Przetargi.pl
„Przebudowa dróg na terenie Gminy Wągrowiec” w tym Część I „Przebudowa drogi w Rąbczynie na działkach nr 441 i 415” Część II „Przebudowa drogi w Rąbczynie na działkach nr 399, 415 i 426” Część III „Przebudowa drogi w Długiej Wsi” Część IV „Przebudowa ulicy Pszennej w Kobylcu”

Gmina Wągrowiec ogłasza przetarg

  • Adres: 62-100 Wągrowiec, ul. Cysterska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 26 80 800 , fax. 67 26 80 803
  • Data zamieszczenia: 2020-05-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wągrowiec
    ul. Cysterska 22
    62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie
    tel. 67 26 80 800, fax. 67 26 80 803
    REGON: 54805700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminawagrowiec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa dróg na terenie Gminy Wągrowiec” w tym Część I „Przebudowa drogi w Rąbczynie na działkach nr 441 i 415” Część II „Przebudowa drogi w Rąbczynie na działkach nr 399, 415 i 426” Część III „Przebudowa drogi w Długiej Wsi” Część IV „Przebudowa ulicy Pszennej w Kobylcu”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Miejsce realizacji zamówienia: Część I: Rąbczyn, działka ewidencyjna nr: 121, 415 i 441 obręb geodezyjny Rąbczyn, Gmina Wągrowiec Część II: Rąbczyn, działka ewidencyjna nr: 399, 415 i 426 obręb geodezyjny Rąbczyn, Gmina Wągrowiec Część III: Długa Wieś, działka ewidencyjna nr: 23, 26/4, 26/6 i 27 obręb geodezyjny Długa Wieś, Gmina Wągrowiec Część IV: Kobylec, ulica Pszenna, działka ewidencyjna nr: 9/13 i 11 obręb geodezyjny Kobylec, Gmina Wągrowiec 2. Zakres robót obejmuje: 2.1. Część I „Przebudowa drogi w Rąbczynie na działkach nr 441 i 415” Przedmiotem zadania jest wykonanie przebudowy drogi gminnej na odcinku 629,57 m w miejscowości Rąbczyn, Gmina Wągrowiec. Ze względu na zagospodarowanie terenu przyległego, na odcinku od 0+000,00 do 0+172,00 zaprojektowano wykonanie jezdni o szerokości 6,5 m pod kategorie ruchu KR 3 jako dojazd dla pojazdów ciężarowych z przyczepą do terenu przemysłowego. Pozostały odcinek drogi zaprojektowano jako dojazd do gruntów rolnych i posesji mieszkalnych, przyjmując jezdnię o szerokości 5,0 m pod ruch KR 1. Zakres robót obejmuje w szczególności: - roboty przygotowawcze i ziemne, - profilowanie i zagęszczanie istniejącej nawierzchni tłuczniowej, - korytowanie na poszerzeniach, - uzupełnienie podbudowy z kruszywa łamanego, - ułożenie warstwy wiążącej i ścieralnej z betonu asfaltowego, - roboty wykończeniowe, - oznakowanie. Założenia projektowe: - teren zabudowany, - klasa drogi D (dojazdowa), - warunki gruntowo - wodne G1 - prędkość projektowa Vp = 30 km/h, - kategoria ruchu KR 3 oraz KR 1, - dopuszczalny nacisk na oś 115 kN, - szerokość jezdni: 5,0 - 6,5 [m], - spadek poprzeczny: daszkowy 2%, - obramowanie krawędzi jezdni: • opornik betonowy 12x25x100 [cm] na odcinku pod ruch KR 3, • stopniowanie podbudowy +0,2m na pozostałym odcinku, pod ruch KR 1, - odwodnienie: pobocze i rowy trawiaste. Szczegółowy zakres prac, które należy wykonać określa dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz pomocniczo przedmiary robót, które są załącznikami do niniejszej SIWZ. 2.2. Część II „Przebudowa drogi w Rąbczynie na działkach nr 399, 415 i 426”. Przedmiotem zadania jest wykonanie przebudowy drogi gminnej na odcinku o długości 526m i szerokości jezdni 3,5m wraz z jedną mijanką. Przebudowa obejmuje również przebudowę zjazdów. Zakres robót obejmuje w szczególności: - roboty przygotowawcze i ziemne, - mechaniczne profilowanie i zagęszczanie koryta, - uzupełnienie podbudowy z kruszywa łamanego, - ułożenie warstwy wiążącej i ścieralnej z betonu asfaltowego, - roboty wykończeniowe, - oznakowanie. Założenia projektowe - teren zabudowany, - droga wewnętrzna o parametrach klasy "D" - warunki gruntowo - wodne G1 - prędkość projektowa Vp = 30 km/h - kategoria ruchu KR 1, - dopuszczalny nacisk na oś 110 kN, - długość przebudowywanego odcinka: 526m, - szerokość jezdni: 3,5 [m] oraz mijanka 5,0 [m], - spadek poprzeczny: daszkowy i jednostronny 2%, - obramowanie krawędzi jezdni: stopniowanie podbudowy +0,2m, - odwodnienie: pobocze i rowy trawiaste. Szczegółowy zakres prac, które należy wykonać określa dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz pomocniczo przedmiary robót, które są załącznikami do niniejszej SIWZ. 2.3. Część III „Przebudowa drogi w Długiej Wsi” Przedmiotem zadania jest przebudowa drogi gminnej w Długiej Wsi na odcinku o długości 0,212 km i szerokości 5,0 m wraz z wykonaniem zatoki postojowej, poboczy, zjazdów do nieruchomości oraz oznakowania. Zakres robót obejmuje w szczególności: - rozbiórkę istniejącej nawierzchni, - korytowanie, - mechaniczne profilowanie i zagęszczanie koryta, - wykonanie podbudowy z tłucznia łamanego frakcji 0/31,5 mm - ułożenie nawierzchni kostki drenażowej typu Behaton ECO z wypełnieniem szczelin grysem 2/5 mm, - roboty uzupełniające i wykończeniowe, - oznakowanie. Założenia projektowe - teren zabudowy, - klasa techniczna: "D" (dojazdowa), - kategoria ruchu KR 2 (przebudowa nie wpłynie na wzrost natężenia ruchu), - dopuszczalny nacisk na oś 100 kN, - warunki gruntowo - wodne G1, - prędkość projektowa Vp = 30 km/h, - długość przebudowywanego odcinka: 212m, - szerokość jezdni 2x2,5 [m], - spadek poprzeczny: daszkowy 2%, - obramowanie krawędzi jezdni: krawężnik wjazdowy 15x22x100 [cm] oraz obrzeże - betonowe 8x30x100 [cm], - odwodnienie: nawierzchnia drenażowa oraz pobocza trawiaste. Szczegółowy zakres prac, które należy wykonać określa dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz pomocniczo przedmiary robót, które są załącznikami do niniejszej SIWZ. 2.4. Część IV „Przebudowa ulicy Pszennej w Kobylcu”. Przedmiotem zadania jest przebudowa ulicy Pszennej w Kobylcu na odcinku o długości ok. 0,129 km i szerokości 5,0 m wraz ze zjazdami do nieruchomości i skrzyżowaniem z ulicą Zbożową. Zakres robót obejmuje w szczególności: - korytowanie, - mechaniczne profilowanie i zagęszczanie koryta, - wykonanie podbudowy z tłucznia łamanego frakcji 0/31,5 mm - ułożenie nawierzchni kostki drenażowej typu Behaton ECO z wypełnieniem szczelin grysem 2/5 mm, - ułożenie warstwy ścieralnej na skrzyżowaniu z betonu asfaltowego, - roboty uzupełniające i wykończeniowe, - oznakowanie. Założenia projektowe - teren zabudowy, - klasa techniczna: "D" (dojazdowa), - kategoria ruchu KR 2 (przebudowa nie wpłynie na wzrost natężenia ruchu), - dopuszczalny nacisk na oś 100 kN, - warunki gruntowo - wodne G4, - prędkość projektowa Vp = 30 km/h, - długość przebudowywanego odcinka: 129,50m, - szerokość jezdni 2x2,5 [m], - spadek poprzeczny: daszkowy 2%, - obramowanie krawędzi jezdni: krawężnik wjazdowy 15x22x100 [cm] oraz obrzeże betonowe 8x30x100 [cm], - odwodnienie: nawierzchnia drenażowa oraz pobocza trawiaste, - minimalna grubość konstrukcji odpornej na wysadziny: strefa przemarzania: Wągrowiec (woj. wielkopolskie) hz = 0,8m • G4; KR-2 0,65 x hz = 0,65 x 0,8 = 0,52m droga • G4; KR-1 0,60 x hz = 0,60 x 0,8 = 0,48m zjazdy Szczegółowy zakres prac, które należy wykonać określa dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz pomocniczo przedmiary robót, które są załącznikami do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca wniesie wadium w wysokości: • dla Części I: 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100) w terminie do 20.05.2020 r. do godz. 9.00. • dla Części II: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) w terminie do 20.05.2020 r. do godz. 9.00. • dla Części III: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100) w terminie do 20.05.2020 r. do godz. 9.00. • dla Części IV: 4 500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/100) w terminie do 20.05.2020 r. do godz. 9.00. 2. W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniu pieniężnym spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w PKO Bank Polski SA z dopiskiem: Wadium – ,, Przebudowa dróg na terenie Gminy Wągrowiec” – Część …. Nr rachunku: 59 1020 4027 0000 1302 1215 5067. Zamawiający zaleca, aby kopia przelewu (wpłaty wadium w formie pieniądza) załączona została do oferty. 4. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. Wadium w formie innej niż pieniężna należy zdeponować w Kasie Urzędu – pokój 107, a kopię dopiąć do oferty. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne jeśli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę i adres Zamawiającego, 2) nazwę zamówienia, 3) nazwę i adres Wykonawcy, 4) z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium na każde pisemne żądanie w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Zamawiający dokona zwrotu wadium, wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11. Wadium wybranego wykonawcy zostanie zwrócone niezwłocznie po zawarciu umowy. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Zamawiający, żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium (na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp) jeśli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty należy dołączyć: 1) Dowód wniesienia wadium. 2) Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez umocowanego przedstawiciela Wykonawcy. W związku z powyższym Wykonawca składa wraz z ofertą dokumenty z których wynika umocowanie do podpisania oferty oraz wszelkich dokumentów/oświadczeń składanych wraz ofertą (w przypadku pełnomocnictw - oryginał lub poświadczona notarialnie kopia) chyba, że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700 ze zm.), a Wykonawca wskazał w ofercie odpowiedni adres internetowy, na którym Zamawiający może pobrać dokument. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności ww. dokumentu w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera je samodzielnie. W przypadku braku podania w ofercie ww. adresu, Zamawiający może pobrać ww. dokumenty w formie elektronicznej, o ile te są dostępne w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych. 3) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ (o ile dotyczy). Z treści zobowiązania potwierdzającego udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie powinni załączyć do oferty pełnomocnictwo udzielone jednemu z partnerów do reprezentacji w postępowaniu podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni załączyć do oferty wykaz podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie. 6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni w sposób wyraźny oznaczyć podmioty (nazwa i adres) wspólnie ubiegające się o zamówienie. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369 ze zm.), Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia - zgodnie ze wzorem wg załącznika nr 7 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach