Przetargi.pl
„ Remonty cząstkowe dróg i chodników stanowiących własność Gminy Wojkowice”.

Gmina Wojkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 42-580 Wojkowice, ul. Sobieskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 760 20 93 , fax. 327 695 073
  • Data zamieszczenia: 2017-03-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wojkowice
    ul. Sobieskiego -
    42-580 Wojkowice, woj. śląskie
    tel. 32 760 20 93, fax. 327 695 073
    REGON: 27625754100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „ Remonty cząstkowe dróg i chodników stanowiących własność Gminy Wojkowice”.
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remontach cząstkowych nawierzchni dróg i chodników stanowiących własność Gminy Wojkowice obejmujące następujące zakresy rzeczowe: 1) Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych przy użyciu masy mineralno-asfaltowejdrobnoziarnistej na gorąco, polegające na: a) wycięciu (wyfrezowaniu) uszkodzonej nawierzchni i oczyszczeniu mechanicznym lub ręcznym miejsca przewidywanej naprawy (ubytku), b) posmarowaniu emulsją bitumiczną krawędzi remontowanych nawierzchni, c) wypełnieniu ubytków nawierzchni masą mineralno-asfaltową na gorąco oraz zawałowanie walcem ułożonej warstwy, d) w przypadku, gdy ubytek znajduje się w sąsiedztwie urządzeń kanalizacyjnych, tj. włazów studni kanalizacji sanitarnej lub deszczowej oraz kratek ściekowych należy wyregulować je do wysokości umożliwiającej spływ wody deszczowej, e) uzupełnieniu ubytku w nawierzchni po wycięciu (wyfrezowaniu) uszkodzonej nawierzchni i oczyszczeniu mechanicznym lub ręcznym. Jednostką obmiaru jest 1m². Szacunkowa ilość: 1 250 m² powierzchni do remontu (poz. 1, 2, 3, 4 PRZEDMIARU ROBÓT – załącznik nr 1 do SIWZ). Ponadto, przed ułożeniem masy Wykonawca jest zobowiązany do natychmiastowego oznakowania znakami i elementami bezpieczeństwa m.in. znak A-14 oraz U-20 lub U-23 miejsc przygotowanych do uzupełnienia ubytku celem ich zabezpieczenia. 2) Regulacja pionowa kratek ściekowych ulicznych, nadbudowa wykonana betonem. Jednostką obmiaru jest sztuka. Szacunkowa ilość: 10 sztuk do regulacji (poz. 5 PRZEDMIARU ROBÓT – załącznik nr 1 do SIWZ). 3) Wymiana krawężników betonowych wystających 15cm x 30 cm na podsypce cementowo-piaskowej z rozbiór¬ką starej ławy betonowej i wykonaniem nowej (zakup kra¬wężnika przez Wykonawcę). Jednostka obmiaru 1m. Szacunkowa ilość 500 m (poz. 6 PRZEDMIARU ROBÓT – załącznik nr 1 do SIWZ). Wyszczególnienie robót: a) Odkopanie zewnętrznej ściany krawężników z odrzuceniem ziemi na pobocze. b) Wyjęcie krawężników i odłożenie na pobocze. c) Oczyszczenie krawężników z resztek ziemi względnie zaprawy cementowej. d) Uzupełnienie i wyrównanie podsypki piaskowej lub cementowo-piaskowej wraz z jej przygotowaniem. e) Ustawienie krawężników. f) Wypełnienie spoin zaprawą cementową z jej przygotowaniem. g) Zasypanie ziemią zewnętrznej strony krawężników wraz z ubiciem ziemi. h) Pielęgnacja spoin krawężnika przez polewanie wodą. 4) Remont cząstkowy nawierzchni z płyt drogowych betono¬wych sześciokątnych o gr. 12 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm z wypełnieniem spoin zaprawą cementową (zakup płyt przez Wykonawcę). Jednostka obmiaru 1m². Szacunkowa ilość 50 m² (poz. 7 PRZEDMIARU ROBÓT – załącznik nr 1 do SIWZ). Wyszczególnienie robót: a) Rozebranie uszkodzonej nawierzchni z płyt drogowych. b) Oczyszczenie i przesortowanie płyt. c) Spulchnienie i uzupełnienie podsypki piaskowej wraz z jej ubiciem. d) Ułożenie płyt wraz z wypełnieniem spoin piaskiem względnie zaprawą cementową z uprzednim jej przygotowaniem. e)Posypanie miejsc remontowanych piaskiem. 5) Wzmocnienie nawierzchni przy użyciu tłucznia, klińca kamiennego, jako wyrównanie podbudowy o grub. warstwy po zagęszczeniu do 15 cm. Jednostka obmiaru 1m3. Szacunkowa ilość 150 m3 (poz. 8 PRZEDMIARU ROBÓT – załącznik nr 1 do SIWZ). Wyszczególnienie robót: a) Oczyszczenie istniejącej nawierzchni z usunięciem zanieczyszczeń na poboczu. b) Zoskardowanie istniejącej nawierzchni. c) Rozścielenie tłucznia z wyrównaniem pod szablon. d) Zagęszczenie mechaniczne ułożonej warstwy tłucznia z polewaniem wodą. e) Ręczne zagęszczenie fragmentów ułożonej warstwy tłucznia przy urządzeniach obcych w nawierzchni. 6) Wymiana nawierzchni chodnika z płytek betonowych 35 cm x 35cm i 50 cm x 50 cm na nawierzchnię z kostki betonowej szarej gr. 6 cm i 8 cm wraz z wymianą podbudowy z obrzeżem i krawężnikami drogowymi. Jednostka obmiaru 1m². Szacunkowa ilość 500 m² (poz. 9 PRZEDMIARU ROBÓT – załącznik nr 1 do SIWZ). Wyszczególnienie robót: a) Rozebranie uszkodzonej nawierzchni z płyt drogowych. b) Oczyszczenie i przesortowanie płyt. c) Spulchnienie i uzupełnienie podsypki piaskowej wraz z jej ubiciem. d)Ułożenie nawierzchni z kostki betonowej szarej gr. 6 cm i 8 cm wraz z wypełnieniem spoin piaskiem względnie zaprawą cementową z uprzednim jej przygotowaniem. e) Posypanie miejsc remontowanych piaskiem. 7) Przekładka nawierzchni z kostki granitowej na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawa, kostka wys. 10 cm z odzysku w gestii Zamawiającego. Jednostka obmiaru 1m². Szacunkowa ilość 200 m² (poz. 10 PRZEDMIARU ROBÓT – załącznik nr 1 do SIWZ). Wyszczególnienie robót: 1. Rozebranie nawierzchni z kostki granitowej 2. Oczyszczenie i przesortowanie kostki. 3. Spulchnienie i uzupełnienie podsypki piaskowej wraz z jej ubiciem. 4. Wymiana podsypki cementowo-piaskowej wraz z jej przygotowaniem i dostarczeniem do miejsca wbudowania. 5. Ułożenie kostki wraz z ubiciem i wypełnieniem spoin piaskiem względnie zaprawą cementową z uprzednim jej przygotowaniem. 6. Posypanie miejsc remontowanych piaskiem. 8) Remont cząstkowy nawierzchni z klinkieru drogowego na podsypce piaskowej wraz z wypełnieniem spoin piaskiem (klinkier drogowy z odzysku w gestii Zamawiającego). Jednostka obmiaru 1m². Szacunkowa ilość 50 m² (poz. 11 PRZEDMIARU ROBÓT – załącznik nr 1 do SIWZ). Wyszczególnienie robót: a) Rozebranie nawierzchni chodnika. b) Oczyszczenie i przesortowanie rozebranego materiału. c) Spulchnienie, uzupełnienie i wyrównanie podsypki piaskowej z jej ubiciem. d) Wymiana podsypki cementowo-piaskowej wraz z jej przygotowaniem. e) Ułożenie nawierzchni z klinkieru na płask lub kostki kamiennej z ręcznym ubiciem. f) Wypełnienie spoin piaskiem lub zaprawą cementową z uprzednim jej przygotowaniem. g) Pielęgnacja nawierzchni o spoinach wypełnionych zaprawą cementową, przez posypywanie piaskiem i polewanie wodą. 9) Wzmocnienie nawierzchni przy użyciu frezu asfaltowego, jako wyrównanie podbudowy o gr. warstwy po zagęszczeniu do 5 cm wzmocnionego asfaltową emulsją kationową. Jednostka obmiaru 1m². Szacunkowa ilość 1 500 m² (poz. 12 PRZEDMIARU ROBÓT – załącznik nr 1 do SIWZ). Wyszczególnienie robót: a) Oczyszczenie istniejącej nawierzchni z usunięciem zanieczyszczeń na poboczu. b) Zoskardowanie istniejącej nawierzchni. c) Rozścielenie frezu asfaltowego z wyrównaniem pod szablon. d) Zagęszczenie mechaniczne ułożonej warstwy frezu asfaltowego z polewaniem wodą. e) Ręczne zagęszczenie fragmentów ułożonej warstwy frezu asfaltowego przy urządzeniach obcych w nawierzchni. Roboty wymienione w ppkt. od 1) do 9) mają w swoim zakresie : ● Wywóz i utylizacja rumuszu. ● Dowóz materiału do miejsca zabudowy. Realizacja przedmiotu zamówienia winna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy, a w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2016r., poz. 290 z późn. zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, przez Wykonawcę posiadającego stosowne doświadczenie określone w SIWZ oraz przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie. Materiały użyte przez Wykonawcę powinny odpowiadać, co, do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w aktach wykonawczych wydanych na podstawie art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2016r., poz. 290 z późn. zm.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofertw wysokości: 5 000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5, pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj.Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Z treści gwarancji musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być złożony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny podpis (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w Pzp. 3. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, uznane zostanie za skuteczne, jeśli do godziny 10:00 w dniu 12 kwietnia 2017 r., rachunek Zamawiającego zostanie uznany kwotą wadium. Numer konta, na które należy wpłacać wadium w formie pieniądza: ING Bank Śląski S.A. O/Będzin 82 1050 1227 1000 0008 0157 0227 4. Oryginał dokumentu świadczącego o wniesieniu wadium w innej formie niż pieniądz należy zdeponować w kasie Urzędu Miasta Wojkowice w terminie do godziny 10:00 dnia 12 kwietnia 2017r. 5. Potwierdzenie wniesienia wadium w formie niepieniężnej winno być dołączone do oferty. 6. Wykonawca, który nie wniósł we wskazanym terminie wadium zostanie wykluczony z postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach