Przetargi.pl
„Przebudowa istniejącego kolektora deszczowego wraz z wykonaniem rozdziału wód, zlokalizowanego na działce nr 1435/1, 3168, 3173 w obrębie ewidencyjnym Miechów, gm. Miechów w ramach inwestycji „Rewitalizacja Parku Miejskiego w Miechowie”.

Urząd Gminy i Miasta w Miechowie ogłasza przetarg

  • Adres: 32-200 Miechów, ul. Sienkiewicza
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3830040 w. 19 , fax. 413 832 378
  • Data zamieszczenia: 2020-08-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy i Miasta w Miechowie
    ul. Sienkiewicza 25
    32-200 Miechów, woj. małopolskie
    tel. 041 3830040 w. 19, fax. 413 832 378
    REGON: 52394000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miechow.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa istniejącego kolektora deszczowego wraz z wykonaniem rozdziału wód, zlokalizowanego na działce nr 1435/1, 3168, 3173 w obrębie ewidencyjnym Miechów, gm. Miechów w ramach inwestycji „Rewitalizacja Parku Miejskiego w Miechowie”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej, a także wykonanie robót budowlanych w trybie „zaprojektuj i wybuduj” (P+B) wraz z uzyskaniem w imieniu i na rzecz Zamawiającego ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie (jeśli jest prawem wymagane) dla inwestycji pn.: „Przebudowa istniejącego kolektora deszczowego wraz z wykonaniem rozdziału wód, zlokalizowanego na działce nr 1435/1, 3168, 3173 w obrębie ewidencyjnym Miechów, gm. Miechów w ramach inwestycji „Rewitalizacja Parku Miejskiego w Miechowie”, w tym: 1. opracowanie operatu wodno-prawnego wraz z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia wodnoprawnego – jeśli jest prawem wymagane – 3 egz.; 2. wykonanie projektu budowlanego – 4 egz. wraz z uzyskaniem wymaganych przepisami opinii i uzgodnień; 3. uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia; 4. opracowanie projektów wykonawczych – 4 egz., specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robot – 2 egz, 5. przebudowę kolektora deszczowego – roboty budowlane, 6. wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją powykonawczą oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie(jeśli jest prawem wymagane); 7. przekazanie Zamawiającemu gotowego do użytkowania obiektu wraz z dokumentacją; 8. Uporządkowanie terenu. 1.1. Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu lub zakres robót budowlanych W zakres planowanych robót budowlanych będących przedmiotem niniejszego zamówienia wchodzi: 1. odcinek A-B, rozbiórka istniejącego przepustu betonowego wraz z wywiezieniem i utylizacja gruzu; 2. odcinek A-B, zabudowa istniejącego kanału deszczowego otwartego ziemnego poprzez wykonanie kolektora o średnicy fi 1000mm bet. Wraz z zabudową niezbędnych studni na załamaniach lub na dłuższych odcinkach (studnia – szt.2), L=48m 3. odcinek A-B, zasyp kanału wraz z rozplantowaniem gruntu i obsianiem traw 4. Odcinek C-D, zabudowa istniejącego kanału deszczowego otwartego ziemnego poprzez wykonanie kolektora o średnicy fi 1000mm bet. Wraz z zabudową niezbędnych studni na załamaniach lub na dłuższych odcinkach (studnia – szt.2), L=25m 5. odcinek C-D, zasyp kanału wraz z rozplantowaniem gruntu i obsianiem traw 6. Regulacja cieku na odcinku 20m. 1. 2. Wykonawca na etapie opracowania dokumentacji projektowej winien zweryfikować średnicę kolektora na w/w odcinkach i zaprojektować dostosowaną do możliwości istniejących kanałów i odprowadzanych ilości wody. 1. 3. Szczegółowy OPZ założenia i rozwiązania zawarte zostały w Programie Funkcjonalo -Użytkowym opracowanym przez Pana Radosława Śliwę – stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ. 1. 4. Ponadto : 1. Zaleca się dokonania wizji lokalnej w terenie. 2. Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem robót przedstawić do akceptacji Inspektorowi nadzoru inwestorskiego karty techniczne, katalogowe i certyfikaty urządzeń i materiałów proponowanych do wbudowania odpowiadające wymaganiom dokumentacji projektowej. 3. Obszar parku figuruje w gminnej ewidencji zabytków. 4. Zadanie realizowane będzie na obiekcie na którym do 31.01.2021 r. realizowana jest inwestycja pn.”Rewitalizacja Parku Miejskiego w Miechowie”. 5. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy. 6. Po podpisaniu umowy Wykonawca opracuje harmonogram realizacji inwestycji – w uzgodnieniu z Zamawiającym. II. Jako że inwestycja realizowana będzie w formule "zaprojektuj i wybuduj"do obowiązków Wykonawcy należy opracowanie projektu budowlanego na podstawie założeń i rozwiązań zawartych w Programie Funkcjonalno - Użytkowym opracowanym przez Pana Radosława Śliwę– załącznik do SIWZ nr 1a. III. Inne obowiązki Wykonawcy : a) Wykonawca przed złożeniem dokumentacji projektowej w celu uzyskania uzgodnień i pozwoleń zezwalających na prowadzenie robót budowlanych, winien uzyskać akceptację Zamawiającego opracowywanej dokumentacji. b) Ponadto w ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przeniesienia na Zamawiającego całości autorskich praw majątkowych oraz praw zależnych do dokumentacji projektowej oraz dokumentów i instrukcji dotyczących użytkowania obiektu na wszystkich polach eksploatacji wymienionych w art. 50 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawach autorskich i prawach pokrewnych, zgodnie z § 6 Wzoru Umowy (Załącznik nr 3 do SIWZ). c) Przed rozpoczęciem robót budowlanych dostarczenie Zamawiającemu zatwierdzonej przez organ architektoniczno-budowlany dokumentacji projektowej w 2 egzemplarzach. IV. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmują także: a) organizację i zagospodarowanie zaplecza i placu budowy, b) poniesienie ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej, montażu licznika zużycia wody oraz koszty zużycia wody i energii w okresie realizacji robót. c) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części bądź urządzeń w toku realizacji – naprawienie ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego, d) wykonanie badań, prób i rozruchu, jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia do odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających, e) zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne obejmującej w szczególności wytyczenie oraz inwentaryzację powykonawczą, h) zapewnienie dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, i) utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, j) oznakowanie, zabezpieczenie i oświetlenie miejsc kolizyjnych, l) po zakończeniu robót doprowadzenie placu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu. V. Równoważność materiałów: Jeżeli zapisy PFU wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, którym charakteryzują się produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza składanie „produktów” równoważnych. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia podane zostały normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: w jednej z form określonych w SIWZ w wysokości 4 000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiajacy nie określa warunku udziału w tym zakresie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach