Przetargi.pl
„Świadczenie usług opiekuńczych dla osób zamieszkujących na terenie miasta i gminy Bystrzyca Kłodzka w okresie 01.01.2024 r. – 31.12.2024 r. ”

Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 57-500 Bystrzyca Kłodzka, 1 Maja 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748110266 , fax. 74 811 17 85
  • Data zamieszczenia: 2023-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej
    1 Maja 1
    57-500 Bystrzyca Kłodzka, woj. dolnośląskie
    tel. 748110266, fax. 74 811 17 85
    REGON: 005810956
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ops.bystrzycaklodzka.biuletyn.net/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Świadczenie usług opiekuńczych dla osób zamieszkujących na terenie miasta i gminy Bystrzyca Kłodzka w okresie 01.01.2024 r. – 31.12.2024 r. ”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi opiekuńcze dla osób samotnych, które z powodu wieku, choroby lub innych przyczyn wymagają pomocy innych osób, a są jej pozbawione. Usługi opiekuńcze polegać będą na pomocy w zaspakajaniu codziennych potrzeb życiowych, opiece higienicznej, zalecanej przez lekarza pielęgnacji oraz, w miarę możliwości zapewnieniu kontaktów z otoczeniem. 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie w okresie od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r. usług opiekuńczych określonych w art. 50 ustawy z dnia 12 marca 2004 o pomocy społecznej(tekst jednolity Dz. U. z 2023, poz. 901 ze zm.) tj. u osób, które ze względu na wiek, chorobę lub z innych przyczyn wymagają częściowej opieki i pomocy w zaspokajaniu niezbędnych potrzeb życiowych ze strony innych osób, a są tejże pomocy pozbawieni lub pomoc ta jest niewystarczająca.2. Przewidywana liczba godzin usług opiekuńczych w okresie zamówienia wynosi ok. 4 800 godzin (miesięcznie ok. 400 godzin). Przez godzinę świadczenia usług Zamawiający rozumie godzinę zegarową (60 minut) liczoną jako faktycznie przepracowany czas w domu klienta, bez czasu dojazdu lub dojścia do miejsca zamieszkania klienta.3. Wyszczególniona w SWZ ilość godzin usług opiekuńczych jest ilością szacunkową i może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu i ze względu na specyfikę zamówienia, którą cechuje zmienność potrzeb z uwagi na zmieniający się stan zdrowia i sytuację życiową osób wymagających pomocy nie można jej określić dokładnie.4. Zmiany ilościowe godzin nie wymagają aneksu do umowy. 5. Zamawiający zapłaci jedynie za faktycznie zrealizowane godziny usług. 6. Wykonawca składając ofertę oświadcza, że przyjmuje do wiadomości, iż z tytułu zmniejszenia liczby środowisk oraz liczby godzin, nie będą mu przysługiwały żadne roszczenia, w tym pieniężne wobec Zamawiającego. 7. Usługi opiekuńcze winny być dostosowane do szczególnych potrzeb wynikających z rodzaju schorzenia lub niepełnosprawności, w szczególności winny obejmować:- dbałość o higienę i wygląd osoby wymagającej pomocy oraz jej miejsca zamieszkania,- pomoc w codziennych czynnościach samoobsługowych,- dokonywanie niezbędnych zakupów,- przygotowywanie lub dostarczanie posiłków,- utrzymywanie kontaktów z otoczeniem,- pomoc w organizowaniu i spędzaniu czasu wolnego,- pomoc w załatwianiu spraw urzędowych,- pielęgnacja, jako wspieranie procesu leczenia, w tym w szczególności: pomoc w dostępie do świadczeń zdrowotnych, pilnowanie terminów wizyt lekarskich i badań diagnostycznych, pomoc w zaopatrzeniu w leki, pomoc w zaopatrzeniu w środki pomocnicze i przedmioty ortopedyczne,- pomoc w podawaniu leków zgodnie z zaleceniami lekarza,Zakres usług będzie dostosowywany do indywidualnych potrzeb podopiecznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85000000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany będzie wykazać w sposób szczególny.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika z odrębnych przepisów.Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany będzie wykazać w sposób szczególny.3. Sytuacji ekonomicznej i zawodowej.Wykonawca zobowiązuje się do posiadania aktualnej polisy odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności z związanej z przedmiotem zamówienia z sumą ubezpieczenia nie mniejszą niż 100.000,00 zł przez cały okres wykonywania zamówienia. W przypadku upływu terminu obowiązywania polisy w trakcie realizacji umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu nową polisę najpóźniej w dniu końca obowiązywania dotychczasowej polisy.4. Zdolności technicznej i zawodowej.1) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia tj., że wykonał w ciągu ostatnich 2 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie:a) usługi określone w przedmiocie zamówienia na rzecz co najmniej 20 osób miesięcznie łącznie u jednego lub różnych zamawiających,b) co najmniej jedno zamówienie świadczone było nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy u jednego zamawiającego.Spełnienie warunku należy traktować łącznie.Ocena tego warunku nastąpi na podstawie wykazu usług wg Załącznika nr 3 do SWZ.Do wykazanych usług należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówienia, w przypadku jeśli zamówienie było realizowane u innego Zamawiającego.2) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 5 osobami posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia tj. wykształcenie lub kursy lub szkolenia związane z przedmiotem zamówienia tj. opieki nad osobami zależnymi, lub posiadającymi co najmniej 2-letnie doświadczenie w wykonywaniu usług opiekuńczych.Ocena tego warunku będzie dokonana na podstawie wykazu osób wg Załącznika nr 4 do SWZ.Wykonawca zobowiązany będzie każdorazowo informować o zmianach dotyczących zatrudnianego personelu, w stosunku do wykazu personelu przedstawionego w ofercie. Nowo zatrudniane osoby powinny spełniać wymagania dotyczące kwalifikacji personelu. Wykonawca raz na6 miesięcy oraz na każdorazowe żądanie Zamawiającego zobowiązuje się do przedkładania listy osób aktualnie realizujących usługi zawierającej informacje o posiadanych kwalifikacjach i doświadczeniu w wykonywaniu usług opiekuńczych wraz z wykazem środowisk, w których świadczone są usługi.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-16

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach