Przetargi.pl
„Przebudowę targowiska gminnego w Gościeradowie Ukazowym” w systemie zaprojektuj i wybuduj

Gmina Gościeradów ogłasza przetarg

  • Adres: 23275 Gościeradów, Gościeradów
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 158 381 105 , fax. 158 381 140
  • Data zamieszczenia: 2018-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gościeradów
    Gościeradów 61
    23275 Gościeradów, woj. lubelskie
    tel. 158 381 105, fax. 158 381 140
    REGON: 83040964300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bipgoscieradow.bipgmina.pl/, http://www.goscieradow.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowę targowiska gminnego w Gościeradowie Ukazowym” w systemie zaprojektuj i wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej w oparciu o Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU), uzyskanie zezwolenia na budowę oraz wykonanie robót budowlanych przebudowy targowiska gminnego w Gościeradowie Ukazowym, obejmującą: 1) budowę budynku higieniczno-sanitarnego z częścią administracyjną, o wymiarach 8x10m, w technologii tradycyjnej murowanej, strop gęstożebrowy, więźba drewniana, pokrycie z blachodachówki. W budynku należy uwzględnić między innymi pomieszczenie: administracyjne, socjalne i porządkowe oraz toalety do obsługi targowiska, w budynku należy wykonać między innymi instalacje: elektryczną, wodno-kanalizacyjną, gazową, centralnego ogrzewania, teletechniczną, alarmową, wentylacji mechanicznej; 2) budowę wiaty targowej o wymiarach 15,00m x 50,00m, o konstrukcji stalowej wielofunkcyjnej wraz z infrastrukturą techniczną, tj. instalacjami wewnętrznymi: elektryczną, odgromową, alarmową, monitoringu i fotowoltaiczną; 3) budowę dojazdów, ciągów pieszych i jezdnych, stanowisk handlowych, jako utwardzeń z kostki brukowej na podbudowie tłuczniowej lub betonowej; 4) budowę nowego ogrodzenia. 5) budowę instalacji i obiektów małej architektury związanej z funkcjonowaniem targowiska; 6) wykonanie miejsc postojowych dla obsługi targowiska z kostki brukowej na podbudowie tłuczniowej lub betonowej. 7) wykonanie infrastruktury technicznej wewnętrznej i zewnętrznej z przyłączami: a) wodociągowym zasilanym z proj. studni. Zaprojektowana i wykonana studnia winna mieć wydajność niezbędną dla zabezpieczenia wody do celów socjalnych i p.poż. dla całego targowiska, b) kanalizacyjnym wraz ze szczelnym zbiornikiem na ścieki o poj. ok.10 m3, c) kanalizacji deszczowej z rur HDPE ze zbiornikiem na wody opadowe; d) instalacjami zewnętrznymi: • energetycznymi; • teletechnicznymi; • kanalizacji sanitarnej; • wodociągowymi; • hydrantowymi, przeciwpożarowymi zasilanych ze studni lub zbiornika p.poż.; • monitoringu telewizji przemysłowej. 2. Sporządzenie projektów budowlanych, uzyskanie niezbędnych uzgodnień, zgód, warunków technicznych i opinii od zarządców poszczególnych sieci, dróg, itp. 3. Uzyskanie wymaganych prawem zezwoleń na budowę w tym m.in. pozwoleń na budowę, pozwoleń wodnoprawnych, zgłoszeń wykonania robót z uzyskaniem uzgodnień towarzyszących, decyzji itp. oraz sporządzenie projektów wykonawczych wraz z przedmiarami, kosztorysami, a także specyfikacji technicznych wykonania robót budowlanych w wyniku, których mają powstać planowane obiekty. 4. W ramach zamówienia należy ponadto wykonać: • projekty architektoniczno – budowlane niezbędne do uzyskania pozwolenia (pozwoleń) na budowę i zrealizowanie inwestycji w tym m.in.: − projekt zagospodarowania terenu; − projekty architektoniczno-budowlane, konstrukcyjne wraz ze wszystkimi załącznikami wymaganymi przepisami odrębnymi i szczególnymi; − charakterystykę energetyczną dla obiektu targowiska; − projekt technologiczny obsługi targowiska oraz wszystkich obiektów z możliwością rotacji, mobilności funkcji wewnątrz obiektu; − operat wodnoprawny. 5. Wykonanie kosztorysów przedmiarów i specyfikacji poszczególnych robót budowlanych. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia niezbędny do zaprojektowania i wykonania (oraz podstawę wyceny) zawiera Program Funkcjonalno- Użytkowy stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ. 7. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało także m.in.: - sprawdzenie opracowanej przez Zamawiającego dokumentacji (PFU) oraz ewentualne wykonanie dodatkowych badań; - opracowanie ostatecznej koncepcji architektoniczno-budowalnej; Opracowana koncepcja musi spełniać wymagania zawarte w PFU. Standard zaprojektowanych obiektów musi być co najmniej równy standardowi opisanemu w PFU. Jakość i standard materiałów, wyrobów i urządzeń przewidzianych w dokumentacji projektowej muszą być nie gorsze niż opisane w PFU. Załącznikiem do dokumentacji projektowej musi być wykaz przewidzianych w dokumentacji projektowej materiałów, wyrobów i urządzeń (produktów) podający ich parametry techniczne i producentów wraz z odniesieniem się do ich opisu zawartego w PFU. Parametry tych produktów nie mogą być gorsze niż wynikające z PFU; - kompleksowe zagospodarowanie terenu wraz z projektowaną zielenią; - kompletne wyposażenie obiektów; - dokonanie rozruchu całego obiektu (wszystkich zabudowanych urządzeń), dostarczenie instrukcji obsługi wraz z odpowiednim przeszkoleniem pracowników Zamawiającego oraz zapewnienie, serwisu i gwarancji dla eksploatacji zamontowanych urządzeń; - wykonanie w okresie gwarancji wymaganych przez producentów zamontowanych urządzeń przeglądów, konserwacji tych urządzeń oraz ewentualnych napraw wszelkich zabudowanych urządzeń na zewnątrz, jak i wewnątrz obiektów. 8. Roboty budowlane wchodzące w zakres niniejszej umowy należy wykonać według opracowanej przez Wykonawcę i zaakceptowanej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej. Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, a w szczególności z przepisami Prawa budowlanego oraz niniejszą umową. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA W ZAŁĄCZONYCH DOKUMENTACH.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy zł). 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. 2018 poz. 110 ze zm.) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Gmina Gościeradów B.S. Ziemi Kraśnickiej o/Gościeradów numer konta: 02 8717 1064 2009 9000 0345 0003 z dopiskiem: „Przebudowa targowiska gminnego w Gościeradowie Ukazowym – ZPO 271.17.2018” Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia dokument zabezpieczenia należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego. 5. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 1) gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46. ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych, 2) okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 6. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej lub poręczenia udzielanego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 1) poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Pzp 2) poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w SIWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty dotyczące grup kapitałowych (art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp) - Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony Zamawiającego) przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi Wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu – wg załącznika Nr 7 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy zobowiązani są także złożyć wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia (nie wymienione wcześniej): 1) Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zadania (jeżeli dotyczy). 2) Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: a) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. b) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego) – pełnomocnictwo do podpisania oferty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach