Gmina Kowala ogłasza przetarg
- Adres: 26-624 Kowala, Kowala
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 486 101 760 , fax. 486 101 760
- Data zamieszczenia: 2019-02-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kowala
Kowala
26-624 Kowala, woj. mazowieckie
tel. 486 101 760, fax. 486 101 760
REGON: 67022381800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kowala.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Remonty dróg gminnych w Gminie Kowala” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie dróg gminnych w gminie Kowala zgodnie z przedmiarem robót i szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamówienie podzielone jest na trzy części: 1. ,,Remonty cząstkowe dróg gminnych w Gminie Kowala’’ 2. ,,Remont drogi gminnej w miejscowości Dąbrówka Zabłotnia’’ 3. ,,Remont drogi gminnej w miejscowości Kończyce Kolonia’’ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarach robót oraz w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium. 1. Wykonawca, pod rygorem odrzucenia oferty, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Część 1 - Remonty cząstkowe dróg gminnych w Gminie Kowala – 2 000,00 zł Część 2 - Remont drogi gminnej w miejscowości Dąbrówka Zabłotnia – 3 000,00 zł Część 3 - Remont drogi gminnej w miejscowości Kończyce Kolonia – 3 000,00 zł 2. Wadium winno być wniesione na podstawie art. 45 ustawy Pzp przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej z form wymienionych w art. 45 ust 6 ustawy Pzp. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy Oddział w Radomiu Nr 46 9147 0009 0020 4785 2000 0003 z adnotacją: „Wadium – nr. ZPK.271.1.2019 (nazwa zadania na które Wykonawca składa ofertę)” (wpisuje Wykonawca) Zamawiający uzna, że termin wpłaty wadium został dotrzymany, jeżeli przed jego upływem zostało uznane konto Zamawiającego. 5. W przypadku składania ofert na wszystkie części zamówienia Wykonawca może wpłacić wszystkie wadia przy pomocy jednego przelewu bankowego z adnotacją ,,Wadium – nr ZPK.271.1.2019 Remonty dróg gminnych w Gminie Kowala” 6. Wadium wniesione w poręczeniach lub gwarancjach należy złożyć w formie oryginału przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz dokumentami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 7. Wadium wniesione w formie poręczeń lub gwarancji będzie akceptowane przez Zamawiającego, jeżeli będzie zawierać wszystkie określone ustawą Pzp przypadki utraty wadium przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana, klauzulę o nieodwołalności oraz zapewnienie bezwarunkowej wypłaty przez Gwaranta na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego pełnej kwoty wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 8. Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z zasadami wynikającymi z art. 46 ustawy Pzp. 9. Oferta Wykonawcy, który nie dokona zabezpieczenia oferty akceptowalną formą wadium zostanie przez Zamawiającego odrzucona.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na swojej stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. W sytuacji, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia oraz udowodnić, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia określające: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. 3. Zawartość oferty. 3.1. Wypełniony druk oferty (sporządzić wg wzoru druku stanowiącego zał. nr 1 do SIWZ). 3.2. W przypadku składania ofert na wszystkie części zamówienia Wykonawca może złożyć wszystkie oferty w jednej kopercie. 3.3. Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 3.4. Oświadczenia wymienione w pkt 8.1.1, 8.1.2. SIWZ. 3.5.Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza) do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (dotyczy Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie). 3.6. Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza) do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą (dotyczy Wykonawców, którzy udzielili pełnomocnictw innym osobom). 3.7. Osoby fizyczne prowadzący działalność gospodarczą wraz z ofertą składają Klauzule zgody na przetwarzanie danych osobowych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa dróg na terenie gminy Ceranów
Dodano: 2024-07-11 - Budowa chodnika w miejscowości Zbuczyn, ul. Polna
Dodano: 2024-07-05 - Przebudowa drogi powiatowej nr 2430W relacji Wągrodno - Budy Siennickie - Studzianki
Dodano: 2024-06-28 - Kompleksowa poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Pułtusk- etap III
Dodano: 2024-06-24 - UDROŻNIENIE NIEZAGOSPODAROWANYCH PASÓW DROGOWYCH W ZWIĄZKU Z BUDOWĄ UL. PADEREWSKIEGO W JABŁONNIE
Dodano: 2024-06-14 - Budowa drogi na działce nr 1 w Porębach
Dodano: 2024-06-12 - Remonty cząstkowe dróg o nawierzchni twardej na terenie miasta Marki
Dodano: 2024-06-11 - „Rozbudowa drogi gminnej nr 410405W we wsi Powązki”
Dodano: 2024-05-27 - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Daltrozów dz. ewid. Nr 91
Dodano: 2024-05-20 - „Remont chodników, wjazdów, parkingów oraz ulic na terenie Gminy Michałowice”
Dodano: 2024-05-16