Przetargi.pl
Usługa przeprowadzenia inwentaryzacji schematycznej obiektów budowlanych przy ulicach: Sobieskiego 32-42, Okólnej 37, Sienkiewicza 31, Podgórskiej 4, Piastowskiej 2-8, Sienkiewicza 37, Gen. Prądzyńskiego 1, Gen. Wł. Sikorskiego 21 w Toruniu oraz przy ulicy Okrężnej 25a we Włocławku

12 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Okólna
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 43 35 40, , fax. 261 43 36 60
  • Data zamieszczenia: 2020-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 12 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Okólna 37
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 261 43 35 40, , fax. 261 43 36 60
    REGON: 34090172500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.12wog.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa przeprowadzenia inwentaryzacji schematycznej obiektów budowlanych przy ulicach: Sobieskiego 32-42, Okólnej 37, Sienkiewicza 31, Podgórskiej 4, Piastowskiej 2-8, Sienkiewicza 37, Gen. Prądzyńskiego 1, Gen. Wł. Sikorskiego 21 w Toruniu oraz przy ulicy Okrężnej 25a we Włocławku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Usługa przeprowadzenia inwentaryzacji schematycznej obiektów budowlanych przy ulicach: Sobieskiego 32-42, Okólnej 37, Sienkiewicza 31, Podgórskiej 4, Piastowskiej 2-8, Sienkiewicza 37, Gen. Prądzyńskiego 1, Gen. Wł. Sikorskiego 21 w Toruniu oraz przy ulicy Okrężnej 25a we Włocławku. 2. Dokumentacja winna zostać opracowana w pełnym, określonym przez Zamawiającego zakresie w tym: w formie, drukach i egzemplarzach. Dokumentacja stanowiąca inwentaryzację schematyczną budynków winna składać się co najmniej z elementów określonych w „Opisie przedmiotu zamówienia” stanowiącym Załącznik nr 1 do umowy. 3. Wykonawca zapewni potencjał osobowy i techniczny (m.in. wszelkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia) we własnym zakresie i na swój koszt. 4. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa pracy pracowników wykonujących powierzone im zakresy czynności w ramach realizowanej usługi. 5. Zamawiający obowiązany jest do: 5.1. Udostępnienia budynków na poszczególnych terenach kompleksów, na których realizowana będzie usługa; 5.2. Terminowej zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy po wykonaniu usługi zgodnie z warunkami umowy. 6. Wykonawca obowiązany jest do: 6.1. oddania przedmiotu umowy, wykonanego zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, wraz z oświadczeniem, że jest on kompletny z punktu widzenia celu, któremu ma służyć; 6.2. Realizacji przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami i treścią załączników do niej; 6.3. Prowadzenia prac przez osoby posiadające wiedzę budowlaną i techniczną wymaganą przy realizacji umowy; 6.4. Nadzoru prac wykonywanych przez podwykonawców i koordynacja tych prac - o ile dotyczy; 6.5. Pokrycia finansowego szkód powstałych z jego winy w trakcie prowadzonych prac; 6.6. Usunięcia wszelkich wad i usterek stwierdzonych przez Zamawiającego w terminach wynikających z treści umowy. 7. Usługę wymienioną w §1 ust.1 niniejszej umowy Wykonawca wykona w formie graficznej (wydruk) oraz elektronicznej w następujących ilościach: 7.1. kompletna inwentaryzacja w wersji papierowej - 2 egz.; 7.2. kompletna inwentaryzacja w wersji elektronicznej - 2 egz. (część opisowa powinna być dostarczona w formacie doc., schematy, plany, rysunki winny być dostarczone w standardzie plików PDF); 7.3. kompletna inwentaryzacja w programie umożliwiającym edycję należy dostarczyć odpowiednie oprogramowanie z licencją.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71251000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 6 000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach