Przetargi.pl
„Podlesie Pełne Życia”

Gmina Dąbrowa Górnicza ogłasza przetarg

  • Adres: 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 956 700 , fax. 32 2625032, 2956700
  • Data zamieszczenia: 2020-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dąbrowa Górnicza
    ul. Graniczna 21
    41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 322 956 700, fax. 32 2625032, 2956700
    REGON: 27625531200000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Podlesie Pełne Życia”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp” o wartości zamówienia poniżej 5.350.000,00 EUR. II. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.1. Wykonanie prac przedprojektowych w tym m.in: 1.1.1. inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej w zakresie koniecznym do opracowania przedmiotu zamówienia; 1.1.2. uzgodnień branżowych z gestorami sieci; 1.1.3. mapy do celów projektowych; 1.1.4. inwentaryzacji zieleni w tym szczegółowej inwentaryzacji drzewostanu, stanowiącej podstawę do złożenia wniosku na wycinkę w przypadku ewentualnych kolizji z projektowaną infrastrukturą; 1.1.5. badania gruntu w zakresie niezbędnym do określenia geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych; 1.2. Wykonanie prac projektowych w tym m.in: 1.2.1. Projektów budowlanych i wykonawczych dla poszczególnych branż w tym: 1.2.1.1. projekt zagospodarowania terenu w zakresie zaprojektowania: placów zabaw, boisk sportowych, elementów małej architektury, ciągów komunikacyjnych, schodów terenowych i pochylni, wolnostojącej toalety, sceny, projekt zieleni 1.2.1.2. projekt przyłącza i instalacji elektrycznej i oświetlenia zewnętrznego 1.2.1.3. projekt przyłącza i instalacji wodno-kanalizacyjnej w tym instalacji wodociągowej przeciwpożarowej 1.2.1.4. projekt instalacji teletechnicznej. 1.2.2. Pozostałych opracowań w tym: 1.2.2.1. planu organizacji robót i ochrony drzewostanu 1.2.2.2.szczegółowego zestawienia kosztów projektowanych robót, (agregacja w uzgodnieniu z Zamawiającym) 1.2.2.3. wizualizacji; Jednostka projektowa dostarczy plan zagospodarowania i wizualizacje w formie wydruku na planszach o wymiarach co najmniej B2 (50x70,7 cm) oraz w odpowiedniej jakości plikach elektronicznych, w sposób umożliwiający publikację planów i wizualizacji w materiałach informacyjnych Zleceniodawcy (Urząd Miejski).Przedmiotowe plany i wizualizacje winny uwzględniać poszczególne dokumentacje projektowe. Wykonawca zobowiązany jest do umieszczenia, w czytelny sposób, inwestycji na planie miasta Dąbrowa Górnicza w skali najbliższego sąsiedztwa inwestycji z wyraźnym oznaczeniem powierzchni inwestycji, punktów odniesienia (otoczenie inwestycji) i kierunków geograficznych. Zaleca się by plan inwestycji był łatwy do odczytania dla odbiorcy, który na co dzień nie korzysta z planów budowlanych. Jednostka projektowa zobowiązana jest do wykonania wizualizacji inwestycji w ujęciu na całą inwestycję – plan ogólny, w ujęciach ukazujących inwestycję z każdego kierunku geograficznego (północ-południe-wschód-zachód), w ujęciu od najbardziej reprezentacyjnej elewacji bądź (w przypadku inwestycji innych niż kubaturowe, jak parki, skwery, ulice, ronda, ciągi komunikacyjne, etc.) najbardziej atrakcyjnej strony inwestycji oraz w ujęciach „z wewnątrz”, prezentujących najbardziej charakterystyczne, reprezentacyjne pomieszczenia inwestycji (dotyczy inwestycji kubaturowych). Plany i wizualizacje przedstawione przez Jednostkę projektową muszą odznaczać się możliwie dokładnym odwzorowaniem planowanej inwestycji (precyzja i dbałość o szczegóły), czytelnością i wysokimi walorami estetycznymi (atrakcyjność wizualna). 1.3. Wykonanie robót budowlanych wraz z dostawą i montażem elementów wyposażenia na podstawie uprzednio zaakceptowanej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej. 1.4. Zastosowana nawierzchnia poliuretanowa winna posiadać: 1.4.1. atest PZH dla nawierzchni lub dokument równoważny 1.4.2. aktualne badania ekologiczne na zgodność z DIN V 18035-6:2013, potwierdzające wymagane parametry w w/w zakresie zawartości metali ciężkich 1.4.3. autoryzacja producenta nawierzchni wystawioną w oryginale dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię 1.4.4. deklaracje zgodności z normą PN-EN 14877/2014 1.4.5. kartę techniczną nawierzchni potwierdzoną przez producenta systemu Wszystkie dostarczone i zamontowane urządzenia zabawowe oraz nawierzchnie bezpieczne muszą spełniać wymogi bezpieczeństwa i ergonomii oraz posiadać certyfikat zgodności z normą PN EN 1176 i 1177 wydany przez niezależną akredytowaną jednostkę certyfikującą. Zastosowany sprzęt sportowy musi posiadać aktualne certyfikaty i dopuszczenia do stosowania ze znakiem „B” Uwaga: Wykonawca może zamiast dokumentów, o których mowa powyżej złożyć równoważne dokumenty wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. III. Zamówienie należy zrealizować na podstawie: -Koncepcji Park Podlesie, Programu Funkcjonalno – Użytkowego – zawartych w załączniku nr 8 do SIWZ ; - przepisów prawa w szczególności: a) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej , specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego b) Ustawą z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane c) Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego d) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie e) Zarządzeniem nr 1064.2020 Prezydenta Miasta Dąbrowy Górniczej z dnia 01.06.2020 roku w sprawie: ochrony zadrzewień na placu budowy, f) Ustawą z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami , g) Ustawa z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej. IV. Rozwiązania równoważne : 1. Wykonawca przy opracowywaniu dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, które następnie służyć będą jako opis przedmiotu zamówienia, sporządzony przez wykonawcę na potrzeby wykonanie robót budowlanych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zobowiązany jest do stosowania się do zapisów art.29 i 30 ustawy Pzp. 2. Zamawiający nie dopuszcza wskazania w opracowanej dokumentacji projektowej znaków towarowych, nazw własnych producentów, patentów lub pochodzenia produktów, urządzeń i materiałów. 3. Jedynym wyjątkiem od tej zasady jest przypadek, w którym wskazanie znaków towarowych jest uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i nie ma możliwości opisania przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wykonawca uzyskał uprzednio pisemną zgodę Zamawiającego na takie wskazanie. 4. W przypadku wyrażenia zgody przez Zamawiającego na wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, wykonawca jest zobowiązany opisać w dokumentacji specyfikę powodującą konieczność takiego wskazania oraz użyć słów „lub równoważne”. W takim przypadku obowiązkiem wykonawcy jest określenie szczegółowych parametrów, które umożliwią dopuszczenie towarów i urządzeń innych producentów jako równoważnych. V. Gwarancja i rękojmia: 1. Wykonawca udziela 60 miesięcy gwarancji na wykonane roboty licząc od daty podpisania przez obie strony protokołu odbioru wykonania robót ( wykonania zamówienia ). Wykonawca zobowiązuje się usunąć nieodpłatnie, wszelkie wynikłe wady, przedmiotu zamówienia, zgłoszone w tym okresie, w terminie ustalonym protokólarnie przez strony. 2. Na wykonane roboty Wykonawca udziela rękojmi na okres 60 miesięcy licząc od daty podpisania przez obie strony protokołu odbioru wykonania robót. VII. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę: Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby realizujące przedmiot zamówienia pod kierownictwem Kierownika Budowy wykonujące roboty ogólnobudowlane były zatrudnione przez Wykonawcę i Podwykonawcę/ów na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U.2019.1040 t.j. z dnia 2019.06.05). Powyższy wymóg nie dotyczy Kierownika Budowy. VIII. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych: Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z ustawą z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami . IX. W przypadku zatrudnienia przez Wykonawcę personelu obcojęzycznego Wykonawca zapewni ciągłą możliwość porozumiewania się personelu Zamawiającego z personelem Wykonawcy w języku polskim.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112700-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 80.000,00 zł w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp i na zasadach, o których mowa w pkt. 11 SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1do SIWZ (wskazana data podpisania). 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); 3. Dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, treści których musi wynikać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. 4. Potwierdzenie wniesienia wadium. 5. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach