Przetargi.pl
Przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych w Stanowicach

Gmina Strzegom ogłasza przetarg

  • Adres: 58-150 Strzegom, ul. Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (074) 856-05-99 , fax. (074 ) 856-05-16
  • Data zamieszczenia: 2020-04-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Strzegom
    ul. Rynek 38
    58-150 Strzegom, woj. dolnośląskie
    tel. (074) 856-05-99, fax. (074 ) 856-05-16
    REGON: 89071837200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzegom.pl, www.bip.strzegom.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych w Stanowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące przedsięwzięcie pod nazwą: Przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych w Stanowicach”. Ze względu na planowane dofinansowanie inwestycja została podzielona na dwa zadania: Zadanie 1 - „Przebudowa dróg gminnych w Stanowicach” Zadanie jest planowane do dofinansowania z budżetu Województwa Dolnośląskiego. Zadanie 1 realizowane jest na podstawie dokumentacji projektowej ,,Przebudowa dróg gminnych w Stanowicach” przyjętego zgłoszeniem robót budowlanych sygn. WB.6743.308.2019.2.WS z dnia 24.05.2019 r. Zadanie 2 - ,,Przebudowa drogi gminnej w Stanowicach dz. 555, AM-1” Zadanie 2 realizowane jest na podstawie zgłoszenia robót budowlanych Nr WB.6743.34.2020.2.JRB z dnia 22.01.2020 r. i obejmuje dz. nr 555 obr. Stanowice Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 2. Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45000000-7 – Roboty budowlane, 45111200-0 – Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, 45233000-9– Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 3. Zakres robót budowlanych obejmuje między innymi: - mechaniczne korytowanie jezdni, - roboty ziemne, - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie gruntu, - wykonanie podbudowy ( stabilizacja cementowa, kruszywo łamane), - wykonanie jezdni z mieszanki mineralno-bitumicznej, - wykonania konstrukcji zjazdów, - wykonanie zjazdów z kostki kamiennej 18/20 (materiał po stronie Zamawiającego), - wykonanie regulacji pionowej studzienek dla włazów kanałowych z wymianą, - wykonanie regulacji pionowej dla zaworów wodociągowych z wymianą, - wykonanie betonowych krawężników oraz obrzeży, - wykonanie poboczy z kruszywa gruntowego, - wykonanie oznakowania pionowego, - wykonanie poboczy gruntowych z kruszywa łamanego,- wykonanie odcinka kanalizacji deszczowej wraz z wpustami, - wykonanie docelowego oznakowania poziomego i pionowego w tym montaż barier ochronnych, zgodnie z zatwierdzeniem Starosty Świdnickiego syg. KD.7121.2.56.2019.2, - usuniecie drzewa wraz z karczowaniem korzeni oraz utylizacją gałęzi i uprzątnięciem terenu, zgodnie z decyzją Starosty Świdnickiego na usuniecie drzew oraz wykonanie nasadzeń zastępczych zgodnie z w/w decyzją. 4. Zamawiający wymaga ułożenia warstwy ścieralnej mieszanki mineralno-bitumicznej na całej szerokości jezdni bez szwa podłużnego. 5. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także: - organizację, zabezpieczenie, ubezpieczenie i zagospodarowanie placu budowy, - zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów, - doprowadzenie placu budowy do należytego stanu i porządku po zakończeniu robót, - wywiezienie gruzu na składowisko odpadów i utylizację odpadów budowlanych, - projekt organizacji ruchu na czas trwania robót, - utrzymanie porządku w trakcie realizacji robót oraz systematyczne porządkowanie miejsca wykonywania robót, - demontaż obiektów tymczasowych, - uczestniczenie w wyznaczonych przez Zamawiającego spotkaniach i naradach w celu omówienia spraw związanych z realizacją zadania oraz w okresie gwarancji i rękojmi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Rozdziale 2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) oraz w załączniku nr 8 i 9 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, określonego w niniejszej SIWZ, w wysokości: 21 000,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r., poz. 299). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Gmina Strzegom, 58-150 Strzegom, Rynek 38. BZ WBK S.A. O/Strzegom Nr 97 1090 2343 0000 0005 9800 0232 w tytule: WIiZP.271.6.2020.wadium. Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. 4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający nie dopuszcza złożenia wadium w walucie innej niż złoty polski i dotyczy to wadium składanego w każdej z możliwych form. 6. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek potwierdzi, że otrzymał przelew przed upływem terminu składania ofert. 7. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, c) kwotę gwarancji/poręczenia, d) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia ……….. - do dnia ………..", e) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. 8. Wierzytelność z tytułu ww. gwarancji lub poręczenia nie może być przedmiotem przelewu na rzecz osoby trzeciej. 9. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). W przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej Zamawiający dopuszcza możliwość jego wniesienia w formie elektronicznej. Oryginał dokumentu podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez gwaranta tj. wystawcę gwarancji/poręczenia należy wysłać na adres e-mail: strzegom@strzegom.pl. 10. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w wyżej wymienionym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą Wykonawca składa zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. 2. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca składa dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu - jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach