Przetargi.pl
Remont dachu budynku kaplicy cmentarnej w Lwówku Śląskim przy ulicy Warsztatowej

Gmina Lwówek Śląski ogłasza przetarg

  • Adres: 59-600 Lwówek Śląski, al. Wojska Polskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 756 477 888 , fax. 756 477 889
  • Data zamieszczenia: 2019-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lwówek Śląski
    al. Wojska Polskiego
    59-600 Lwówek Śląski, woj. dolnośląskie
    tel. 756 477 888, fax. 756 477 889
    REGON: 53064300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.lwowekslaski.pl/wiadomosci/6733/lista /zamowienia_publiczne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dachu budynku kaplicy cmentarnej w Lwówku Śląskim przy ulicy Warsztatowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na Remoncie dachu budynku kaplicy cmentarnej w Lwówku Śląskim przy ulicy Warsztatowej w oparciu o dokumentację projektową, decyzję pozwolenia na budowę nr 56/2017 z dnia 14.03.2017 r. i decyzję nr 897/19 z dnia 20.05.2019 r. Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu. Podstawowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.: - rozbiórkę instalacji odgromowej; - rozbiórkę istniejącego pokrycia dachu z łupka naturalnego wraz z jego klasyfikacją przy udziale Inspektora Nadzoru i Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków wraz z obróbkami blacharskimi oraz rynnami i rurami spustowymi; - sporządzenie protokołu uzgodnień z klasyfikacji materiału z rozbiórki pokrycia dachu; - wykonanie miejscowych napraw więźby dachowej; - impregnacja więźby dachowej preparatami ogniochronnymi, grzybobójczymi i owadochronnymi; - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i termicznej dachu nad częścią użytkową poddasza; - przemurowanie kominów; - wykonanie remontów lukarn wraz z montażem nowej stolarki okiennej; - wykonanie czyszczenia elementów z piaskowca oraz miejscowych napraw ścian w pasie okapowym oraz na szczytach ścian od wysokości gzymsu górnego do szczytu wraz z obróbką kamienną szczytów; - wykonanie nowego ołacenia połaci dachowej wraz z ułożeniem membrany dachowej, nowych obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych; - wykonanie pokrycia dachu z łupka wraz z płotkami śniegowymi, stopniami i ławami kominiarskimi oraz systemowymi wyłazami dachowymi; - wykonanie ochronnej instalacji odgromowej wraz z pomiarami. Szczegółowy zakres robót budowlanych zawarty jest w dokumentacji projektowej, która stanowi Integralną część opisu przedmiotu zamówienia w odniesieniu jedynie do remontu dachu kaplicy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium od Wykonawców ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego w wysokości 5 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych). Szczegółowe informacje dot. wadium zawarte są w pkt 13 SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dowód wniesienia wadium wraz ze wskazaniem rachunku bankowego, na który Zamawiający winien zwrócić wadium (w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu). 2. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. a) W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. b) W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp). 3.Oświadczenie o korzystaniu przy wykonywaniu zamówienia z podwykonawców. 4. Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 5. Oświadczenie dot. RODO. 6. Wykonawca w terminie trzech (3) dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji o których mowa w art.86 ust.5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu pisemne oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24.ust.1 23 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach