Przetargi.pl
„Sukcesywny zakup kruszywa drogowego – grysu bazaltowego 2-5 mm dla potrzeb Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych sp. z o.o. w Tarnowie w 2020 r.”

Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 33-100 Tarnów, Ul. Komunalna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 625 82 09
  • Data zamieszczenia: 2020-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o.
    Ul. Komunalna 31
    33-100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 14 625 82 09
    REGON: 12283026000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.puk.tarnow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: komunalna sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Sukcesywny zakup kruszywa drogowego – grysu bazaltowego 2-5 mm dla potrzeb Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych sp. z o.o. w Tarnowie w 2020 r.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup kruszywa drogowego – grysu bazaltowego 2-5 mm dla potrzeb Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych sp. z o.o. w Tarnowie w 2020 roku, służącego do przebudowy, remontu i naprawy dróg gminnych. 2. Kod CPV:  14212200-2 – kruszywa,  14212300-3 – kamień pokruszony lub rozłupany,  14210000-6 – żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa. 3. Zamówienie obejmuje sukcesywny zakup grysu bazaltowego - frakcja 2-5 mm w następujących ilościach: minimalna - do – 10 % ilości wyjściowej wyjściowa - 50 ton maksymalna - 300 ton z wykorzystaniem prawa opcji 1) W przypadku, gdy rzeczywiste zapotrzebowanie Zamawiającego na poszczególny asortyment (kol. I tabeli powyżej) okaże się większe lub mniejsze od Wyjściowej ilości asortymentu z kol. IV tabel powyżej, zgodnie z przepisem art. 34 ust. 5 ustawy PZP, Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji polegającego: a) na zwiększeniu ilości (niektórych lub wszystkich - wg wyboru Zamawiającego) zamawianych rodzajów asortymentu wskazanych w kol. I tabel powyżej, do Maksymalnej ilości asortymentu - z wykorzystaniem prawa opcji określonej w kol. V tabel powyżej, lub b) na zmniejszeniu ilości (niektórych lub wszystkich – wymienionych w poz. Wskazanych w kol. III) zamawianych rodzajów asortymentu wskazanych w kol. I tabel powyżej, o maksymalnie 10 % (-10%) – tj. do Minimalnej ilości asortymentu - z wykorzystaniem prawa opcji (z kol. III tabel powyżej) w stosunku do Wyjściowej ilości asortymentu z kol. IV tabel powyżej, 2) Skorzystanie z prawa opcji w zakresie wskazanym w pkt 1) stanowi uprawnienie Zamawiającego, z którego może, ale nie musi on skorzystać, i nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń wobec Zamawiającego. 4. WYMAGANIA, KTÓRE MUSI SPEŁNIAĆ ASORTYMENT OFEROWANY W RAMACH ZAMÓWIENIA: 1) Grys musi być wolny od wad, wprowadzony do obrotu i stosowania przy wykonywaniu robót drogowych w zakresie odpowiadającym właściwościom użytkowym i przeznaczeniu, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym ustawą z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.), ustawą z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2019 r., poz. 266 z późn. zm.) oraz innymi właściwymi przepisami, w tym rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27.10.2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków jakie mogą być używane na drogach publicznych, ulicach oraz placach (Dz. U z 2005 r. nr 230 poz. 1960), spełniać parametry i wymagania techniczno-eksploatacyjne określone w SIWZ i ofercie Wykonawcy oraz posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty lub aprobaty techniczne, w tym wystawioną przez producenta Deklarację Właściwości Użytkowych potwierdzającą zgodność kruszywa z obowiązującymi normami i właściwościami fizyko-chemicznymi. 2) Grys musi odpowiadać wymaganiom określonym normą: PN-EN 1260+A1:2010, PN-EN 13242+A1:2010, Pn-EN 13043:2004 lub równoważnym, 3) Pod pojęciem ww. równoważności Zamawiający rozumie, że oferowane kruszywa spełniają wymagania wymienionej normy w zakresie: Wymiaru ziarna, Uziarnienia, Zawartość pyłów, Jakość pyłów, Wskaźnik piaskowy, Gęstość ziaren frakcji, Nasiąkliwość, Mrozoodporność, Wskaźnika kształtu, Wskaźnika płaskości, Zgorzel słoneczna, Odporności na rozdrabnianie, Odporności na ścieranie kruszywa, Zawartości siarki, Siarczanów, Zanieczyszczenia organiczne. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się w ofercie na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego kruszywa spełniają wymagania wymienionej normy w ww. zakresie. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona będzie wezwany do przedłożenia Zamawiającemu na druku stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ oświadczenia o zgodności oferowanych materiałów z ww. normą lub w zakresie wymaganej równoważności. 4) Zamawiający w każdym czasie trwania umowy będzie miał prawo żądać od Wykonawcy aktualnych atestów, deklaracji zgodności lub badan laboratoryjnych kruszyw. Wykonawca ma obowiązek posiadać aktualne zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczone kruszywa odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. 5. WARUNKI DOTYCZĄCE DOSTAW 1) Dostawa grysu odbywać się będzie w zależności od potrzeb Zamawiającego, na zasadzie sukcesywnych, doraźnych i bezgotówkowych dostaw. 2) Wykonawca dostarczał będzie grys sukcesywnie partiami do miejsca dostawy - do bazy magazynowej Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych sp. z o.o. zlokalizowanej przy ul. Kąpielowej 4b w Tarnowie, w godzinach 7:00 do 17:00 od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy, po uprzednim złożeniu Wykonawcy zamówienie przez Zamawiającego (e-mailem, lub telefonicznie z następczym potwierdzeniem na adres e-mailem Wykonawcy). W zamówieniu Zamawiający każdorazowo określi ilość zamawianego w ramach partii grysu. 3) Grys dostarczany będzie na miejsce dostawy transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko. W ramach dostawy partii zamówionego grysu Wykonawca jest zobowiązany dokonać jego załadunku, transportu oraz rozładunku na miejscu dostawy. 4) Rozliczenia za odbiór dostarczonego grysu będą odbywać się w formie bezgotówkowej na podstawie faktur wystawianych każdorazowo przez Wykonawcę w oparciu o odbiory danej dostarczonej partii kruszywa dokonane przez upoważnionych pracowników Zamawiającego. 5) Podstawą odbioru - rozliczenia ilości dostarczonego Zamawiającemu w ramach partii kruszywa będą każdorazowo dowody wydania (WZ) wraz z wydrukiem wagowym (oryginał lub kopia z podpisem „za zgodność z oryginałem”) wystawione przez producenta (kopalnię) kruszywa zawierające co najmniej wskazanie ilości i rodzaju dostarczonego w ramach partii kruszywa. - potwierdzone przez przedstawiciela Zamawiającego. Do każdego dokumentu (WZ) Wykonawca dołączy wystawioną przez producenta kruszywa Deklarację Właściwości Użytkowych potwierdzającą zgodność dostarczonego kruszywa z obowiązującymi normami i właściwościami fizyko-chemicznymi oraz dokument potwierdzający dopuszczenie kruszywa do stosowania w budownictwie, a także wymagane atesty i certyfikaty. W przypadku przedłożenia faktury bez wymaganych dokumentów lub bez potwierdzenia przedstawiciela Zamawiającego, Zamawiający zwróci fakturę Wykonawcy bez zapłaty nie pozostając w zwłoce do czasu przedłożenia wymaganych dokumentów. 6) Wynagrodzenie należne Wykonawcy ustalane będzie jako suma ilości rzeczywiście odebranego przez Zamawiającego w ramach partii kruszywa wg dokumentu WZ wraz z wydrukiem wagowym - potwierdzone przez przedstawiciela Zamawiającego oraz cena jednostkowa za tonę (Mg) kruszywa określona w Formularzu oferty– załącznik nr 1 do SIWZ. 7) Płatność wynagrodzenia - każdorazowo przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w fakturze w terminie do 30 dni od daty dostarczenia tej faktury do siedziby Zamawiającego. 8) Minimalny wymagany okres gwarancja jakości na dostarczone kruszywo wynosi co najmniej 12 miesięcy i biegnie od daty odbioru przez Zamawiającego danej partii kruszywa. 9) Pozostałe szczegółowe warunki dostaw i sposób rozliczenia, kary umowne oraz warunki gwarancji określa wzór umowy - załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14212200-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, zobowiązani są złożyć wszyscy Wykonawcy, którzy złożyli oferty, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej BIP informacji, dotyczącej kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. Oświadczenie Wykonawcy przekazują Zamawiającemu (w oryginale). Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 1.1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca składa wyłącznie w stosunku do Wykonawców, którzy złożyli w oferty w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 1.2. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawca, który w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów: 2.1. musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając w oryginale zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór stanowi załącznik nr 3). Dokument należy dołączyć do oferty w formie oryginału; 3. Do oferty należy dołączyć: a) Oświadczenia wg załącznika nr 2 do SIWZ, aktualne na dzień składania ofert, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ warunków zamówienia – (stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu - zob. pkt 1 załącznika nr 2 do SIWZ. Uwaga: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. b) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu - zob. pkt. 2 załącznika nr 2 do SIWZ. 3.1. Jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona, w szczególności na podstawie odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, lub odpowiednio innego dokumentu, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo ma być podpisane przez osobę upoważnioną do zaciągania zobowiązań cywilno-prawnych w imieniu Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Pełnomocnictwo w sposób jednoznaczny ma określać do jakich czynności upoważniona jest osoba (zgodnie z wyrokiem Sądu Okręgowego w Warszawie z dnia 31.01.2007r., sygn. Akt V Ca 85/07). 4. Zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy PZP nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one udostępnione oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy PZP. Brak takiego zastrzeżenia spowoduje, że cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdego uczestnika w postępowaniu. 5. Wszelkie zmiany w treści oferty, a w szczególności każde przerobienie, przekreślenie, uzupełnienie, nadpisanie, przesłonięcie korektorem itp., musi być parafowane lub podpisane przez Wykonawcę – w przeciwnym wypadku nie będzie ono uwzględnione. 6. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy PZP. 2) Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 3) Wykonawcy składający wspólną ofertę ponoszą odpowiedzialność solidarnie, 4)Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem, 5) Wykonawcy występujący wspólnie w formie „konsorcjum” składają jedną ofertę 6 ) Warunek posiadania w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej zostanie spełniony przez konsorcjum w przypadku, gdy jeden z członków konsorcjum spełni w całości warunek na daną część zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach