Przetargi.pl
: Remont cząstkowy dróg na terenie Gminy Bolesławiec (2)

Wójt Gminy Bolesławiec ogłasza przetarg

  • Adres: 59700 Bolesławiec, ul. Teatralna
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757 323 221 , fax. 757 351 783
  • Data zamieszczenia: 2018-03-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Bolesławiec
    ul. Teatralna
    59700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
    tel. 757 323 221, fax. 757 351 783
    REGON: 53373600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaboleslawiec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    : Remont cząstkowy dróg na terenie Gminy Bolesławiec (2)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wykonanie remontudróg polegającego na remoncie cząstkowym dróg asfaltowych w ilości do 2500 m2i wbudowaniu do 700m3 tłucznia frakcji 0÷31,5 w drogi gruntowe położone na terenie Gminy Bolesławiec w technologii: 1.1 Remont nawierzchni asfaltowych: 1.1.1 Mechaniczne wycięcie uszkodzonej nawierzchni, 1.1.2 Oczyszczenie miejsca uszkodzonej nawierzchni, 1.1.3 Wbudowanie masy asfaltowej o grubości 5cm, 1.1.4 Uszczelnienie krawędzi łaty emulsją asfaltową i posypanie krawędzi grysem. 1.2 Wbudowanie tłucznia w drogi gruntowe: 1.2.1 Korytowanie istniejącej nawierzchni o głębokość ±15cm, 1.2.2 Wypełnienie koryta tłuczniem o frakcji 0÷31,5, 1.2.3 Wyrównanie i zagęszczenie tłucznia. 2. Zakres robót oraz miejsce wykonania remontu cząstkowego zostanie określone protokołem typowania robót sporządzonym przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000 zł (słownie złotych: pięć tysięcy i 00/100) na okres związania ofertą. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium wniesione w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek Zamawiającego Łużycki Bank Spółdzielczy w Lubaniu Oddział w Bolesławcu 92 8392 0004 2600 2017 2000 0040 UWAGA !!! Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: : Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca dołącza do oferty: 1.1. Wypełniony, (zawierający imię i nazwisko, nazwę firmy i dokładny adres Wykonawcy, NIP, nr tel./fax, e-meil), oznaczony datą, sporządzony wg wzoru „Formularz Oferty” - Zał. nr 1 - iwłaściwie podpisany określający i zawierający m.in.: 1) Cenę ryczałtową brutto za wykonanie pełnego zakresu zamówienia obliczoną wg wzoru określonego w rozdziale XIV ust. 1. 2) Ceny ryczałtową (netto i brutto) za: a) wykonanie 1m2 remontu cząstkowego wg technologii opisanej w rozdziale III pkt 1 ppkt 1.1 b) za wbudowanie 1m3 tłucznia wg technologii opisanej w rozdziale III pkt 1 ppkt 1.2 3) Termin wykonania (nie później niż 30.11.2018 r.) 4) Okres gwarancji jakości (min. 12 miesięcy). 5) Informacje o wadium i nr konta, na który należy je zwrócić, 2. Dowody posiadania przez oferenta niezbędnych kwalifikacji stosownie do wymagań Zamawiającego. Należy przedłożyć wszystkie wymagane oświadczenia, pełnomocnictwa i dokumenty wymienione w Rozdz VI pkt 1. SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach