Przetargi.pl
Remont i zmiany organizacyjne głównego wejścia do budynku oraz dwóch sal obsługi bezpośredniej, znajdujących się na parterze budynku głównego Urzędu Dzielnicy Bielany przy ul. S. Żeromskiego 29 w Warszawie

Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany ogłasza przetarg

  • Adres: 01-882 Warszawa, ul. Żeromskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 37 33 333 , fax. 022 37 33 382
  • Data zamieszczenia: 2017-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany
    ul. Żeromskiego 29
    01-882 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 37 33 333, fax. 022 37 33 382
    REGON: 1525966300043
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielany.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont i zmiany organizacyjne głównego wejścia do budynku oraz dwóch sal obsługi bezpośredniej, znajdujących się na parterze budynku głównego Urzędu Dzielnicy Bielany przy ul. S. Żeromskiego 29 w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest ”Remont głównego wejścia do budynku oraz dwóch sal obsługi bezpośredniej, znajdujących się na parterze budynku głównego Urzędu Dzielnicy Bielany”, zgodnie z dokumentacją projektową składającą się z: 1) Projektu wykonawczego „Remont i zmiany organizacyjne głównego wejścia do budynku oraz dwóch sal obsługi bezpośredniej, znajdujących się na parterze budynku głównego Urzędu Dzielnicy Bielany – branża architektura” z wyłączeniem prac opisanych w część opisowej projektu wykonawczego w punkcie 1.4.2.1 Zakres prac, liczba porządkowa 6 Wyposażenie meblowe ruchome str. od 14 do 19; Zakres robót do wykonania: demontaż ściany przeszklonej, wewnętrznej wiatrołapu, kurtyny powietrznej, drzwi wejściowych, lady murowanej, stolików murowanych, przegród pomiędzy stanowiskami w Sali B, półki kamiennej, płyt z piaskowca, ławki kamiennej, usunięcie wykładziny dywanowej, demontaż stanowisk w Sali B, demontaż punktu info z okrągłą ladą granitową, rozbiórka ścianek działowych z płyty meblowej, demontaż w pom. WC. Konserwacja elementów istniejących takich jak: czyszczenie i impregnacja wykładzin ściennych, czyszczenie wykładzin dywanowych, przegród pomiędzy stanowiskami na Sali B. Wykonanie robot budowalnych; montaż stojaków na rowery, uzupełnienie ścian i posadzek kamiennych, wykonanie okładzin z płytek ceramicznych wykonanie ścianek działowych z płyt G-K, ścianek działowych z bloczków gazobetonowych, roboty malarskie, ślusarka aluminiowa – zadaszenie przedsionka, boksy kasowe, punkt pocztowy, wiatrołap wraz z drzwiami przesuwnymi i drzwi przesuwne zewnętrzne, stolarka drzwiowa, oklejanie folią elementów, wykonanie podłogi podniesionej, sufitu podwieszanego. Wyposażenie sanitarne toalet, wyposażenie meblowe stałe: obudowa stanowiska informacji, donic, kącików dla dzieci i źródełka, pojemników na gazety, blaty do wypełniania dokumentów. 2) Projektu wykonawczego „Remont i zmiany organizacyjne głównego wejścia do budynku oraz dwóch sal obsługi bezpośredniej, znajdujących się na parterze budynku głównego urzędu dzielnicy Bielany - branża elektryczna”, Zakres prac obejmuje dostosowanie instalacji elektrycznej w zakresie wymiany oświetlenia oraz rozbudowę instalacji siłowej o dodatkowe gniazda 230V, floorbox oraz wypusty elektryczne, pozostałe instalacje pozostają bez zmian. Zmiany w instalacji elektrycznej nie zwiększają mocy szczytowej budynku dlatego warunki zasilania oraz przewodu i kable zasilające pozostają bez zmian. Dokumentacja projektowa sporządzona przez firmę „ARCHICON Szczesiuk & Wilczek” s.c. 04-849 Warszawa, ul. Szachowa 1. Przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania i montażu mebli ruchomych i wyposażenia znajdujących się ww. dokumentach. Roboty budowlane w ujęciu wynikającym z Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie wykazu robót budowlanych ( Dz.U. z 2016 poz. 1125): 45.11 - roboty rozbiórkowe, 45.4 - wykonywanie robót wykończeniowych budowlanych, 45.31 – wykonanie instalacji elektrycznych, 45.33 – wykonywanie instalacji wod – kan, ccw, klimatyzacji. W okresie realizacji przedmiotu zamówienia Urząd Dzielnicy Bielany będzie funkcjonował. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych – Zamawiający wymaga w okresie prowadzenia robót budowlanych skierowania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę zatrudnionej/ych (pod pojęciem „zatrudnionej/ych” należy rozumieć nowo zatrudnionych jak również już zatrudnionych pracowników) na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 par. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeksu Pracy (Dz. U. 2016 poz. 1666 z późn. zm.) pracowników do wykonywania n/w czynności: - prace rozbiórkowe elementów murowanych, okładzin kamiennych i ceramicznych określone w projekcie wykonawczym w poz. 1.4, 1.5, 1.10 do 1.12, 1.17, 1.21. - prace konserwacyjne polegające na: czyszczeniu impregnacji okładzin kamiennych, czyszczeniu wykładzin dywanowych, przegród między stanowiskami obsługi określone w projekcie wykonawczym w pozycjach 2.1. do 2.3, - prace murarskie i montażowe z płyt G-K określone w projekcie wykonawczym w pozycjach 3.2, 3.5, 3.6, - wykonywanie okładzin z płytek ceramicznych i kamiennych określone w projekcie wykonawczym w pozycji 3.3, II.2.1, - prace malarskie określone w projekcie wykonawczym w pozycjach 3.7, 3.8. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań o których mowa powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa załącznik nr 9,10 do SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robot (załącznik nr 11 do SIWZ) oraz wzór umowy (załącznik nr 8 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca starający się o zamówienie jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert – w wysokości: 5 000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) z oznaczeniem przedmiotu zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z Ofertą, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ (oprócz oświadczeń, o których mowa w Sekcji III – pkt 3) Ogłoszenia), należy złożyć: 1.1. Właściwe pełnomocnictwo/a w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza - jeżeli Oferta, w tym wszelkie oświadczenia i dokumenty zostały podpisane przez osobę/y działające na podstawie pełnomocnictwa/pełnomocnictw. 1.2. Dokument/y potwierdzający/e, że osoba/y podpisująca/y Ofertę i inne oświadczenia lub dokumenty lub udzielająca/e pełnomocnictwa – jest umocowana do reprezentowania Wykonawcy (w odniesieniu do pełnomocnictwa – była upoważniona do reprezentowania Wykonawcy w dacie udzielenia pełnomocnictwa), chyba że umocowanie wynika z dokumentu/ów dostępnego/ych dla Zamawiającego w myśl art.26 ust.6 ustawy Pzp. 1.3. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art.22a ust. 1 ustawy Pzp – zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu dokument (w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia). Udowodnienie, o którym mowa powyżej powinno obejmować nie tylko wskazanie faktu udostępnienia określonych Wykonawcy zasobów przez podmiot trzeci, ale winno wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia, wskazywać jego rodzaj, czas udzielenia a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu. Z przedłożonego dokumentu musi wynikać w szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia; c) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą (czy będzie brał udział w wykonaniu zamówienia). Przykładowy wzór zobowiązania w zakresie określonych warunków udziału w postępowaniu - stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 1.4. W przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą dowodów na to, że: a) zastrzeżone informacje mają charakter techniczny, technologiczny, organizacyjny lub inny posiadający wartość gospodarczą; b) zastrzeżone informacje nie zostały ujawnione do wiadomości publicznej; c) podjęto w stosunku do nich niezbędne działania w celu zachowania poufności. 2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W terminie 3 dni od dnia przekazania (zamieszczenia na stronie internetowej) informacji z otwarcia ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23) ustawy PZP – wg wzoru określonego w załączniku nr 7 do SIWZ. Wraz z przedstawieniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 3. Wykonawcy zagraniczni. Wykonawca zagraniczny składa odpowiednio oświadczenie/dokumenty zgodnie z zapisami Sekcji III – pkt 3), 5), oraz 7). 4. Oferta wspólna. 4.1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art.23 ustawy) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: a) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. b) Oryginał pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazania: - postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy; - wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby; - ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. c) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. d) W odniesieniu do warunków określonych w Sekcji III pkt 1.3) Ogłoszenia wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców (nie musi ich spełniać każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną osobno), zatem oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy mogą złożyć wspólnie. e) Oświadczenia, (inne niż opisane w lit. f), wykazy lub formularze sporządzone na załączonych do SIWZ wzorach, składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. f) Oświadczenia, dotyczące niepodleganiu wykluczeniu i przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, każdy z uczestników oferty wspólnej składa indywidualnie (odrębnie). g)Kopie dokumentów dotyczące Wykonawcy (członka konsorcjum) muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez tego Wykonawcę, którego one dotyczą lub przez pełnomocnika (jeśli posiada umocowanie do dokonania niniejszego w imieniu Wykonawcy). h)Pozostałe kopie dokumentów, inne niż wymienione w lit.g), muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Pełnomocnika lub wszystkich Wykonawców. 4.2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu oferty. 4.3. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach