Przetargi.pl
Remont budynku OSP w Bolesławiu – klatka schodowa

Gmina Bolesław ogłasza przetarg

  • Adres: 32-329 Bolesław, ul. Główna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 032 642-45-01, 642-40-71 , fax. (032) 642 48 01
  • Data zamieszczenia: 2020-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bolesław
    ul. Główna 58
    32-329 Bolesław, woj. małopolskie
    tel. 032 642-45-01, 642-40-71, fax. (032) 642 48 01
    REGON: 27625788300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaboleslaw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku OSP w Bolesławiu – klatka schodowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres rzeczowy zadania obejmuje w szczególności: a)usunięcie istniejącej boazerii b) usunięcie balustrady c)usunięcie krat zabezpieczających d)wymianę drzwi wewnętrznych 6 szt. (w tym 1 szt. drzwi do kotłowni EI 30) e)malowanie i naprawę ścian f)malowanie i naprawę sufitów g)przygotowanie podłoża i wykonanie posadzki żywicznej h)wykonanie ozdobnej sztukaterii wokół okien i drzwi, z listwy drewnianej frezowanej o szer. 10 cm i gr. 2 cm, dostosowanej wyglądem i kolorem do istniejącej na sali głównej, i)obłożenie istniejących parapetów lastriko, drewnianą okładziną gr. min. 15 mm j)zakup sofy wolnostojącej, wykończonej tkaniną czerwoną skóropodobną – wym. min.: szer. 162 cm, głęb.: 81 cm, wys.: 75 cm, max:. szer. 176 cm, głęb.: 90 cm, wys.: 85 cm k)wykonanie lustra z ramą ozdobną w kształcie sztukaterii (wym. 0,80 x 2,10 m) l)wykonanie stałej zabudowy meblowej w pobliżu wejścia do kuchni, szafki z drzwiami przesuwnymi, zamykane na klucz ł)wykonanie ozdobnej gabloty drewnianej, przeszklonej, podświetlanej, wyposażonej w haczyki do mocowania sztandarów, zamykanej na klucz o wym. dł. 1,70 m x wys. 1,40m i gł. 0,20 m m)wykonanie drabiny ozdobnej, wykorzystywanej do wyjścia na dach n)wykonanie włazu drewnianego na poddasze wraz z drewnianą obróbką Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawierają dokumenty, załączone do SIWZ: -dokumentacja projektowa -przedmiar robót i kosztorys nakładczy "ślepy" stanowiące załączniki nr 7-8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - Załącznik nr 1. 2.Kosztorys Ofertowy (uproszczony) sporządzony przez Wykonawcę zgodnie z załączonym przedmiarem robót – Załącznik nr 1a do formularza ofertowego (cena kosztorysowa - zwana w umowie wynagrodzeniem kosztorysowym). 3.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 2 w tym:- oświadczenie o korzystaniu przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu z zasobów innych podmiotów (jeśli dotyczy). 4.Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - Załącznik nr 3. 5.Oświadczenie o korzystaniu przy wykonywaniu zamówienia z Podwykonawców (zawarte w druku oferty). 6.Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (jeśli dotyczy). a.W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. b.W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 Pzp). 7.Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeśli dotyczy). UWAGA 1: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. UWAGA 2: Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia – art. 22d ust.2 Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach