Samodzielny Publiczny Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia" ogłasza przetarg
- Adres: 40-057 Katowice, ul. PCK
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 251 64 35 , fax. 32 250 37 69
- Data zamieszczenia: 2020-06-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia"
ul. PCK 1
40-057 Katowice, woj. śląskie
tel. 32 251 64 35, fax. 32 250 37 69
REGON: 27015016700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www. spzla-katowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Przetarg nieograniczony na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych mających na celu adaptację pomieszczeń w budynku Przychodni nr 13 ul. Ordona 3 w Katowicach na potrzeby placówki pn. „VITA BENE” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie na rzecz Zamawiającego robót budowlanych mających na celu adaptację wraz ze zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń w budynku Przychodni nr 13 w ul. Ordona 3 w Katowicach oraz zagospodarowaniem terenu z przeznaczeniem na potrzeby realizacji projektu - Placówka „VITA BENE” Przedmiot zamówienia dzieli się na 3 n/w części: Zadanie 1 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych mających na celu adaptację pomieszczeń zlokalizowanych w budynku Przychodni nr 13 ul. Ordona 3 w Katowicach Zadanie 2 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych i usług dot. systemów alarmowych: instalacji sygnalizacji pożaru, sygnalizacji przywoławczej oraz rozbudowa monitoringu w budynku Przychodni nr 13 ul. Ordona 3 w Katowicach. Zadanie 3 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych mających na celu użytkowanie działki z przeznaczeniem na cele rekreacyjne. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oprócz w/w dokumentów do składanej oferty należy załączyć: 1) Formularz ofertowy (wymagana data podpisania) 2) Kosztorys ofertowy oraz zestawienie materiałów (zawierający kalkulację kosztów sporządzoną na podstawie załączonych do siwz dokumentów oraz przeprowadzonej wizji lokalnej i własnych obmiarów 3) Harmonogram uwzględniający poszczególne etapy wykonania zamówienia. 4) Informacja dot. obowiązku podatkowego (art. 91 ust. 3a ustawy Pzp) - zał. nr 8 do siwz 5) Klauzula informacyjna z art. 13 RODO - zał. nr 11 do siwz. 6) Zaparafowany projekt umowy- zał. nr 12 do siwz. 7) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub inny stosowny dokument – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (dotyczy również spółki cywilnej). Pełnomocnictwo winno być przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Poprawa efektywności energetycznej budynku szkoły podstawowej w Pruchnej przy Zespole Szkolno –Przedszkolnym w Pruchnej
Dodano: 2024-03-07 - BUDOWA BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO WRAZ Z ZADASZENIEM O STAŁEJ KONSTRUKCJI PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 1 W KALETACH
Dodano: 2024-02-23 - „Remonty ogólnobudowlane na nieruchomościach stanowiących zasób komunalny gminy zarządzanych i administrowanych przez ZGM "TBS" w Częstochowie Spółka z o.o. ul. POW 24, 42-200 Częstochowa”
Dodano: 2024-02-16 - „Budowa Gminnego Centrum Usług Opiekuńczych w Rudzińcu”
Dodano: 2024-02-11 - Dostosowanie budynku Urzędu Gminy do wymogów p.poż. – Zapewnienie bezpieczeństwa w budynku
Dodano: 2024-02-07 - Budowa przedszkola ze żłobkiem w Bieruniu (Maluch+)
Dodano: 2023-12-28 - Przebudowa dróg gminnych: ul. Srocza Góra i ul. Jaskółcza w Pniowie - poprawa stanu technicznego
Dodano: 2023-11-07 - Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku z budynku administracyjno-biurowego na potrzeby Bielskiego Centrum Psychiatrii oraz dobudową dźwigu zewnętrznego, remontem konserwatorskim
Dodano: 2023-10-27 - „Budowa Gminnego Centrum Usług Opiekuńczych w Rudzińcu”
Dodano: 2023-10-26 - Przebudowa dróg gminnych: ul. Srocza Góra i ul. Jaskółcza w Pniowie - poprawa stanu technicznego
Dodano: 2023-10-16