13 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg
- Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Czwartaków
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00 , fax. 261 48 32 22
- Data zamieszczenia: 2017-06-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy
ul. Czwartaków 3
86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00, fax. 261 48 32 22
REGON: 34090727700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie inwentaryzacji schematycznej budynków w kompleksach wojskowych przy ul. Legionów 52 oraz ul. Jagiełły 11-23, ul. Jagiellończyka 2 i ul. Bema 3 w Grudziądzu - 48/2017 - II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie inwentaryzacji schematycznej budynków w kompleksach wojskowych przy ul. Legionów 52 oraz ul. Jagiełły 11-23, ul. Jagiellończyka 2 i ul. Bema 3 w Grudziądzu 3. Realizacja usług odbywać się będzie w następujących kompleksach Zamawiającego: w zakresie zadania nr 1: kompleks przy ul. Legionów 52 w Grudziądzu, w zakresie zadania nr 2: kompleks przy ul. Bema 3 w Grudziądzu, kompleks przy ul. Jagiellończyka 2 w Grudziądzu, kompleks przy ul. Jagiełły 11-23 w Grudziądzu. Wykonawca realizując usługi na terenie kompleksów jak powyżej zobowiązany jest do przestrzegania przepisów przeciwpożarowych i porządkowych obowiązujących na terenie danej jednostki. Wykonawca zapewnia wszelkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na swój koszt. Wymagane jest by osoby wykonujące inwentaryzację są zatrudnione na umowę o pracę w okresie realizacji zamówienia. Szczegółowe dane w tym zakresie Wykonawca przedstawi w treści „Wykazu osób”. Powyższe dotyczy osób, którym Wykonawca przypisał czynności, o których mowa powyżej. Inne ewentualnie osoby, które nie wykonują czynności, o których mowa nie muszą być zatrudnione na umowę o pracę – pozostaje to w gestii Wykonawcy. a) celem udokumentowania zatrudnienia osób jak powyżej: Wykonawca w ciągu 3 dni od dnia zawarcia umowy przedłoży Zamawiającemu Wykaz osób przeznaczonych do realizacji usługi według zadań, gdzie w treści wykazu Wykonawca dokona oznaczenia, które z wyszczególnionych osób są zatrudnione na umowę o pracę ze wskazaniem rodzaju wykonywanych czynności, czasu zatrudnienia danej osoby oraz wymiaru czasu pracy, PESEL i adres zamieszkania. „Wykaz” winien zostać przedłożony w formie czytelnego pisemnego oświadczenia potwierdzającego stan faktyczny pod rygorem odpowiedzialności karnej. Dane osobowe i inne należy oznaczyć jako chronione, nie podlegające udostępnianiu i jawności zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Jeżeli „Wykaz osób” stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawca winien nadać temu dokumentowi klauzulę „TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA” z załączeniem uzasadnienia zastosowania klauzuli. b) w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w ust. 6, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: Wykonawca na etapie realizacji umowy na każde żądanie Zamawiającego, w terminie dwóch dni roboczych od dnia wezwania okaże do wglądu Zamawiającemu oryginalne dokumenty potwierdzające fakt zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób określonych powyżej. Niespełnienie wymagań, o których mowa w pkt. a) i b) skutkować będzie obowiązkiem zapłaty kary umownej przez Wykonawcę w sposób i wysokości określonej w § 8 ust 1 pkt 3) umowy. W przypadku podania przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji sprawy te będą przekazane właściwym organom, w których kompetencjach jest rozstrzyganie tego rodzaju działań Wykonawcy. Wykonawca jest zobowiązany dysponować w okresie realizacji przedmiotu zamówienia co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania lub kierowania robotami w zakresie ogólnobudowlanym w specjalności konstrukcyjno-budowlanej minimum w ograniczonym zakresie, należącym w sposób czynny do Izby Inżynierów Budownictwa. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71251000-2
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej dla budynków stanowiących własność Wspólnot Mieszkaniowych i Miasta Bydgoszcz
Dodano: 2020-10-07 - sprawa 120/PM/2020 Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej dla budynków stanowiących własność Wspólnot Mieszkaniowych i Miasta Bydgoszcz
Dodano: 2020-08-17 - INWENTARYZACJA BUDYNKÓW W KOMPLEKSACH WOJSKOWYCH W CHEŁMNIE, GRUBNIE I BRODNICY - SPRAWA NR 38/2020
Dodano: 2020-07-23 - Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej dla budynków stanowiących własność Wspólnot Mieszkaniowych i Miasta Bydgoszcz.
Dodano: 2020-05-12 - Usługa przeprowadzenia inwentaryzacji schematycznej obiektów budowlanych przy ulicach: Sobieskiego 32-42, Okólnej 37, Sienkiewicza 31, Podgórskiej 4, Piastowskiej 2-8, Sienkiewicza 37, Gen. Prądzyńskiego 1, Gen. Wł. Sikorskiego 21 w Toruniu oraz przy ulicy Okrężnej 25a we Włocławku
Dodano: 2020-03-27 - Sprawa 101/PM/2019 Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej dla budynków stanowiących własność Wspólnot Mieszkaniowych i Miasta Bydgoszcz
Dodano: 2019-08-08 - Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej dla budynków stanowiących własność Wspólnot Mieszkaniowych i Miasta Bydgoszcz
Dodano: 2019-04-18 - Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej dla budynków stanowiących własność Wspólnot Mieszkaniowych i Miasta Bydgoszcz.
Dodano: 2018-11-15 - INWENTARYZACJA SCHEMATYCZNA BUDYNKÓW W KOMPLEKSACH WOJSKOWYCH (UL. CZWARTAKÓW 1 W BRODNICY, UL. GEN. BEMA 16 I UL. HALLERA 62 W GRUDZIĄDZU - SPRAWA NR 89/2018
Dodano: 2018-09-07 - Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej dla nieruchomości stanowiących własność Wspólnot Mieszkaniowych i Miasta Bydgoszcz
Dodano: 2018-07-31