Przetargi.pl
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego

Gmina Kazimierz Dolny ogłasza przetarg

  • Adres: 24-120 Kazimierz Dolny, ul. Senatorska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 818810212 w. 28 , fax. 818 810 213
  • Data zamieszczenia: 2020-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kazimierz Dolny
    ul. Senatorska 5
    24-120 Kazimierz Dolny, woj. lubelskie
    tel. 818810212 w. 28, fax. 818 810 213
    REGON: 43102007800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://umkazimierzdolny.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na udzieleniu i obsłudze kredytu długoterminowego w wysokości 900.000,00 złotych (dziewięćset tysięcy złotych) dla Gminy Kazimierz Dolny na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu. 3.2. Szczegółowe warunki zamówienia, w tym standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust 2a ustawy Pzp: 1) Zaciągnięty kredyt długoterminowy w wysokości 900.000,00 złotych przeznaczony zostanie na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu, zgodnie z Uchwałą Rady Miejskiej w Kazimierzu Dolnym Nr XIV/89/19 z dnia 30 grudnia 2019r. w sprawie uchwały budżetowej Gminy Kazimierz Dolny na rok 2020r., oraz Uchwałą Nr XXI/139/20 Rady Miejskiej w Kazimierzu Dolnym z dnia 23 października 2020r.w sprawie zmian w uchwale budżetowej Gminy Kazimierz Dolny na rok 2020. 2) Postawienie kredytu do dyspozycji Zamawiającego nastąpi po podpisaniu umowy kredytowej na podstawie wniosku o płatność, w terminie dostosowanym do potrzeb Zamawiającego, tj. przewidywany termin uruchomienia kredytu w jednej transzy do dnia 20 grudnia 2020r. 3) Terminy spłat odsetek: kwartalnie począwszy od marca 2021r. 4) Spłata kredytu w ratach kapitałowych w latach 2021 – 2025 płatnych wg. Harmonogramu: ROK 2021 2022 2023 2024 2025 I kwartał (marzec) 45.000,00 45.000,00 45.000,00 45.000,00 45.000,00 II kwartał (czerwiec) 45.000,00 45.000,00 45.000,00 45.000,00 45.000,00 III kwartał (wrzesień 45.000,00 45.000,00 45.000,00 45.000,00 45.000,00 IV kwartał (grudzień) 45.000,00 45.000,00 45.000,00 45.000,00 45.000,00 Razem 180.000,00 180.000,00 180.000,00 180.000,00 180.000,00 5) Oprocentowanie kredytu zmienne, naliczane wyłącznie od kapitału niespłaconego. 6) Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat i kosztów bankowych. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu odsetki będą naliczane za okres faktycznego wykorzystania kredytu. 7) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany harmonogramu spłaty kredytu w przypadku zmiany sytuacji finansowej Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Zmiana harmonogramu spłat winna być zaakceptowana przez obie strony umowy. 8) W całym okresie kredytowania Wykonawca nie będzie pobierał prowizji i opłat wynikających z dokonywanych zmian w umowie kredytowej. 9) Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. 10) Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania części przyznanego kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat. 11) Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 93 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca winien wykazać, że posiada stosowne uprawnienia do wykonywania czynności bankowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 199r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2020r. poz. 1896 z późn. zm.) tj. aktualne Zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego uprawniające do wykonywania czynności bankowych lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest uprawniony do wykonywania czynności bankowych. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w pkt. 6.1.1 SIWZ musi spełniać co najmniej jeden wykonawca samodzielnie lub wszyscy wykonawcy łącznie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Załącznik Nr 5 do SIWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach