Przetargi.pl
UDZIELENIE GMINIE GRABÓW KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI 1.640.000,00 ZŁ NA FINANSOWANIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETOWEGO

Gmina Grabów ogłasza przetarg

  • Adres: 99150 Grabów, ul. 1 Maja
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 632 734 121 , fax. 632 734 373
  • Data zamieszczenia: 2017-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Grabów
    ul. 1 Maja 21
    99150 Grabów, woj. łódzkie
    tel. 632 734 121, fax. 632 734 373
    REGON: 31101911900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grabow.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UDZIELENIE GMINIE GRABÓW KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI 1.640.000,00 ZŁ NA FINANSOWANIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETOWEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: Udzielenie kredytu długoterminowego (na 121 miesięcy) Gminie Grabów na finansowanie planowanego deficytu budżetowego w wysokości 1 640 000,00 zł. 2. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Kredyt długoterminowy w kwocie 1 640 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu. 3. Okres kredytowania: 121 miesięcy począwszy od 01 grudnia 2017 roku. 4. Spłata kredytu nastąpi, od stycznia 2018 roku do grudnia 2027 roku, w miesięcznych ratach kapitałowych, 30 dnia każdego miesiąca: w styczniu każdego roku w wysokości 13 674,00 zł (10 rat) oraz w miesiącach luty - grudzień raty w wysokości 13 666,00 zł każda (110 rat), z uwzględnieniem okresu karencji do dnia 01 stycznia 2018 roku. Spłata odsetek nastąpi również 30 dnia każdego miesiąca, łącznie z ratą kapitałową, począwszy od stycznia 2018 roku. 5. W przypadku, gdy termin spłaty kredytu przypadnie w dzień wolny od pracy, to Zamawiający ureguluje wymaganą ratę w pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej dacie spłaty. 6. Kredyt powinien być udzielony w oparciu o zmienną stopę procentową, na podstawie stawki referencyjnej WIBOR 1M (notowanej ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego rozpoczęcie kolejnego miesięcznego okresu obrachunkowego) powiększonej o oferowaną marżę banku. Przez okres spłaty kredytu oferowana marża nie może zostać podwyższona. Do obliczenia wysokości odsetek proszę przyjąć: WIBOR 1M z dnia 31 października 2017 r.; początek naliczania odsetek - 1 grudzień 2017 r. oraz że rok składa się z 360 dni a każdy miesiąc z 30 dni. 7. Zabezpieczenie: weksel in blanco. 8 Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami niż wymienione w SIWZ. 9. W przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie, odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca umowy (zastrzeżenie możliwości przedterminowej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów). 10. Kredyt długoterminowy w wysokości 1 640 000,00 zostanie postawiony do dyspozycji przez bank od dnia podpisania umowy z możliwością wykorzystania w pełnej kwocie. 11. Zamawiający zastrzega sobie: - wykonawca nie będzie żądał: prowizji od udzielonego kredytu, opłat za niewykorzystanie części kredytu lub za przedterminową spłatę kredytu, opłaty za złożenie wniosku kredytowego oraz innych opłat; - zmianę terminu uruchomienia kredytu, bez dodatkowych kosztów, - prawo wcześniejszej spłaty kredytu lub rezygnację z części kredytu bez dodatkowych kosztów, - naliczanie odsetki będą tylko od kwoty aktualnego zadłużenia pozostającego do spłaty, - możliwość zmiany harmonogramu spłaty kredytu w przypadku niewykorzystania pełnej kwoty kredytu lub przedterminowej spłaty części kredytu, - wykonawca nie będzie żądał uzależnienia udzielenia kredytu od przejęcia bankowej obsługi budżetu Zamawiającego. - wykonawca (bank) nie może żądać innego zabezpieczenia kredytu niż weksel in blanco, - wykonawca nie będzie żądał informacji o sytuacji finansowej Gminy w formie sprawozdań częściej niż raz na pół roku
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże się posiadaniem zezwolenia na prowadzenie działalności bankowej na terenie RP w zakresie objętym przedmiotem zamówienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe ( tj. Dz. U. z 2015r. poz.128), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający uprawnienia do prowadzenia działalności bankowej na terenie RP w zakresie objętym przedmiotem zamówienia - zgodnie z tym przepisem.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2 Zezwolenia na prowadzenie działalności bankowej na terenie RP w zakresie objętym przedmiotem zamówienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe ( tj. Dz. U. z 2015r. poz.128), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający uprawnienia do prowadzenia działalności bankowej na terenie RP w zakresie objętym przedmiotem zamówienia - zgodnie z tym przepisem w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 22 ust.1 b pkt.1 ustaw

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach