Przetargi.pl
Remont budynku nr 1 na terenie kompleksu wojskowego w Brożówce

24 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 11-500 Giżycko, ul. Nowowiejska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 261 335 922 , fax. 261 335 641
  • Data zamieszczenia: 2019-02-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Nowowiejska 20
    11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 261 335 922, fax. 261 335 641
    REGON: 28060211800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://24wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Wojskowa Jednostka Budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont budynku nr 1 na terenie kompleksu wojskowego w Brożówce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    PKOB – 1274 Zabudowania biurowo - sztabowe I. Przedmiotem zamówienia jest: Remont budynku nr 1 na terenie kompleksu wojskowego w Brożówce. II. Cechy charakterystyczne obiektu Budynek, niepodpiwniczony, jednopiętrowy. Ściany murowane z cegły pełnej. Stropy żelbetowe. Dach żelbetowy, pokryty papą. Obiekt wyposażony we wszystkie instalacje. III. Ogólny zakres robót do wykonania: 1. Roboty budowlane wewnętrzne I piętro – Wykucie z muru drzwi i okna. – Zerwanie wykładziny PCV i posadzki cementowej. – Montaż stolarki drzwiowej / skrzydła pełne, wypełnione płytą wiórową otworową, okleina nie gorsza niż CPL 0.7, z gumową uszczelką po obwodzie skrzydła, okno PCV/. – Montaż rolet na oknach w pomieszczeniach I piętra i parteru. – Dokładny wymiar rolet pobrać samodzielnie. Rolety z tkaniny poliestrowej w kasetce z prowadnicami bocznymi, montowane bezpośrednio do okna kolor uzgodnić z Inwestorem. – Przygotowanie powierzchni ścian i sufitów do malowania/ zeskrobanie starej farby, szpachlowanie ,gruntowanie. – Malowanie scian i sufitów farbą emulsyjną. /farba lateksowa/. – Wylanie posadzek betonowych, warstw wyrównawczych i ułożenie paneli podłogowych AC5, i wykładziny PCV. Wykładzina PCV obiektowa, homogeniczna, , antypoślizgowa o zwiększonej odporności na ścieranie, – Demontaż instalacji elektrycznej /oprawy, gniazda, łączniki, tablica rozdzielcza. – Montaż opraw oświetleniowych, gniazd instalacyjnych, wyłączników, przewodów, puszek. – Badania i pomiary instalacji elektrycznej. 2. Roboty sanitarne i budowlane w łazienkach /2szt/ piętro + parter − Wykucie stolarki drzwiowej. − Rozebranie posadzek wraz z terakotą i istniejącą izolacją. − Rozebranie ścianek wraz z glazurą. − Wykucie z muru podokienników, kratek wentylacyjnych. − Demontaż pojemników na ręczniki i mydło / do ponownego wbudowania/. − Załadunek, wywóz i utylizacja gruzu. − Montaż stolarki drzwiowej –drzwi wyposażone w klamkę i zamek patentowy, trzy zawiasy czopowe. Skrzydła wypełnione płytą wiórową otworową, oleina nie gorszą niż CPL 0.7, pełne z gumową uszczelką po obwodzie skrzydła, wyposażone w kratkę wentylacyjną. − Murowanie ścianek z cegieł /natryski i sanitariaty/ i uzupełnienie ścian po przesunięciu drzwi. − Montaż parapetów z konglomeratu gr 3cm. szer.30cm − Obudowa rur płytami g-k, wodoodpornymi gr. 12,5mm − Tynkowanie i szpachlowanie ścian. − Obsadzenie kratek wentylacyjnych i drzwiczek rewizyjnych. − Licowanie ścian, wcześniej przygotowanych, płytkami /glazura+ lustro/. − Przygotowanie posadzek, wykonanie izolacji i ułożenie płytek /gres techniczny 30x30 cm, podwyższona odporność na ścieranie kl. min IV, antypoślizgowy/. − Malowanie ścian i sufitów farbami lateksowymi. − Montaż wieszaków w przedsionkach pryszniców i pojemników na ręczniki i mydło. − Ekspertyza kominiarska. − Demontaż rurociągu stalowego, kanalizacyjnego i PCV. − Demontaż urządzeń sanitarnych / umywalki, ustępy, zlewozmywaki. − Demontaż grzejników i ponowny montaż po wykonaniu prac remontowych / bez kosztu materiału/. − Montaż urządzeń sanitarnych: umywalki na półpostumencie, brodziki natryskowe, brodziki do mycia obuwia z blachy nierdzewnej, pisuary, ustępy typu „kompakt”. − Montaż rurociągu fi 15 i fi 20mm − Płukanie instalacji wodociągowej i badanie bakteriologiczne wody. − Montaż baterii umywalkowych i natryskowych. − Izolacja rurociągów otulinami nie gorszymi jak Thermaflex, − Montaż elektrycznego podgrzewacza wody o pojemności 120 L i 1,8kW nie gorszy jak ARISTON PRO EUO 120V − Montaż zaworów bezpieczeństwa fi 15,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający ustala wadium w wysokości 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100). 2. Zamawiający żąda wniesienia wadium w pełnej wysokości przed terminem do składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w: a. pieniądzu; b. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz 2017r. poz. 1089). 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku: NBP O/O Olsztyn 17 1010 1397 0020 1713 9120 2000 z dopiskiem w tytule przelewu: „Wadium w post. nr 15/2019 – Remont budynku nr 1 na terenie kompleksu wojskowego w Brożówce”. 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 4, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a. pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b. innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 7. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa składana jako wadium powinna zawierać: 7.1 zobowiązanie gwaranta do zapłaty kwoty wadium w przypadku, gdy Wykonawca wygrywając przetarg odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 7.2 określenie wysokości zobowiązania gwaranta, którego wysokość musi być równa kwocie wadium, 7.3 termin obowiązywania gwarancji powinien obejmować okres: 1) począwszy od upływu terminu składania ofert, który został określony w rozdziale XIV niniejszej siwz, a w przypadku jego zmiany, począwszy od upływu aktualnie obowiązującego terminu składania ofert, 2) aż do upływu ostatniego dnia terminu związania z ofertą, który został określony w rozdziale XII niniejszej siwz, 7.4 wskazanie, iż beneficjentem gwarancji jest Zamawiający, 7.5 oznaczenie, iż zleceniodawcą gwarancji jest Wykonawca, 7.6 klauzule, że gwarant zapłaci kwotę wynikającą z gwarancji na pierwsze żądanie Zamawiającego oraz że gwarancja jest nie odwoływalna. 8. Poręczenie bankowe lub udzielone przez podmiot określony w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz 2017r. poz. 1089), składane jako wadium powinno zawierać: a. zobowiązanie poręczyciela do zapłaty kwoty wadium w przypadku, gdy Wykonawca wygrywając przetarg odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, b. określenie kwoty, do jakiej następuje poręczenie – wysokość musi być równa kwocie wadium, c. termin obowiązywania poręczenia powinien obejmować okres: 1) począwszy od upływu terminu składania ofert, który został określony w rozdziale XIV niniejszej siwz, a w przypadku jego zmiany, począwszy od upływu aktualnie obowiązującego terminu składania ofert, 2) aż do upływu ostatniego dnia terminu związania z ofertą, który został określony w rozdziale XII niniejszej siwz, d. wskazanie, iż poręczenie dotyczy wniesienia przez dostawcę wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ogłoszonego przez Zamawiającego. 9. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie je w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 10. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa „Ustawa pzp”.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ);
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy podpisany na każdej stronie (załącznik nr 1 do siwz), Dowód wniesienia wadium, Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. - W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy - W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach