprawie opinii o sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy Koźminek za 2017 rok przedłożonym wraz z informacją o stanie mienia komunalnego http://www.kozminek.pl/bip2/organy-wladzy-publicznej/rada-gminy/sprawozdania-z-wykonania-budzetu-gminy1.html • Sprawozdanie z wykonania budżetu Gminy Koźminek za 2016 rok wraz z informacją o stanie mienia komunalnego. http://www.kozminek.pl/bip2/organy-wladzy-publicznej/rada-gminy/sprawozdania-z-wykonania-budzetu-gminy1.html • Uchwała nr SO – 0954/14/2/Ka/2017 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu z dnia 11.04.2017 roku w sprawie opinii o sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy Koźminek za 2016 rok przedłożonym wraz z informacją o stanie mienia komunalnego http://www.kozminek.pl/bip2/organy-wladzy-publicznej/rada-gminy/sprawozdania-z-wykonania-budzetu-gminy1.html • Sprawozdanie z wykonania budżetu Gminy Koźminek za 2015 rok wraz z informacją o stanie mienia komunalnego. http://www.kozminek.pl/bip2/organy-wladzy-publicznej/rada-gminy/sprawozdania-z-wykonania-budzetu-gminy1.html • Uchwała nr SO – 0954/43/2/Ka/2016 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu z dnia 25.04.2016 roku w sprawie opinii o sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy Koźminek za 2015 rok przedłożonym wraz z informacją o stanie mienia komunalnego http://www.kozminek.pl/bip2/organy-wladzy-publicznej/rada-gminy/sprawozdania-z-wykonania-budzetu-gminy1.html 6. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający informuje, że w zakresie realizacji zamówienia nie występują czynności, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy ( Dz.U. z 2017 r. poz. 1579, z późn. zm.). 7. Wykonawca zapewni w okresie obowiązywania umowy pełną ochronę danych osobowych oraz zgodność ze wszelkimi obecnymi oraz przyszłymi przepisami prawa dotyczącymi ochrony danych osobowych i prywatności. 8. Wykonawca winien zapoznać się z dokumentacją przetargową, a zaistniałe ewentualnie nieścisłości lub brak wyjaśnić z Zamawiającym na podstawie art. 38 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia Wykonawca jest zobowiązany ująć w cenie ofertowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca przedłoży zezwolenie na podjęcie działalności bankowej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, a także na realizację usług objętych przedmiotem zamówienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe ( Dz.U. z 2017 r. poz. 1876 z późn. zm. ), a w przypadku banków państwowych, pisemne oświadczenie, że bank prowadzi działalność na podstawie stosownego rozporządzenia Rady Ministrów z podaniem rocznika, numeru i pozycji właściwego Dziennika Ustaw zawierającego rozporządzenie o utworzeniu banku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą wykonawca złoży aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ) oraz Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ). 2. Formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ 3. Harmonogram spłat – załącznik nr 6 do SIWZ 4. Projekt umowy Wykonawcy przy wymogu spełnienia wszystkich warunków określonych przez Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia. 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 6. Jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik, pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, zawierające zakres czynności do których uprawnia, jeżeli nie wynika ono z dokumentów o których mowa w ust. VI pkt 6 ppkt 1 SIWZ. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 7. Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Dokumenty przedstawiane w formie kserokopii należy poświadczyć za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną, z zachowaniem sposobu reprezentacji (na każdej zapisanej stronie).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach