Przetargi.pl
„ Rozbudowa i modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Środa Śląska: Zaprojektuj i wybuduj – przebudowa oświetlenia drogowego hybrydowego w ciągu drogi powiatowej relacji Święte – Przedmoście”

Gmina i Miasto Środa Śląska ogłasza przetarg

  • Adres: 55300 Środa Śląska, Plac Wolności
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 960 724 , fax. 713 173 405
  • Data zamieszczenia: 2018-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Środa Śląska
    Plac Wolności 5
    55300 Środa Śląska, woj. dolnośląskie
    tel. 713 960 724, fax. 713 173 405
    REGON: 69291493227000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.srodaslaska.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „ Rozbudowa i modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Środa Śląska: Zaprojektuj i wybuduj – przebudowa oświetlenia drogowego hybrydowego w ciągu drogi powiatowej relacji Święte – Przedmoście”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Rozbudowa i modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Środa Śląska: • Zaprojektuj i wybuduj – przebudowa oświetlenia drogowego hybrydowego w ciągu drogi powiatowej relacji Święte – Przedmoście. 1. Należy wykonać: a) W zakresie projektowania, dokumentacji oraz czynności formalno prawnych: • Wykonać projekt budowlany pozwalający na prowadzenie prac w trybie zgłoszenia (zasilanie z dwóch kierunków tj. od strony Świętego i od strony Przedmościa, w ramach rozbudowy istniejącego oświetlenia drogowego znajdującego się w majątku firmy Tauron Dystrybucja), • Zgłoszenie rozpoczęcia robót budowlanych do właściwego organu, • Dokumentacja projektowa ma być uzgodniona z Wydziałem Eksploatacji Tauron Dystrybucja oraz z Zamawiającym, • Projekt ma posiadać wymagane prawem uzgodnienia, pozwolenia, opinie oraz decyzje administracyjne oraz ma być wykonany na mapie do celów projektowych, • Dokumentacja geodezyjna powinna być wykonana zgodnie z wymaganiami TD S.A. w wersji papierowej i elektronicznej, • Wykonawca zapewni sporządzenie projektu tymczasowej organizacji ruchu wraz z uzgodnieniami /zatwierdzeniami, • Wykonawca wystąpi z wnioskiem o zajęcie pasa drogi powiatowej na czas prowadzenia robót budowlanych, • Do odbioru prac przedłożyć kompletną dokumentację powykonawczą wraz z geodezyjnym pomiarem powykonawczym i kartą utylizacji odpadów, • Wszelkie prace realizować w oparciu o warunki przyłączenia. • Wszelkie opłaty związane z projektem budowlanym a następnie realizacją robót budowlanych ponosi Wykonawca. Pominięcie bądź nie doszacowanie oferty nie będzie niosło z sobą możliwości zwiększenia ryczałtowego wynagrodzenia Wykonawcy. b) W zakresie robót budowlanych: • Oznakowanie miejsca prowadzenia prac godnie z zatwierdzonym projektem tymczasowej organizacji ruchu, • Wykonanie robót demontażowych: - demontaż dwóch skrajnych słupów w całości od miejscowości Święte i Przedmościa wraz z fundamentami prefabrykowanymi i przewiezienie ich na magazyn wskazany przez Zamawiającego, - demontaż i utylizacja wszystkich akumulatorów na całej długości linii oświetleniowej (przy każdym z 10 słupów), - demontaż koron ośmiu słupów oraz paneli fotowoltaicznych, turbin wiatrowych i opraw (panele fotowoltaiczne, turbiny wiatrowe i oprawy złożyć w magazynie wskazanym przez Zamawiającego), • Odtworzenie chodnika w miejscu prowadzenia prac ziemnych, • Odtworzenie utwardzenia skarp rowu po wykonanych robotach ziemnych (od strony Świętego), • Ułożenie linii kablowej na całym odcinku (całość linii układać w rurach osłonowych DVR), • Przejścia przez zjazdy na działki sąsiednie i możliwą na trasie kabla infrastrukturę podziemną w rurach SRS (przejścia wykonać przeciskiem lub przewiertem sterowanym), • Zejścia ze słupów wykonać w rurach osłonowych odpornych na UV, • Uziemienie całej linii oświetleniowej (układać w rowach kablowych bednarkę 30x3), • Wciągnięcie przewodów do ośmiu słupów, • Montaż ośmiu LED-owych opraw oświetlenia drogowego (Schreder TECEO ze sterownikami lokalnymi), • Montaż ośmiu tablic bezpiecznikowych wnękowych - Tabliczki IZK, • Wykonanie szczelnego zamknięcia słupów po demontażu koron, • Przekazanie informacji niezbędnych do wczytania opraw do funkcjonującego systemu OWLET (dokumentacja zdjęciowa), • Badania i pomiary elektryczne (linii kablowej, instalacji uziemiającej, sprawdzenie i pomiar 1-fazowego obwodu elektrycznego niskiego napięcia), • Zapewnienie węzła sanitarnego dla pracowników na czas trwania budowy, • Prace porządkowe na terenie budowy w zakresie wywozu nadmiaru gruntu, śmieci oraz grabieniu terenu i wysiewu traw. Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcy gwarancji licząc od daty odbioru bezusterkowego robót budowlanych. Zamawiający przekaże pełnomocnictwo Wykonawcy na cały zakres prac w celu spełnienia wymogów formalnych i proceduralnych. 1. Zamawiający zaleca by przed złożeniem oferty każdy Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie. W trakcie jej trwania wykonał własnoręcznie pomiar odcinków oraz ocenił zakres prac do wykonania. 2. Wizualizacja poglądowa odcinka do wykonania. Obowiązki dotyczące zatrudnienia: 1. Wykonawca w całym okresie obowiązywania umowy na: Rozbudowa i modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Środa Śląska: Zaprojektuj i wybuduj – przebudowa oświetlenia drogowego hybrydowego w ciągu drogi powiatowej relacji Święte – Przedmoście.” musi posiadać minimalne zatrudnienie pracowników na podstawie umowy o pracę tj: co najmniej 3 osób na podstawie umowy o pracę w wymiarze 1/1 etat w tym: 1) co najmniej 3 pracowników do robót elektrycznych - okres wymaganego zatrudnienia - czas realizacji przedmiotu zamówienia. 2. Sposób dokumentowania zatrudnienia: a)wykaz pracowników zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę, który stanowił będzie załącznik do umowy zawartej na podstawie dokonanego przez Zamawiającego wyboru oferty Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu, b)oświadczenie osób, o których mowa w ppkt 1, że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, przez cały okres realizacji zmówienia przedstawiane przez Wykonawcę w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy na podstawie dokonanego przez Zamawiającego wyboru oferty Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu. c) W przypadku rozwiązania stosunku o pracę przed upływem okresu wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do zatrudnienia innej osoby, z zachowaniem wszystkich wymagań określonych w pkt 1. 3. Celem kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań wskazanych w pkt 1 i 2 raz na kwartał, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany do złożenia oświadczenia o liczbie osób zatrudnianych na podstawie umowy o pracę, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego powyżej wraz z deklaracjami przekazywanymi do ZUS celem potwierdzenia odprowadzenia stosownych składek (do wglądu dla Zamawiającego). 4. W przypadku nie spełnienia w/w wymagań Wykonawca zapłaci karę umowną na rzecz Zamawiającego w wysokości 5000 zł brutto.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45316110-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Uzupełniony formularz ofertowy (zał. nr 1 do SIWZ) 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, aktualne na dzień składania ofert – (załącznik nr 2 do SIWZ). 3. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu aktualne na dzień składania ofert - (zał. nr 3 do SIWZ); 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 5. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jako dowód polegania na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów w odniesieniu do określonego warunku udziału w postępowaniu – jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach