Przetargi.pl
Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej podczas zawodów tanecznych organizowanych w Gdyni

Gdyńskie Centrum Sportu ogłasza przetarg

  • Adres: 81-538 Gdynia, Olimpijska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48586223574 , fax. +48586223574
  • Data zamieszczenia: 2018-03-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gdyńskie Centrum Sportu
    Olimpijska 5/9
    81-538 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. +48586223574, fax. +48586223574
    REGON: 191439845
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdyniasport.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej podczas zawodów tanecznych organizowanych w Gdyni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia zgodnie z CPV sklasyfikowany jest jako: 79342200 – 5 - usługi w zakresie promocji.2. Przedmiotem zamówienia jest usługa promocji Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej oraz jej działalności podczas i w związku z organizacją zawodów tanecznych (zwanych dalej „Zawodami”), organizowanych przez Wykonawcę nie później niż do dnia 30 czerwca 2018 roku, na zadaszonej sali (zwanej dalej „Salą”) znajdującej się na terenie Gdyni. 3. Charakterystyka Zawodów: Zawody mają trwać co najmniej 2 dni i odbywać się na zadaszonej sali na terenie Gdyni. Muszą odbywać się w konkurencjach dziecięcych, młodzieżowych i dla dorosłych. W zawodach musi wziąć udział nie mniej niż 130 zawodników. 4. Obowiązki Wykonawcy w ramach promocji Miasta Gdyni polegają na:1)przyznaniu Miastu Gdynia tytułu Partnera Strategicznego Zawodów i umieszczeniu nazwy Gdynia w oficjalnej nazwie Zawodów, 2)umieszczeniu logo „Gdynia sport” w materiałach i publikacjach wydawanych przez Wykonawcę dla potrzeb Zawodów (np.: plakaty) oraz we wszystkich wydawanych materiałach reklamowych związanych z Zawodami, 3) zamieszczeniu nazwy „Gdynia” w reklamie zapowiadającej Zawody oraz w relacjach z Zawodów, które zostaną opublikowane w prasie o zasięgu lokalnym przy organizacji Zawodów,4)zamieszczeniu min. 260 szt. plakatów reklamujących Zawody z logo „Gdynia sport” w środkach komunikacji miejskiej w Gdyni, przy organizacji Zawodów, 5)eksponowaniu 1 szt. ścianki z logo Miasta Gdyni na Sali oraz 2 szt. roll-upów Miasta Gdyni przed wejściem na Salę podczas trwania Zawodów, 6)eksponowaniu 1 szt. balonu reklamowego Miasta Gdyni przed wejściem na Salę,7) eksponowaniu 5 szt. flag typu winder wykonanych z tkaniny poliestrowej z logo Miasta Gdyni przed wejściem na Salę,8) zamieszczeniu logo „Gdynia sport” na stronie internetowej Zawodów wraz z linkiem do strony www.gdyniasport.pl przy organizacji Zawodów, na okres obowiązywania umowy,9) umieszczeniu logo „Gdynia sport” na profilu Wykonawcy na facebook’u, na okres obowiązywania umowy,10) umożliwieniu Zamawiającemu rozprowadzania materiałów promocyjnych Miasta Gdyni podczas trwania Zawodów, 11) przekazaniu Zamawiającemu fotorelacji z każdego dnia trwania Zawodów, stanowiącej nie mniej niż 10 zdjęć/dzień, o minimalnej rozdzielczości 2048 x 1536 px i gęstości 300 dpi, na adres email: promocja@gdyniasport.pl, nie później niż 36 godzin od zakończenia Imprezy. Wykonawca oświadcza, że posiada wymagane przepisami prawa zgody osób przedstawionych na zdjęciach na rozpowszechnianie ich wizerunku i wykorzystywanie w celach promocji Gminy Miasta Gdyni. Wykonawca oświadcza, że w przypadku wystąpienia tych osób z roszczeniami w stosunku do Zamawiającego z tytułu naruszenia ich praw lub dóbr osobistych, Wykonawca pokryje wszelkie koszty, jakie Zamawiający zobowiązany będzie ponieść, w tym koszty wypłaconych odszkodowań. 12) umożliwieniu Miastu Gdyni wykorzystania materiałów fotograficznych i filmowych z Zawodów oraz zdarzeń przed i po Zawodach dla celów promocyjno-reklamowych Miasta Gdyni. 13) Logo „Gdynia sport” oraz nazwa Gdynia muszą być zgodne z właściwymi wzorami zawartymi w księdze znaku promocyjnego GDYNIA moje miasto, stanowiącej załącznik do Zarządzenia nr 4037/11/VI/M Prezydenta Miasta Gdyni z dnia 08 listopada 2011roku, w sprawie: akceptacji zasad używania znaku promocyjnego „Gdynia Moje Miasto” we wszystkich działaniach promocyjnych i informacyjnych Miasta Gdyni. W razie jakichkolwiek wątpliwości Wykonawca zobowiązany jest do skontaktowania się z Referatem Promocji i Turystyki Urzędu Miasta Gdyni.5. Obowiązki Wykonawcy w ramach promocji jednostki budżetowej Gdyńskie Centrum Sportu oraz jej działalności polegają na:1) umieszczeniu banerów promujących PKO Grand Prix Gdyni (Bieg Europejski z PKO Bankiem Polskim, Nocny Bieg Świętojański z PKO Bankiem Polskim, Bieg Niepodległości z PKO Bankiem Polskim) lub MTB Gdynia Maraton (zwanych dalej łącznie „Wydarzeniami”) organizowanych przez Gdyńskie Centrum Sportu na oficjalnej stronie internetowej Zawodów, w okresie obowiązywania umowy,2) umieszczeniu postów promujących Wydarzenia organizowane przez Gdyńskie Centrum Sportu w mediach społecznościowych (np. facebook, twitter) Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy,3) umieszczeniu artykułu zapowiadającego Wydarzenia organizowane przez Gdyńskie Centrum Sportu na oficjalnej stronie internetowej Zawodów, w okresie obowiązywania umowy,4) dołączeniu baneru promującego Wydarzenia organizowane przez Gdyńskie Centrum Sportu pod wpisem na oficjalnej stronie internetowej Zawodów, w okresie obowiązywania umowy,5) umożliwieniu Zamawiającemu, po uprzednim każdorazowym uzyskaniu zgody od właściciela praw telewizyjnych, nagrywania Zawodów, na potrzeby własne.6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 8. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.9. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów.10. W niniejszym postępowaniu w ocenie Zamawiającego brak jest czynności, do których niezbędne jest wykonywanie pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 108) w związku z czym Zamawiający nie określa na podstawie art. 29 ust. 3a Ustawy, wymagań odnośnie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę.11. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia przez podwykonawców
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79342200-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach