Przetargi.pl
. „Świadczenie usług w zakresie ochrony mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej lub doraźnej dla SRK S.A. w Bytomiu Oddział w Suszcu KWK „Krupiński” na okres do 3 miesięcy”

Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-914 Bytom, Strzelców Bytomskich
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48323513364 , fax. +48323513369
  • Data zamieszczenia: 2017-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
    Strzelców Bytomskich 207
    41-914 Bytom, woj. śląskie
    tel. +48323513364, fax. +48323513369
    REGON: 276902504
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    . „Świadczenie usług w zakresie ochrony mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej lub doraźnej dla SRK S.A. w Bytomiu Oddział w Suszcu KWK „Krupiński” na okres do 3 miesięcy”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie usług w zakresie ochrony mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej lub doraźnej dla SRK S.A. w Bytomiu Oddział w Suszcu KWK „Krupiński” na okres do 3 miesięcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia : A. Wykaz zadań wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia. 1. Całodobowa ochrona mienia w systemie pracy dwu lub trzyzmianowym (godziny zmian ustala Zamawiający, tj.: 3 x 8 godz. lub 2 x 12 godz. x 7 dni w tygodniu) obszarów i obiektów SRK S.A. oddział Suszec - KWK „Krupiński”, 2. Kontrola ruchu osobowego i materiałowego na wyznaczonych posterunkach zgodnie z obowiązującymi wewnętrznymi przepisami, 3. Kontrola legalności przebywania osób na terenie Kopalni zgodnie z instrukcją ruchu osobowego i Regulaminem SRK S.A. 4. Niedopuszczenie do zakłócenia ładu i porządku na terenie Kopalni oraz w rejonie bram ruchu osobowego i materiałowego zakładu, 5. Kontrole stanu trzeźwości osób wchodzących, wychodzących oraz znajdujących się na terenie zakładu (usługodawca zapewni odpowiedni sprzęt do wykonywania ww. kontroli oraz jego odpowiedni stan techniczny i konieczne legalizacje), 6. Ochrona mienia zakładu przed kradzieżą, zniszczeniem, uszkodzeniem, marnotrawstwem, dewastacją i dostępem osób nieuprawnionych, 7. Ochrona terenu przed aktami sabotażu, dywersji oraz terroryzmu, 8. Ochrona terenu Kopalni przed bezprawnym filmowaniem i fotografowaniem, 9. Stała kontrola ogrodzenia i oświetlenia terenu zakładu. 10. Systematyczne składanie raportów o stanie zabezpieczenia Kopalni oraz o występujących zdarzeniach na terenie zakładu pracownikowi odpowiedzialnemu za nadzór nad realizacją umowy ze strony Zleceniodawcy. 11. Planowanie zadań dla podległych pracowników ochrony, 12. Sprawowanie nadzoru i kontroli nad wykonywaniem zadań ochrony, 13. Dokonywanie obchodów terenu kopalni oraz kontrolowanie wykonywanych zadań przez pracowników ochrony, 14. Podejmowanie działań zmierzających do stałego doskonalenia form i metod ochrony Kopalni, 15. Sprawowanie nadzoru nad przechowywaniem broni i amunicji oraz środków przymusu bezpośredniego będących na stanie Wykonawcy, 16. Podejmowanie i przeprowadzanie interwencji w związku z zaistniałymi zagrożeniami na terenie Kopalni wspartych przez grupę interwencyjną, 17. Opracowanie i uzgodnienie Instrukcji Ochrony Zakładu. 18. Należyte prowadzenie dokumentacji służbowej dotyczącej ochrony Kopalni zgodnie z Instrukcją Ochrony, 19. Składanie odpowiednim służbom określonym w Instrukcji Ochrony Kopalni meldunków o zaistniałych wydarzeniach w czasie pełnienia służby, 20. Przyjmowanie, wydawanie oraz nadzór nad zabezpieczeniem deponowanych kluczy, 21. Interwencja w przypadku uruchomienia sygnalizacji alarmowej napadu lub włamania, 22. Legitymowanie osób nie przestrzegających przepisów p.poż. np. przez palenie wyrobów tytoniowych w miejscach niedozwolonych, 23. Przestrzeganie zasad należytego zachowania się w służbie oraz dbanie o swój wygląd zewnętrzny, 24. Utrzymanie czystości w pomieszczeniach posterunków oraz w ich obrębie, 25. Posiadanie łączności bezprzewodowej pomiędzy pracownikami pełniącymi służbę ochrony, 26. Zabezpieczenie terenu parkingów znajdujących się przed budynkiem administracyjnym, 27. Przestrzeganie zakazu prowadzenia akwizycji na terenie zakładu i budynków biurowych, 28. Zabezpieczenie imprez masowych organizowanych przez SRK S.A. oddział Suszec, 29. Przeprowadzanie kontroli łaźni pracowniczych, legitymowanie osób przebywających na jej terenie, 30. Obsługa systemu monitoringu wizyjnego, 31. Prowadzenie obsługi biura przepustek. 32. Obsługa punktu przyjmowania depozytów rzeczy wartościowych oraz dokumentów, 33. Wykonywanie innych czynności zleconych przez Zamawiającego, związanych z ochroną obiektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 15.500,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy pięćset złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamawiający uzna warunek w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem koncesji Ministra Spraw Wewnętrznych uprawniającej go do działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony mienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OŚWIADCZENIE SKŁADANE PRZEZ WYKONAWCĘ DO OFERTY: 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia jak powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, celem wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania w zakresie w jakim powołują się na ich zasoby warunków udziału w postępowaniu składa także Oświadczenie dotyczące każdego z tych podmiotów udostępniającego swoje zasoby o braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu niespełnienia warunków w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13 - 22 i ust. 5 pkt. 1,2 i 4 ustawy Pzp. - załącznik nr 1a do druku „OFERTA” 4. Formularz cenowy – załącznik nr 2 do druku „OFERTA”. 5. Oświadczenie Wykonawcy o niezatrudnianiu przy realizacji niniejszego zamówienia na podstawie stosunku pracy lub umowy cywilnoprawnej na powierzchni w przedsiębiorstwie górniczym lub pod ziemią osób korzystających z urlopu górniczego albo urlopu dla pracowników przeróbki mechanicznej węgla zgodnie z opisem w pkt. II ppkt 1 w załączniku nr 2 do SIWZ - załącznik nr 3 do druku „OFERTA”. 6. W związku z zastosowaniem aukcji elektronicznej w niniejszym postępowaniu Wykonawca przystępujący do aukcji zobowiązany jest złożyć oświadczenie stanowiące załącznik nr 4 do druku „OFERTA”. OŚWIADCZENIE WYKONAWCY w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia składane przez Wykonawcę po publikacji informacji o złożonych ofertach na stronie internetowej Zamawiającego zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (tj. kwoty, jakie zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - załącznik nr 1 – wzór dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach