Przetargi.pl
„ Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 1 w Gołdapi” w zakresie części I branża budowlana

Gmina Gołdap ogłasza przetarg

  • Adres: 19-500 Gołdap, Plac Zwycięstwa
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 876 156 000 , fax. 876 150 800
  • Data zamieszczenia: 2020-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gołdap
    Plac Zwycięstwa 14
    19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 876 156 000, fax. 876 150 800
    REGON: 79067123100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://goldap.pl, http://bip.goldap.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „ Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 1 w Gołdapi” w zakresie części I branża budowlana
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I Termomodernizacja Szkoły Podstawowej Nr 1 w Gołdapi branża budowlana Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem: - wymianę pokrycia dachowego i ocieplenie dachu płytami z wełny mineralnej w budynku głównym szkoły, - ocieplenie ścian zewnętrznych sali gimnastycznej i łącznika z budynkiem szkoły, - docieplenie wnęk oki ennych i przestrzeni między oknami i ścianą, - ocieplenie i wykonanie izolacji pionowych ścian fundamentow y ch poniżej poziomu terenu budynku głównego, - wykonanie opaski zewnętrznej betonowej i z kostki typu polbruk, - wymianę łącznie 9 szt. okien Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w projekcie budowlanym załącznik nr 9.1 do SIWZ, Sp e cyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych załączniki nr 10.1 do SIWZ oraz przedmiarze robót załącznik nr 11.1 do SIWZ (przy czym przedmiar robót stanowi element pomocniczy, poglądowy, wspomagający wycenę robót budowlanych). Zamawiaj ą cy dopusz cza oferowanie materiałów lub ro związań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zapewnią uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych. Jeżeli w dokumentach udostępnionych p rzez Zamawiającego wskazane są znaki towa rowe, patenty, techno logie lub źródła pochodzenia materiałów służących do realizacji przedmiotu zamówienia wszystkie takie nazwy ka żdorazowo należy czytać z klauzulą „lub równoważne" o takich samych lub nie gorsz y ch parametrach technicznych, jakościowych , funkcjonalnych oraz estetycznych , a Wykonawca w takiej sytuacji może zastosować rozwiązania równoważne. Obowiązek ewentualnego udowodnienia porównywalności cech jakościowych proponowanych do zastosowania rozwiąza ń równoważnych ciąży na Wykonawcy. Podstaw ą porównania będą par ametry jakościowe określone w polskich normach, atestach, certyfikatach, aprobatach technicznych, specyfikacjach technicznych, itp. Wykaz podstawowych cech równoważności użytych urządzeń i mat e riałów stanowi załącznik nr 12 do SI WZ. Uwaga: Przedmiot zamówienia będzie realizowany w placówce oświatowej, w której prowadzone będą zajęcia szkolne. Zamawiający proponuje, aby potencjalni Wykonawcy zapoznali się z miejscem budowy celem sprawdzeni a warunków placu budowy, warunków związany ch z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania dodatkowych informacji przydatnych do oceny prac. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością, z g odnie z obowiązującymi normami i przepisa mi prawa, zasadami ws półczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót. W ramach wykonywania robót budowlanych Wykonawca zobowiązany będzie do: − ustanowienia kierownika r o bót budowlanych 3/18 − wykonania wszelkich robówykonania wszelkich robót towarzyszt towarzyszaacych, tymcych, tymczasowych, porzczasowych, porząądkowych, zabezpieczajdkowych, zabezpieczajaacych cych przed pyłem budowlanym przed pyłem budowlanym –– niezbniezbęędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia i dnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia i funkcjonowania obiektu, w tym zaplecza budowy, funkcjonowania obiektu, w tym zaplecza budowy, − prowadzenia praprowadzenia pracc zgodnie z wydanym pozwoleniem Regionalnzgodnie z wydanym pozwoleniem Regionalnego Dyrektora Ochronyego Dyrektora Ochrony Środowiska na zniszczenie siedlisk (znak: WOPN.6401.84.2019.2019.AW.5.) poprzez Środowiska na zniszczenie siedlisk (znak: WOPN.6401.84.2019.2019.AW.5.) poprzez zabezpieczenie budynku przed mozliwością jego zasiedlenia przez ptaki oraz realizację działań zabezpieczenie budynku przed mozliwością jego zasiedlenia przez ptaki oraz realizację działań kompensujących kompensujących w w postaci montażu postaci montażu budek lęgowychbudek lęgowych,, − utrzyutrzymanie terenu budowy wmanie terenu budowy w sposób jak najmniej uciążliwy dla użytkowników obiektu,sposób jak najmniej uciążliwy dla użytkowników obiektu, − organizacji i zagospodarowania placu budowy m.in. utrzymania zaplecza budowy, podłączenia organizacji i zagospodarowania placu budowy m.in. utrzymania zaplecza budowy, podłączenia wody i energii elektrycznej, dozoru budowy, wywwody i energii elektrycznej, dozoru budowy, wywoozu nieczystości itp.), zu nieczystości itp.), − utrzymania i likutrzymania i likwidacji placu budowy,widacji placu budowy, odtworzenie stanu pierwotnego dojazdów, terenu w odtworzenie stanu pierwotnego dojazdów, terenu w rejonie prowadzonych robót,rejonie prowadzonych robót, − uporządkowania terenu prac po zakończeniu robót ,itp.,uporządkowania terenu prac po zakończeniu robót ,itp., − ponoszenia opłat administracyjnych w tym opłat za media (zabponoszenia opłat administracyjnych w tym opłat za media (zabeezpieczenie terenu budowy w zpieczenie terenu budowy w energię elektenergię elektryczną, wodę itp.)ryczną, wodę itp.) − prprzekazania dla Zamawiającego elementów z rozbiórki/demontażu nadających się do zekazania dla Zamawiającego elementów z rozbiórki/demontażu nadających się do ponownego wbudowania/użytku.ponownego wbudowania/użytku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 6000,0 zł (słownie zł: sześć tysięcy złotych 00/100). Wadium powinno być wniesione najpóźniej do dnia 30.04.2020 r. do godz. 10.00, tj. przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach:  pieniądzu;  poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;  gwarancjach bankowych;  gwarancjach ubezpieczeniowych;  poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r., poz. 310). 3. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz, oryginalny dokument złożyć w kasie tutejszego urzędu, parter budynku, przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert, tj. 30.04.2020 r. do godz. 10.00. lub mailowo w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego na adres: magda.kardel@goldap.pl Uwaga! W związku z obecną sytuacją związaną z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 oraz przyjętymi u Zamawiającego środkami bezpieczeństwa, w tym wyłączenie pracy kasy, zaleca się, Wykonawcom, złożenie oryginału dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, np.: poprzez umieszczenie oryginału w oddzielnej kopercie i złożenie go wraz z ofertą. 4. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP S.A. O/ EŁK 89 1020 4724 0000 3602 0007 6463 z podaniem tytułu wpłaty: (wadium - „Termomodernizacja SP1– część I branża budowlana”) 6. Zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt. 7b Ustawy, Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 7. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 5, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust.4a ustawy. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zaleca się wskazanie w ofercie nr rachunku bankowego, na który należy dokonać zwrotu. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2, pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawce jako najkorzystniejszej. 13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14. Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, jeżeli:  odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;  nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;  zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się nie możliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 15. Z treści gwarancji lub poręczenia musi jednoznacznie wynikać bezwarunkowe, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy (jw. - pkt. 8.1. ppkt. 13), na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Kosztorys ofertowy wraz z zestawieniem cen robocizny, materiałów i sprzętu oraz wskaźniki kalkulacyjne (m.in. koszty pośrednie, koszty zakupu materiałów, zysk, itp.). Uwaga! Kosztorys ofertowy należy złożyć wraz z ofertą. 2. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w kasie tut. Urzędu – parter budynku. Wykonawca może również dołączyć do swojej oferty oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, w spoób umożliwiający Zamawiającemu jego zwrot, np.: poprzez umieszczenie oryginału w oddzielnej kopercie, a złożonego wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach