Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Ujrzanów – etap II

Gmina Siedlce ogłasza przetarg

  • Adres: 08110 Siedlce, ul. Asłanowicza
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 633 25 40 wew. 56 , fax. 256 323 630
  • Data zamieszczenia: 2017-07-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siedlce
    ul. Asłanowicza 10
    08110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 25 633 25 40 wew. 56, fax. 256 323 630
    REGON: 71158255200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Ujrzanów – etap II
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej w miejscowości Ujrzanów – etap II w gminie Siedlce. Długość przebudowywanego odcinka drogi wynosi 1.078,47 m. Zakres robót obejmuje: 1. Roboty pomiarowe, rozbiórkowe i ziemne pod projektowane elementy drogi. 2. Budowę jednostronnego chodnika z betonowej kostki brukowej kolorowej gr. 8 cm na podbudowie zasadniczej z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie gr. 15cm i podsypce cementowo-piaskowej gr. 3cm, o powierzchni - 1387.0 m² 3. Wjazdy z betonowej szarej kostki betonowej gr. 8 cm na podbudowie z kruszywa łamanego 0/31,5 gr. 15 cm stabilizowanego mechanicznie i podsypce cementowo-piaskowej gr. 3cm, o powierzchni 895.0 m² 4. Wykonanie nakładki jezdni z betonu asfaltowego (warstwa wiążąca gr. 6 cm i warstwa ścieralna gr. 5 cm), o powierzchni 6435.0 m² 5. Wykonanie poszerzeń jezdni o nawierzchni z betonu asfaltowego (warstwa wiążąca gr. 6 cm i warstwa ścieralna gr. 5 cm) na podbudowie z kruszywa łamanego 0/31,5 gr. 20 cm i warstwie z kruszywa naturalnego grub. 15 cm stabilizowanych mechanicznie, o powierzchni 625.0 m². 6. Wykonanie elementów ulic: a) krawężniki betonowe wtopione z wykonaniem ław betonowych - 1305.0 m, b) krawężniki betonowe wystające z wykonaniem ław betonowych - 1510.0 m, c) obrzeża betonowe na ławie betonowej - 895.0 m, d) ściek betonowy prefabrykowany – 1535,0 m. 7. Wykonanie elementów odwodnienia: a) przepusty betonowe po zjazdami fi 300 – 43 m, b) studnia typowa dn 800 – 1 szt. c) wpusty boczne WMK 250 wraz z włączeniem z przykanalikami – szt. 4, d) przepusty pp fi 400 – 18,55 m e) kolektor pp fi 400 – 53,50 m f) umocnienie rowu płytami ażurowanymi - 155.0 m². 8. Wykonanie pozostałych robót: g) regulacja studni uzbrojenia podziemnego, h) wbudowanie na poszerzeniach jezdni wzmocnienia z geosiatki szklanej, i) humusowanie wraz z obsianiem poboczy, j) oznakowanie poziome i pionowe. Szczegółowy zakres zamówienia zgodny z: 1. projektem budowlanym 2. szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót 3. przedmiarem robót opisującym przedmiot zamówienia 4. projektem stałej organizacji ruchu stanowiącymi załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Jeżeli w dokumentacji projektowej zostały użyte nazwy handlowe materiałów i ich producentów to są one przykładowe i nie stanowią one nakazu ich stosowania. Wszystkie elementy wymienione powyżej mogą być zastąpione przez inne, równoważne, posiadające wszystkie wymagane atesty, certyfikaty i pozwolenia. Ciężar udowodnienia, że wyroby przyjęte przez Wykonawcę są równoważne w stosunku do zaproponowanych w dokumentacji projektowej, spoczywa na Wykonawcy. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 Ustawy dopuszcza użycie innych równoważnych materiałów, technologii i urządzeń niż wskazane w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, lecz muszą one spełniać wszystkie normy oraz być o parametrach technicznych nie gorszych od wskazanych przez Zamawiającego. Wszędzie tam, gdzie w przedmiocie zamówienia występuje konkretna norma, aprobata, specyfikacja techniczna i techniczne systemy odniesienia ustanowione przez europejskie organy normalizacyjne, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. UWAGA: 1) Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a Ustawy wymaga, aby roboty budowlane w zakresie branży drogowej, w okresie realizacji robót budowlanych, wykonywane były przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz.1666). Obowiązek, o którym mowa powyżej, nie dotyczy osób wskazanych na stanowisku kierownika budowy, oraz innych osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca1994 r. Prawo budowalne (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.). 2) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca złożył w terminie do 14 dni od podpisania umowy, oświadczenie o zatrudnieniu przy wykonywaniu robót budowlanych pracowników wykonujących czynności na podstawie umowy o pracę, zawierające informacje dotyczące ogólnego stanu zatrudnienia przy wykonywaniu zadania, w tym osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę do wykonywania robót budowalnych w zakresie wymienionych przez Zamawiającego branż. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 3) Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 3 dni robocze, Wykonawca lub podwykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu zanonimizowane (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników, wysokości wynagrodzenia) kopie umów o pracę, zawartych przez Wykonawcę lub podwykonawcę z pracownikami wykonującymi prace (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). 4) W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach