Przetargi.pl
„ Przebudowa nawierzchni na Targowisku Namysłowska przy ul. Namysłowskiej 8” w ramach inwestycji „Modernizacja targowiska przy ul. Namysłowskiej”.

ZARZĄD PRASKICH TERENÓW PUBLICZNYCH W DZIELNICY PRAGA-PÓŁNOC M.ST. WARSZAWY ogłasza przetarg

  • Adres: 03-480 Warszawa, ul. Wenantego Burdzińskiego 7
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: ZARZĄD PRASKICH TERENÓW PUBLICZNYCH W DZIELNICY PRAGA-PÓŁNOC M.ST. WARSZAWY
    ul. Wenantego Burdzińskiego 7
    03-480 Warszawa, woj. mazowieckie
    REGON: 011312165
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „ Przebudowa nawierzchni na Targowisku Namysłowska przy ul. Namysłowskiej 8” w ramach inwestycji „Modernizacja targowiska przy ul. Namysłowskiej”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa nawierzchni na Targowisku Namysłowska przy ul. Namysłowskiej 8” w ramach inwestycji „Modernizacja targowiska przy ul. Namysłowskiej”.W ramach realizacji umowy, Wykonawca jest zobowiązany w szczególności do:- wykonania rozbiórki nawierzchni asfaltowej pod całym terenem inwestycji,- położenia nawierzchni z kostki brukowej betonowej,- wywozu gruzu i odpadów.W związku z tym, że przedmiotem zamówienia jest utwardzenie powierzchni gruntu na działce budowlanej, wykonanie robót budowlanych nie wymaga pozwolenia na budowę, ani zgłoszenia robót (art. 29 ust.. 4 pkt 4 ustawy Prawo budowlane). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:a) Dokumentacja projektowa/STWiOR – załącznik nr 3 do SWZe) Projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 4 do SWZ.Gwarancja i rękojmia- Minimalny wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy – 24 miesiące/możliwe przedłużenie do maksymalnie 60 miesięcy w celu uzyskania punktów z ramach oceny ofert z zastosowaniem kryterium okres gwarancji/.- Minimalny wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot umowy – 60 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach