Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Kuczwały

Gmina Chełmża ogłasza przetarg

  • Adres: 87140 Chełmża, ul. Wodna
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6756076-78 , fax. 566 756 079
  • Data zamieszczenia: 2018-01-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chełmża
    ul. Wodna 2
    87140 Chełmża, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6756076-78, fax. 566 756 079
    REGON: 572224100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gminachelmza.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Kuczwały
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Termomodernizacja budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Kuczwały”. 2. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać m.in: 1) ocieplenie ścian zewnętrznych budynku w tym ścian w gruncie do głębokości 0,5m poniżej poziomu terenu metodą bezspoinową w technologii lekkiej mokrej z zastosowaniem styropianu (w gruncie polistyrenu ekstrudowanego XPS) z zastosowaniem materiału izolacyjnego o współczynniku przewodzenia ciepła λ=0,038 [W/mK]; 2) ocieplenie ścian zewnętrznych piwnic w gruncie polistyrenem ekstrudowanym. Materiał izolacyjny o współczynniku przewodzenia ciepła λ=0,038 [W/mK]; 3) ocieplenie stropodachów budynku styropianem wraz z wykonaniem nowego pokrycia dachu z papy termozgrzewalnej z zastosowaniem materiału izolacyjnego o współczynniku przewodzenia ciepła λ=0,04 [W/mK]; 4) ocieplenie stropu piwnic od spodu zaprawą izolacyjną (p.poż) nakładaną metodą natryskową z zastosowaniem materiału izolacyjnego o współczynniku przewodzenia ciepła λ=0,04 [W/mK]; 5) wymianę okien w budynku na okna, o współczynniku przenikania ciepła U=0,9 W/m2K z montażem automatycznych nawiewów powietrza; 6) wymianę drzwi zewnętrznych w budynku na drzwi o współczynniku przenikania ciepła U=1,3 W/m2K; 7) wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno - wywiewnej z odzyskiem ciepła w z rekuperatorem ze zmiennym strumieniem powietrza; 8) wymianę instalacji grzewczej w budynku wraz ze źródłem ciepła obejmującą wykonanie instalacji ogrzewania podłogowego w pomieszczeniu sali, holu i szatni (pom. oznaczone nr 0.01, 0.02, 0.03 w projekcie budowlanym), natomiast w pozostałych pomieszczeniach wykonanie instalacji grzejnikowej wraz z wymianą istniejącej kotłowni opalanej miałem węglowym na instalację pompy ciepła typu solanka/woda o mocy 30kW; 9) wymianę instalacji oświetleniowej, tj. wymianę opraw na oprawy ze źródłem LED wraz z wymianą instalacji zasilającej wraz z osprzętem; 10) montaż na dachu budynku kompletnej instalacji fotowoltaicznej o mocy maksymalnej 10kWp.; 11) prace odtworzeniowe obejmujące: a) wykonanie nowych posadzek w pomieszczeniu sali, holu i szatni (pom. oznaczone nr 0.01, 0.02, 0.03 w projekcie budowlanym); b) ułożenie płytek ceramicznych na podłodze w pomieszczeniu sali, holu i szatni (pom. oznaczone nr 0.01, 0.02, 0.03 w projekcie budowlanym); c) wykonanie sufitu podwieszanego z płyt gipsowo – kartonowych pomieszczeniu sali (pom. oznaczone nr 0.01 w projekcie budowlanym); d) wykonanie gładzi gipsowej oraz malowanie całych ścian, w których wymieniono okna i drzwi; e) wykonanie gładzi gipsowej oraz malowanie całych ścian i sufitów, w których prowadzono przewody elektryczne; f) wymianę obróbek blacharskich, rynien oraz rur spustowych; g) wymianę instalacji odgromowej; h) wymianę drabiny zewnętrznej; 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami umowy, specyfikacją istotnych warunków zamówienia (zwaną również „SIWZ”), złożoną ofertą, zasadami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej, obowiązującymi normami oraz przepisami i technologiami producentów materiałów i urządzeń zastosowanych przy realizacji zamówienia, a także z: 1) dokumentacją projektową wykonaną przez Wojciecha Osak prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą Pracownia Inwestproj Wojciech Osak z siedzibą w Rozgartach, ul. Toruńska 10, 2) pozwoleniem na budowę nr ABA.6740.2.13.2017.MB z dnia 27 marca 2017 r., wydanym przez Starostę Toruńskiego; 3) audytem energetycznym budynku opracowanym przez Zakład Inżynierii Środowiska Jacek Miklas, ul. Prezydenta F. Roosevelta 15/3c, 88-100 Inowrocław; 4) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót; 4. Zakres robót w ramach ustalonego wynagrodzenia obejmuje ponadto: 1) wytyczenie obiektów i dozór geodezyjny, w przypadku naruszenia znaków geodezyjnych odtworzenie ich na koszt Wykonawcy; 2) geodezyjną inwentaryzację powykonawczą wraz ze sporządzoną w jej wyniku dokumentacją geodezyjno-kartograficzną (mapa zasadnicza 1:500 obejmująca cały zakres robót), w dwóch egzemplarzach i złożenie materiałów w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej w Toruniu oraz jednego egzemplarza dla Zamawiającego; 3) opracowanie projektu prac geologicznych oraz dokonanie zgłoszenia właściwemu organowi, a także zapewnienie nadzoru geologicznego nad realizacją odwiertów; 4) wykonanie dokumentacji techniczno - rozruchowej z instrukcjami BHP - zgodnie z obowiązującymi przepisami, która przeznaczona będzie dla użytkownika; 5) przeprowadzenie regulacji i rozruchu instalacji, przeszkolenie użytkownika w zakresie użytkowania oraz przekazanie instrukcji obsługi i eksploatacji wbudowanych urządzeń; 6) wykonanie pomiarów i badań instalacji elektrycznej, w tym natężenia oświetlenia; 7) wykonanie pomiarów rezystancji uziomów instalacji odgromowej oraz ciągłości obwodów odgromowych; 8) sporządzenie dokumentacji powykonawczej, opisanej i skompletowanej w dwóch egzemplarzach; 9) sporządzenie świadectwa charakterystyki energetycznej; 10) inne prace związane z procesem budowy. 5. Projekt budowlany obejmuje szerszy zakres robót aniżeli objęty niniejszym zamówieniem. Przedmiot zamówienia nie dotyczy robót związanych z przebudową wnętrza, wykonaniem instalacji wodno – kanalizacyjnej oraz dobudowy dwóch tarasów i schodów zewnętrznych. 6. Poza robotami bezpośrednio wynikającymi z dokumentacji projektowej przedmiot umowy obejmuje również wszystko to, co z technicznego punktu widzenia jest i okaże się niezbędne do zrealizowania przedsięwzięcia inwestycyjnego opisanego w dokumentacji projektowo-przedmiarowej 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w: Części III. SIWZ – IDW OPZ - oraz w dokumentach w niej wymienionych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium: 15 000, 00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych i 00/100 złotego). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank: PKO BP S.A. Oddział I w Chełmży. Nr rachunku: 26 1020 5011 0000 9002 0016 3857. 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w ust. 4 i przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). Wykonawca w tytule przelewu wpisuje „Wadium przetargowe dotyczy zamówienia OSO.271.4.2018”. 6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został złożony wraz z ofertą, 2) innej niż pieniądz - oryginał dokumentu został złożony wraz z ofertą. 7. Zamawiający nie dopuszcza złożenia wadium w walucie innej niż polski złoty i dotyczy to wadium składanego w każdej z możliwych form. 8. W treści gwarancji/poręczenia powinno zostać zawarte zobowiązanie odpowiednio podmiotu udzielającego gwarancji lub poręczyciela do bezwarunkowej wypłaty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 PZP. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 9. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą) w wymaganej wysokości lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 10. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 11. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa PZP. 12. Numer rachunku, na który Zamawiający winien zwrócić wadium Wykonawca wskazuje w Formularzu Oferty, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 SIWZ - IDW.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa (nie ocenia) warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp (informacja z otwarcia ofert), przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ponadto wykonawca złoży: 1. stosowne Pełnomocnictwo(a) (oryginał lub kopia notarialnie potwierdzona) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z właściwego rejestru albo z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej wykonawcy, 2. w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 3. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, zalecane jest sporządzenie na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ-IDW – jeśli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach