Przetargi.pl
Remont dachu oraz przebudowa pomieszczeń poddasza budynku Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Strzelcach Opolskich

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 47-100 Strzelce Opolskie, Bolesława Chrobrego
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 461 33 81
  • Data zamieszczenia: 2019-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
    Bolesława Chrobrego 5
    47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie
    tel. 77 461 33 81
    REGON: 531593457
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pcpr.strzelceop.pl/index.php/2016-12-02-13-03-50

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachu oraz przebudowa pomieszczeń poddasza budynku Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Strzelcach Opolskich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Remont dachu oraz przebudowa pomieszczeń poddasza budynku Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Strzelcach Opolskich. W ramach zadanie planuję się: - wygrodzenie i oznakowanie terenu budowy, - odłączenie wewnętrznych instalacji wewnętrznych w poziomie poddasza użytkowego oraz demontaż armatury sanitarnej i osprzętu elektrycznego w pomieszczeniach poddasza, - demontaż stolarki drzwiowej na poddaszu, - rozbiórka ścianek działowych na poddaszu, - zabezpieczenie stropu nad II piętrem przed zamakaniem, - demontaż okien w lukarnach, - usunięcie gruzu z poddasza, - montaż rusztowań elewacyjnych, - demontaż instalacji odgromowej, - demontaż pokrycia dachu z dachówki ceramicznej karpiówki, - demontaż obróbek blacharskich, - ocena stanu technicznego kominów murowanych - ewentualne ich przemurowanie, - demontaż lukarn, - demontaż ołacenia dachu, - demontaż więźby dachowej, - rozbiórka górnej części ścian nośnych w celu wykonania wieńca obwodowego, - deskowanie, zbrojenie i betonowanie żelbetowego wieńca obwodowego, - montaż więźby dachowej w analogicznej formie jak istniejąca, - deskowanie połaci dachowej, - montaż okien połaciowych w elewacji południowej, - ułożenie membrany paroprzepuszczalnej na deskowaniu, - montaż pokrycia dachu z dachówki ceramicznej karpiówki w koronkę w kolorze czerwonym wraz z obróbkami blacharskimi- analogicznych jak pokrycie istniejącego dachu, - montaż wyłazów oraz ław kominiarskich, - montaż i pomiar instalacji odgromowej, - montaż lukarn w połaci dachu - analogicznych jak istniejące, - montaż rynien i rur spustowych, - docieplenie połaci dachu, - montaż obudowy połaci dachu z płyt gipsowo-kartonowych, - montaż schodów na strych, - montaż ścianek działowych na poddaszu, - roboty instalacyjne, - roboty tynkarskie i posadzkowe, - montaż okien w lukarnach i drzwi wewnętrznych w poziomie poddasza użytkowego , - roboty malarskie i okładzinowe, - roboty porządkowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45261910-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 PLN). Wadium należy wnieść w terminie do 10 lipca 2019 r. roku do godz. 14:30. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) Pieniądzu – przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 83 8907 1089 2002 1000 9808 0004 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). Oryginał wadium wniesionego w formie podanej w pkt. b, c, d, e winno być dołączone do oferty jako odrębny dokument niezłączony z ofertą w sposób trwały, a kopię tego dokumenty załączyć do oferty. Kopia wniesienia wadium w formie przelewu bankowego winna być również załączona do oferty. 3. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 8 lit. a niniejszego rozdziału SIWZ. 4. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 3, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8. Zamawiający zatrzyma wadium: a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o których mowa w art. 25 a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty - zgodnie z treścią zał. nr 1 do SIWZ, 2) Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp - zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ; 3) Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp - zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ; 4) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), 5) Pisemne zobowiązanie innego podmiotu (jeżeli dotyczy), 6) Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach