Przetargi.pl
„UDZIELANIE ŚWIADCZEŃ ZDROWOTNYCH DLA MIESZKAŃCÓW GMINY RUDNA OD SIERPNIA DO GRUDNIA 2019 ROKU”

Gmina Rudna ogłasza przetarg

  • Adres: 59-305 Rudna, Pl. Zwycięstwa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 7492100...134 , fax. 767 492 117
  • Data zamieszczenia: 2019-07-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rudna
    Pl. Zwycięstwa 15
    59-305 Rudna, woj. dolnośląskie
    tel. 076 7492100...134, fax. 767 492 117
    REGON: 39064755800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rudna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „UDZIELANIE ŚWIADCZEŃ ZDROWOTNYCH DLA MIESZKAŃCÓW GMINY RUDNA OD SIERPNIA DO GRUDNIA 2019 ROKU”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie świadczeń zdrowotnych w ramach następujących poradni: a) poradnia otolaryngologiczna -1 dzień w tygodniu (dni robocze) po 4 godziny dziennie, b) poradnia rehabilitacyjna - 5 dni w tygodniu ( dni robocze ) po 6 godzin dziennie, c) poradnia ginekologiczno-położnicza – 1 dzień w tygodniu (dni robocze) po 4 godziny dziennie, d) poradnia internistyczna- świadczenia realizowane w Rudnej - (lekarz POZ i lekarz pediatra) tj. 5 dni w tygodniu (dni robocze ) po 3 godziny dziennie lekarz POZ oraz 2 dni w tygodniu (dni robocze) po 4 godziny dziennie lekarz pediatra. e) poradnia internistyczna - świadczenia realizowane w Chobieni- 2 dni w tygodniu (dni robocze ) po 3 godziny dziennie, lekarz internista. f) poradnia kardiologiczna -2 dni w tygodniu (dni robocze) 4 godziny dziennie, g) poradnia diabetologiczna - 1 dzień w tygodniu ( dni robocze ) 4 godziny dziennie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85000000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni ten warunek jeżeli przestawi odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty- wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo ( jeśli jest to wymagane) do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii . 3. Planowana kalkulację kosztów – wzór stanowi załącznik Nr 8 do SIWZ. 4. Certyfikat ISO w zakresie systemu zarządzania jakością. 5.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej zamawiającego, przekazuje oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp- wzór stanowi zał. nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia ,Wykonawca może przedstawić dowody ,że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach