Gmina Grabowo ogłasza przetarg
- Adres: 18507 Grabowo, ul. Wł. Sikorskiego
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 862 790 021 , fax. 862 790 021
- Data zamieszczenia: 2018-05-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Grabowo
ul. Wł. Sikorskiego 1
18507 Grabowo, woj. podlaskie
tel. 862 790 021, fax. 862 790 021
REGON: 53133500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.grabowo.biuletyn.net/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
,, REMONT BUDYNKU ZABYTKOWEGO - DWORU, POŁOŻONEGO PRZY UL. WITOSA 10 W GRABOWIE - ETAP II - W ZAKRESIE WYMIANY STOLARKI OKIENNEJ, WYKONANIA INSTALACJI ODGROMOWEJ I PRZEBUDOWY WEJŚĆ” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remont budynku zabytkowego - dworu, położonego przy ul. Witosa 10 w Grabowie - etap II - w zakresie wymiany stolarki okiennej, wykonania instalacji odgromowej i przebudowy wejść’’. 1) Wymiana stolarki okiennej: - demontaż futryn, okien i drzwi zewnętrznych, - wykucia ścian zewnętrznych do otworów okiennych i drzwiowych, - rozbiórka wejścia od strony zachodniej, - wykucie podokienników betonowych, - przemurowanie otworów zewnętrznych – dostosowanie do nowego układu okien i drzwi, - montaż stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej, 2) Remont elewacji w zakresie przebudowy i odbudowy wszystkich wejść do budynku i tarasu (bez wykończenia bez płyt granitowych gr. 5 cm). 3) Wykonanie instalacji odgromowej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45110000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokościach: 4 000,00 zł PLN (słownie: cztery tysiące złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. formularz ofertowy, 2. pełnomocnictwo, 3. zobowiązanie podmiotu trzeciego- jeżeli dotyczy, 4. dowód wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i rozbierz - budynek przy ul. Zygmunta Krasińskiego.
Dodano: 2024-04-08 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1167B Sejny (ul. Mickiewicza) - Łumbie – Widugiery.
Dodano: 2024-03-25 - Renowacja głównego wejścia do kościoła p.w. Wniebowzięcia Najświętszej Marii Panny w Puńsku oraz renowacja placu przykościelnego w Puńsku
Dodano: 2024-03-15 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1167B Sejny (ul. Mickiewicza) - Łumbie – Widugiery.
Dodano: 2024-02-19 - Wykonanie remontu pomieszczeń na I piętrze budynku D w tutejszym Domu.
Dodano: 2023-11-30 - Wykonanie remontu pomieszczeń na I piętrze budynku D w tutejszym Domu.
Dodano: 2023-09-15 - Wykonanie chodnika w miejscowości Wólka
Dodano: 2023-05-26 - Wykonanie chodnika w miejscowości Wólka
Dodano: 2023-01-27 - Wykonanie rozbiórki wskazanych obiektów budowlanych zlokalizowanych przy ul. Wasilkowskiej 65, ul. Jurowieckiej, ul. Ciołkowskiego w Białymstoku.
Dodano: 2022-10-12 - Wykonanie chodnika w miejscowości Wólka
Dodano: 2022-08-31