Przetargi.pl
Przebudowa i remont dróg gminnych w gminie Pokój

Gmina Pokój ogłasza przetarg

  • Adres: 46-034 Pokój, ul. Sienkiewicza
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 693 085 , fax. 077 4693085 w. 22
  • Data zamieszczenia: 2020-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pokój
    ul. Sienkiewicza 8
    46-034 Pokój, woj. opolskie
    tel. 774 693 085, fax. 077 4693085 w. 22
    REGON: 53141274000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminapokoj.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i remont dróg gminnych w gminie Pokój
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi wykonanie zadania pn.”Przebudowa i remont dróg gminnych w gminie Pokój „obejmująca 3 zadania podzielone na 3 części zamówienia:Zadanie nr 1 (Część I) : „Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej ul. 1 Maja w m. Domaradzka Kuźnia o dł. 508mb.” realizowane w ramach dofinansowania z Funduszu Dróg Samorządowych;Zadanie nr 2 (Część II): ”Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w m. Kozuby”współfinansowana ze środków Województwa Opolskiego w ramach dofinansowania budowy lub przebudowy dróg dojazdowych do gruntów rolnych i zakupu sprzętu informatycznego oraz oprogramowania, niezbędnego do prowadzenia spraw ochrony gruntów rolnych oraz zakładania i aktualizowania operatów ewidencji gruntów ze środków budżetu Województwa Opolskiego ;Zadanie nr 3(Część III):„Remont drogi gminnej wewnętrznej w m. Zieleniec”i obejmuje wykonanie robót polegających na przebudowie dróg gminnych zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną.Zadanie 1(Część I) :„Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej ul. 1 Maja w m. Domaradzka Kuźnia o dł. 508mb.” realizowane w ramach dofinansowania z Funduszu Dróg Samorządowych;Obejmuje przebudowę drogi wewnętrznej ul. 1-go Maja w miejscowości Domaradzka Kuźnia znajdującej się na działkach nr 160, 279 położonej w sąsiedztwie terenów gospodarskich w m. Domaradzka Kuźnia. Droga o długości 508,00mb, jest odcinkiem prowadzącym ruch do drogi powiatowej DP 1348 O do terenów objętych zabudową gospodarczą oraz pół uprawnych. Początek przebudowywanego odcinka znajduje się w przyjętym do projektu km 0+000 (skrzyżowanie z drogą powiatową DP 1348 O w m. Domaradzka Kuźnia). Koniec przebudowywanego odcinka drogi znajduje się w km 0+508,00 (koniec nawierzchni asfaltowej na ul. 1-go Maja). Długość projektowanego odcinka drogi wynosi 508,00 mb. Na odcinku objętym opracowaniem projektuje się wykonanie nawierzchni jezdni z mieszanki bitumicznej AC 11S grubości 4 cm na warstwie profilowo - wyrównawczej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11W o grubości 5 cm. Warstwy bitumiczne zostaną ułożone na oczyszczonej istniejącej nawierzchni bitumicznej. Całość nawierzchni zostanie obramowana obustronnie poboczem gruntowym o szerokości 0,75 m (z czego 0,50 m będzie stanowiła nawierzchnia tłuczniowa o grubości 10 cm stabilizowana mechanicznie). Odwodnienie drogi poprzez istniejące rowy przydrożne oraz istniejącą kanalizację deszczową wraz z istniejącymi wpustami. Projekt nie zakłada ingerencji w istniejący system odwodnienia. Odcinek drogi gminnej należy oznakować zgodnie z załączonym schematem docelowej organizacji ruchu. Po ustawieniu oznakowania teren należy doprowadzić do projektowanego stanu i przekazać zarządcy drogi. W zakres robót w trakcie budowy wchodzi:-roboty pomiarowe ,-roboty ziemne, -regulacja urządzeń obcych,-wykonanie warstwy profilowo-wyrównawczej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 11W,-wykonanie warstwy ścieralnej jezdni z mieszanki bitumicznej AC 11S,-wykonanie pobocza z kruszywa kamiennego,-plantowanie i humusowanie poboczy i pasa zieleni,-oznakowanie.Zadanie 2(Część II) : ”Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w m. Kozuby”Obejmuje przebudowę drogi gminnej wewnętrznej w miejscowości Kozuby znajdującej się na działkach nr 962 i 970 położonej w sąsiedztwie terenów gospodarskich i pól uprawnych. Projektowany odcinek przebudowywanej drogi o długości 984,00 mb (odcinek I – 146 mb, odcinek II – 838mb), jest odcinkiem prowadzącym ruch z zabudowań w m. Kozuby do drogi powiatowej i dalej do drogi wojewódzkiej 454 oraz zapewnia dojazd do pól uprawnych maszyną rolniczym. Początek przebudowywanego odcinka znajduje się w przyjętym do projektu km 0+000 (skrzyżowanie z drogą powiatową). Koniec przebudowywanego odcinka drogi znajduje się w km 0+146 – koniec odcinka I. Odcinek II przebudowywanej drogi zaczyna się w punkcie 0+146,00 a kończy w km 0+984,00. Długość projektowanego odcinka drogi wynosi 984,00 mb. Na przebudowywanym odcinku nr I od km 0+000,00 do km 0+146,00 drogi projektuje się nawierzchnię z mieszanki bitumicznej AC 11S grubości 4 cm na warstwie wiążącej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 16W o grubości 4 cm. Warstwy bitumiczne zostaną ułożone na oczyszczonej i wyprofilowanej podbudowie tłuczniowej tłucznia kamiennego 0-31,5 stabilizowanego mechanicznie o grubości 10 cm, podbudowie z tłucznia kamiennego 0-63 stabilizowanego mechanicznie o grubości 10 cm. Cała konstrukcja zostaną ułożone na warstwie odsączającej z piasku naturalnego o grubości 10 cm. Na odcinku II projektuje się nawierzchnię z mieszanki bitumicznej AC 11S grubości 4 cm na warstwie wiążącej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC 16W o grubości 4 cm. Warstwy bitumiczne zostaną ułożone na warstwie wzmacniającej istniejąca nawierzchnię tłuczniową wykonanej z tłucznia kamiennego 0-31,5 stabilizowanego mechanicznie o grubości 8 cm. W ramach zadania zostaną wykonane 2 szt. mijanek drogowych dla poprawy bezpieczeństwa i płynności ruchu pojazdów rolniczych.W zakres robót w trakcie budowy wchodzi: f) roboty pomiarowe,g) roboty ziemne, h) regulacja urządzeń obcych,i) wykonanie warstwy odsączającej,j) wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego 0-31,5,k) wykonanie warstwy podbudowy z tłucznia kamiennego 0-63,l) wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki bitumicznej AC 16W,m) wykonanie warstwy ścieralnej jezdni z mieszanki bitumicznej AC 11S,n) wykonanie warstwy wzmacniającej z tłucznia kamiennego 0-31,5,o) wykonanie mijanek drogowych,p) wykonanie poboczy gruntowych,q) plantowanie i humusowanie poboczy i pasa zieleni, r) wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu.Zadanie nr 3(Część III): „Remont drogi gminnej wewnętrznej w m. Zieleniec” Obejmuje wykonanie remontu nawierzchni jezdni i poboczy na drodze gminnej wewnętrznej w m. Zieleniec. W związku z robotami związanymi z budową kanalizacji sanitarnej, zachodzi konieczność wykonania robót remontowych nawierzchni jezdni i poboczy ziemnych. Projektuje się wykonanie w/w remontu w działce ewidencyjnej drogowej o nr: 288. Projektowany remont nawierzchni jezdni zakłada ułożenie warstwy profilowo-wyrównawczej o grub. 2cm na istniejącej nawierzchni bitumicznej z mieszanki mineralno bitumicznej AC-11W, a następnie ułożenie nawierzchni ścieralnej z mieszanki bitumicznej AC 11S o szerokości 4,0 m. Remont poboczy obejmuje wykonanie ścinki oraz utwardzenie poboczy na szer. 0,50m. Projektowany zakres robót mieści się w granicach istniejącego pasa drogowego oraz nie ingeruje w działki sąsiadujące. Planowany remont nie zmienia trasy istniejących dróg. Mieści się w krawędziach istniejącego asfaltu, zachowuje szerokości przedmiotowej drogi i maksymalnie wykorzystuje istniejącą nawierzchnię bitumiczną dla ułożenia nakładki, nie zmieniając typu i rodzaju materiału nawierzchni. Dla zadania należy wykonać projektu tymczasowej organizacji ruchu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 7.1 Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 2000,00 złotych (słownie: dwa tysiące złotych). 7.2 Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 7.3 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach wybranych przez wykonawcę: a) Pieniądzu, b) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) Gwarancjach bankowych, d) Gwarancjach ubezpieczeniowych, e) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U.2016.359 z późn. zm.). Uwaga W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: nazwa dającego zlecenie udzielenia gwarancji (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, kwotę gwarancji, termin ważności gwarancji, bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego w przypadkach określonych w art.46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7.4 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto zamawiającego Bank Spółdzielczy w Namysłowie O/Pokój Nr 23 8890 1066 0000 0299 2004 0008 z dopiskiem „wadium –„Przebudowa i remont dróg gminnych w gminie Pokój” 7.5 Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli do upływu terminu składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego, tj. do dnia 12.06.2020r. do godziny 10:00 Decyduje moment wpływu środków do Zamawiającego. Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu przelewem Zamawiający sam sprawdzi czy środki wpłynęły w wyznaczonym czasie na rachunek Zamawiającego, nie ma konieczności dołączania do oferty dokumentu potwierdzającego wykonanie przelewu. 7.6 W przypadkach, gdy wadium wnoszone jest w formach innych niż pieniądz, wykonawca składa oryginał dokumentu wadium w Sekretariacie Urzędu Gminy w godzinach pracy urzędu 12.06.2020r. do godziny 10:00 7.7 Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 7.8 Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 7.8 i 7.9 SIWZ. 7.9 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oświadczenia, o którym mowa w art. 25 a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę, jako najkorzystniejszej 7.10 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 7.11 Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 7.12 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7.13 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 7.7 SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 7.14 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę w formularzu oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych określającej firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie składania ofert, jest zobowiązany przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku, gdy wykonawca należy do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, składa się bez wezwania Zamawiającego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach