Przetargi.pl
Przebudowa Przedszkola nr 328 przy ul. M. Dąbrowskiej 5A w Warszawie

Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany ogłasza przetarg

  • Adres: 01-882 Warszawa, ul. Żeromskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 37 33 333 , fax. 022 37 33 382
  • Data zamieszczenia: 2018-02-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany
    ul. Żeromskiego 29
    01-882 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 37 33 333, fax. 022 37 33 382
    REGON: 1525966300043
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bielany.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa Przedszkola nr 328 przy ul. M. Dąbrowskiej 5A w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa Przedszkola nr 328 przy ul. M. Dąbrowskiej 5A w Warszawie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” w technologii modułowej o konstrukcji stalowej. Przedmiotem inwestycji jest rozbiórka istniejącego budynku przedszkola oraz budowa nowego budynku przedszkola w technologii modułowej o konstrukcji stalowej wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu obejmującym budowę dojść i dojazdów do budynku, ogrodzenie terenu przedszkola, urządzenie zieleni i placów zabaw oraz budową niezbędnej infrastruktury technicznej. Celem inwestycji jest stworzenie nowego 8-cio oddziałowego przedszkola publicznego dla łącznie ok. 200 dzieci wraz z pełnym zapleczem biurowym, gastronomiczny oraz techniczno-magazynowym i własnymi placami zabaw. Wykonanie robót zagospodarowania terenu jest w zakresie niniejszego zamówienia . Obiekt powinien być zaprojektowany i wybudowany w technologii modułowej, gdzie główną konstrukcję nośną stanowią stalowe elementy z profili zamkniętych o przekroju prostokątnym lub kwadratowym. System modułowy stanowi kompletne rozwiązanie producenta gdzie wszystkie elementy nośne systemu posiadają odpowiednie badania i obliczenia statyczne. Budynek modułowy to obiekt wysokiego stopnia prefabrykacji. Wraz z instalacjami technicznymi budynku jest produkowany w fabryce. Wszelkie prace wykończeniowe w dostarczanych modułach muszą być już wykonane, a dopuszczalne są tylko prace resztkowe i łączeniowe na stykach poszczególnych modułów. Budynek z prefabrykowanych modułów w spawanej szkieletowej konstrukcji stalowej z oblicowaniem ścian od strony wewnętrznej i zewnętrznej. Połączenia modułów zamknięte trwale. Spawanie elementów konstrukcji modułów na placu budowy jest niedozwolone. 1.1) Wykonanie dokumentacji projektowej na podstawie Programu Funkcjonalno Użytkowego Obejmującej: a) wykonanie niezbędnych opracowań poprzedzających wydanie Decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego (wykonawca może oprzeć się o wstępną koncepcję funkcjonalno użytkową o którą został rozszerzony PFU). Dla złożenia Wniosku o uzyskanie Decyzji o lokalizacji celu publicznego, Zamawiający dopuszcza wykorzystanie przez Wykonawcę rozwiązania zaproponowanego w Programie funkcjonalno-użytkowym, b) wykonanie projektu budowlanego dla uzyskania Decyzji o pozwoleniu na budowę, c) sporządzenie projektów wykonawczych wszystkich koniecznych branż oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, d) wystąpienie o odstępstwo w sprawie dróg pożarowych, uzyskanie wszystkich niezbędnych decyzji ( w tym pozwolenia na budowę i rozbiórkę), opinii, uzgodnień i pozwoleń właściwych organów, niezbędnych do wykonania i odbioru całości zadania, e) pełnienie nadzoru autorskiego; 1.2) Wykonanie rozbiórki istniejącego przedszkola i wykonanie kompletnych robót budowlano- montażowych budowy nowego budynku przedszkola na podstawie opracowanych projektów oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, obejmujących: a) rozbiórkę istniejącego budynku przedszkola, b) budowę nowego budynku przedszkola (z zastosowaniem gotowych „modułów”) z zapewnieniem zaopatrzenia w media, tj.: w energię elektryczną, cieplną, gaz oraz wod – kan i teletechnikę, c) wykonanie gospodarki drzewostanem; d) wykonanie dojazdu wraz z miejscami postojowymi w obrębie terenu przedszkola – nowoprojektowana droga dojazdowa łącząca teren przedszkola z ulicą Conrada będzie przedmiotem odrębnego postępowania; e) urządzenie terenu rekreacyjnego z placami zabaw; f) ogrodzenie terenu. 1.3) Wykonanie audytu energetycznego i świadectwa energetycznego budynku po zakończeniu robót w terminie do 31.10.2018 r. 1.4) Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych – Zamawiający wymaga w okresie prowadzenia robót budowlanych skierowania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę zatrudnionej/ych (pod pojęciem „zatrudnionej/ych” należy rozumieć nowo zatrudnionych jak również już zatrudnionych pracowników) na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 par. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeksu Pracy (Dz. U. 2018 poz. 108) pracowników do wykonywania n/w czynności: a) robót malarskich; b) robót posadzkarskich; c) robót związanych z instalacjami sanitarnymi; d) wykonanie izolacji budowlanych; e) wykonanie robót zbrojarskich i betoniarskich; f) montażu konstrukcji budowlanych; g) robót związanych z instalacjami elektrycznymi; h) montaż urządzeń zabawowych i) wykonanie nawierzchni placów zabaw j) wykonanie nawierzchni drogowych Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań o których mowa powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Programu Funkcjonalno-Użytkowy (załącznik nr 9 do SIWZ) oraz wzór umowy (załącznik nr 8 do SIWZ). 1.5) OPIS STANU ISTNIEJĄCEGO. Przedszkole nr 328 zlokalizowane jest przy ul. Marii Dąbrowskiej 5a w dzielnica Bielany w Warszawie na działce nr 56 obręb 7-08-16. Obiekt zbudowany został na początku lat siedemdziesiątych ubiegłego wieku, w technologii drewnianej szkieletowej, budynek wolnostojący niepodpiwniczony parterowy. Działka przedszkolna zlokalizowana jest przy drodze lokalnej dojazdowej od ul. Conrada między budynkami wielorodzinnymi, od strony wschodniej i zachodniej graniczy z terenem zabudowanym budynkami mieszkalnymi. Od strony północno-zachodniej sąsiaduje z budynkiem Usługowo-handlowym. Teren działki jest ogrodzony siatką. Na całkowicie ogrodzonej działce, w sąsiedztwie budynku przedszkola znajduje się miejsce na kontenery na odpadki bytowe (poza opracowaniem) oraz w części południowej działki – teren rekreacyjny, plac zabaw dla dzieci. Wjazd na teren - z drogi dojazdowej od strony północnej w zachodnim narożniku działki. Teren jest uzbrojony w następujące media a) przyłącze elektroenergetyczne, b) przyłącze wodno-kanalizacyjne. Zamawiający wymaga minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane, liczonej od daty odbioru ostatecznego robót. Wykonawca może wydłużyć okres gwarancji za co otrzyma dodatkowe punkty podczas oceny oferty zgodnie z zasadami określonymi w CZĘŚCI V SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca starający się o zamówienie jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert – w wysokości: 100 000,00 zł. (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) z oznaczeniem przedmiotu zamówienia. Szczegółowe informacje w zakresie wadium określa Część VI SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z Ofertą, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ (oprócz oświadczeń, o których mowa w Sekcji III.3) Ogłoszenia), należy złożyć: 1.1. Dokumenty potwierdzające, że osoba/y podpisująca/e ofertę i inne dokumenty lub oświadczenia jest do tej czynności umocowana chyba że umocowanie wynika z dokumentów dostępnych dla Zamawiającego w myśl art. 26 ust. 6 ustawy Pzp. Jeżeli umocowanie wynika z udzielonego pełnomocnictwa musi być ono złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Jeżeli umocowanie nie wynika z dokumentów dostępnych Zamawiającemu, o których mowa powyżej, należy złożyć odpowiednie dokumenty. 1.2. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art.22a ust. 1 ustawy Pzp – zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu dokument (w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia). Udowodnienie, o którym mowa powyżej powinno obejmować nie tylko wskazanie faktu udostępnienia określonych Wykonawcy zasobów przez podmiot trzeci, ale winno wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia, wskazywać jego rodzaj, czas udzielenia a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu. Z przedłożonego dokumentu musi wynikać w szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia; c) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą (czy będzie brał udział w wykonaniu zamówienia). Przykładowy wzór zobowiązania w zakresie określonych warunków udziału w postępowaniu - stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 1.3. W przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą dowodów na to, że: a) zastrzeżone informacje mają charakter techniczny, technologiczny, organizacyjny lub inny posiadający wartość gospodarczą; b) zastrzeżone informacje nie zostały ujawnione do wiadomości publicznej; c) podjęto w stosunku do nich niezbędne działania w celu zachowania poufności. 2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W terminie 3 dni od dnia przekazania (zamieszczenia na stronie internetowej) informacji z otwarcia ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23) ustawy PZP – wg wzoru określonego w załączniku nr 7 do SIWZ. Wraz z przedstawieniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. UWAGA! Jeżeli wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej może złożyć informację już wraz z ofertą na odpowiednio wypełnionym i podpisanym wzorze, który stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Wykonawcy zagraniczni. Wykonawca zagraniczny składa odpowiednio oświadczenie/dokumenty zgodnie z zapisami Sekcji III – pkt 3), 4), 5), oraz 7) Ogłoszenia. 4. Oferta wspólna. 4.1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 ustawy) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: a) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. b) Oryginał pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazania: - postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy; - wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby; - ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. c) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. d) W odniesieniu do warunków określonych w Sekcji III pkt 1.3. lit. A), B) Ogłoszenia wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców (nie musi ich spełniać każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną osobno), zatem oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy mogą złożyć wspólnie przy zachowaniu wymogu: - dot. warunku określonego w Sekcji III pkt 1.3. lit. A) Ogłoszenia: warunek zostanie spełniony wyłącznie, jeżeli jego spełnienie w całości wykaże co najmniej jeden z wykonawców, który będzie bezpośrednio realizował roboty. e) Oświadczenia, (inne niż opisane w lit. f), wykazy lub formularze sporządzone na załączonych do SIWZ wzorach, składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. f) Oświadczenia, dotyczące niepodleganiu wykluczeniu i przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, każdy z uczestników oferty wspólnej składa indywidualnie (odrębnie). g)Kopie dokumentów dotyczące Wykonawcy (członka konsorcjum) muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez tego Wykonawcę, którego one dotyczą lub przez pełnomocnika (jeśli posiada umocowanie do dokonania niniejszego w imieniu Wykonawcy). h)Pozostałe kopie dokumentów, inne niż wymienione w lit.g), muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Pełnomocnika lub wszystkich Wykonawców. 4.2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu oferty. 4.3. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach