Urząd Miasta i Gminy Piaseczno ogłasza przetarg
- Adres: 05-500 Piaseczno, ul. Kościuszki
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 70 17 654, 70 17 655 , fax. 022 70 17 692
- Data zamieszczenia: 2019-08-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Piaseczno
ul. Kościuszki 5
05-500 Piaseczno, woj. mazowieckie
tel. 022 70 17 654, 70 17 655, fax. 022 70 17 692
REGON: 15891289000000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„ Remonty bieżące dróg gminnych - profilowanie dróg, ścinanie i koszenie poboczy, usuwanie krzaków". - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Profilowanie i zagęszczanie dróg o nawierzchni z tłucznia lub z destruktu wraz z uzupełnieniem brakującego kruszywa oraz z wałowaniem 100 000,00m2 Karczowanie krzaków i podszycia - ilość sztuk krzaków3000/ha wraz z utylizacją zrębiny 10 000m2 Mechaniczne oraz ręczne koszenie poboczy z terenów płaskich o średniej szerokości 0,75m z wywiezieniem urobku i utylizacją 145 000,00mb Wycinane drzew wraz karczowaniem i utylizacją urobku 50szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 4.000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych). W przypadku składania ofert na: I część, wysokość wadium wynosi 3.000,00 zł (trzy tysiące złotych) II część, wysokość wadium wynosi 1.000,00 zł ( jeden tysiąc złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, zamieszcza informacje o podwykonawcach w celu wykazania, że nie zachodzą wobec nich przesłanki do wykluczenia z udziału w postępowaniu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów (na zasadzie określonej w art. 22a ustawy Pzp) warunki, o których mowa w ust. 2 pkt. 2 i 3 zostaną spełnione wyłącznie, jeżeli przynajmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub co najmniej jeden z podmiotów, o których mowa powyżej pełnią łącznie wymagane warunki. 1) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenia zamówienia Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 5 ustawy Pzp. 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Części V a ust. 1 pkt 1 SIWZ, składa każdy z Wykonawców. 4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Części V a ust. 1 pkt 5 lit. a tiret 2 SIWZ, składa każdy z Wykonawców. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony Formularz ofertowy, sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Oświadczenie/oświadczenia, zgodnie wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ; 3) w przypadku Wykonawców powołujących się na zasoby innych podmiotów – zobowiązanie tych podmiotów; 4) ewentualne pełnomocnictwa. 5) dowód wniesienia wadium. 6) wypełnione kosztorysy ofertowe zgodnie z ilościami podanymi w przedmiarach dla każdej części z osobna 7) wykaz osób załącznik nr 5 odpowiednio dla części I i II
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa dróg w miejscowościach Raczyny i Lipiny
Dodano: 2024-04-22 - Budowa chodnika wraz z przystankami przy drodze powiatowej 2701W w Izabeli
Dodano: 2024-04-20 - Zagospodarowanie terenu przy budynku Starostwa Powiatowego z uwzględnieniem przebudowy ul. Harcerskiej
Dodano: 2024-04-12 - Wykonanie inwestycji pn.:Część 1 –Przebudowa drogi powiatowej ul. Koszykowej na odcinku od ul. Lindleya do ul. Chałubińskiego Część 2 –Idzikowskiego: poprawa włączenia do ruchu z drogi (...)
Dodano: 2024-04-04 - Przebudowa drogi gminnej nr 410823W ul. Polnej w m. Błonie
Dodano: 2024-04-03 - Poprawa dostępności dróg powiatowych położonych na terenach byłych PGR-ów na terenie gminy Nasielsk oraz gminy Zakroczym w powiecie nowodworskim
Dodano: 2024-03-29 - Remont drogi wojewódzkiej nr 573 od km 19+791 do km 21+025 m. Gostynin – nr postępowania 018/24
Dodano: 2024-03-28 - Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni ulic masą mineralno-bitumiczną w Radomiu – rejon IV
Dodano: 2024-03-22 - Modernizacja ul. Poligonowej w Łąkach
Dodano: 2024-03-11 - Przebudowa drogi gminnej Płocochowo – Kokoszka na odcinku o długości 2800 m.b.
Dodano: 2024-03-11