Urząd Miejski ogłasza przetarg
- Adres: 64300 Nowy Tomyśl, ul. Poznańska
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 4426600, 4426641 , fax. 614 422 754
- Data zamieszczenia: 2017-11-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
ul. Poznańska 33
64300 Nowy Tomyśl, woj. wielkopolskie
tel. 61 4426600, 4426641, fax. 614 422 754
REGON: 52693700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowytomysl.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
" Pełnienie w imieniu Gminy Nowy Tomyśl funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań inwestycyjnych z podziałem na IV części ". - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dotyczącej koordynacji, zarządzania, kontroli, nadzoru i rozliczenia całościowego nad realizacją zadań inwestycyjnych prowadzonych na terenie Gminy Nowy Tomyśl. 2. Zakres zamówienia został podzielony na IV części zamówienia i obejmuje: 2.1 Część I zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych związanych z rozbudową Szkoły Podstawowej nr 2 w Nowym Tomyślu. 2) Zakres zamówienia obejmuje świadczenie usługi dotyczącej koordynacji, zarządzania, kontroli, nadzoru i rozliczenia całościowego nad robotami budowlanymi określonymi w postępowaniu oznaczonym znakiem ZP.271.55.2017 - Rozbudowa Szkoły Podstawowej Nr 2 opublikowanym w BZP w dniu 06-10-2017r. pod numerem: 598829-N-2017, szczegółowo określonym na stronie internetowej BIP Urzędu Miejskiego w Nowym Tomyślu pod adresem: http://bip.nowytomysl.pl/Article/get/id,24779.html 3) Wymagany termin realizacji: do 30.07.2018 r., z zastrzeżeniem, iż Wykonawca będzie świadczył usługi nadzoru inwestorskiego objęte przedmiotem zamówienia do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, potwierdzającego zakończenie robót budowlanych zrealizowanych przez Wykonawcę robót budowlanych wraz z ich rozliczeniem finansowym oraz potwierdzającego przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej, (Postępowanie oznaczone znakiem ZP.271.55.2017). 4) Przedmiot zamówienia został określony w warunkach Projektu Umowy -załącznik nr 6 do SIWZ. 2.2 Część II zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia dla części II jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych związanych z rozbudową o oddziały szkolno- przedszkolne Szkoły Podstawowej w Borui Kościelnej. 2) Zakres zamówienia obejmuje świadczenie usługi dotyczącej koordynacji, zarządzania, kontroli, nadzoru i rozliczenia całościowego nad robotami budowlanymi określonymi w postępowaniu oznaczonym znakiem ZP.271.42.2017 - Rozbudowa o oddziały szkolno - przedszkolne Szkoły 561162-N-2017, szczegółowo określonym na stronie internetowej BIP Urzędu Miejskiego w Nowym Tomyślu pod adresem: http://bip.nowytomysl.pl/Article/get/id,24529.html 3) Wymagany termin realizacji: do 31.07.2018 r., z zastrzeżeniem, iż Wykonawca będzie świadczył usługi nadzoru inwestorskiego objęte przedmiotem zamówienia do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, potwierdzającego zakończenie robót budowlanych zrealizowanych przez Wykonawcę robót budowlanych wraz z ich rozliczeniem finansowym oraz potwierdzającego przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej, (Postępowanie oznaczone znakiem ZP.271.42.2017). 4) Przedmiot zamówienia został określony w warunkach Projektu Umowy -załącznik nr 6 do SIWZ. 2.3 Część III zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia dla części III jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych związanych z przebudową i rozbudową przedszkola nr 1 „Misia Uszatka”. 2) Zakres zamówienia obejmuje świadczenie usługi dotyczącej koordynacji, zarządzania, kontroli, nadzoru i rozliczenia całościowego nad robotami budowlanymi określonymi w postępowaniu oznaczonym znakiem ZP.271.19.2017 – Przebudowa i rozbudowa przedszkola nr 1 „Misia Uszatka” opublikowanym w BZP w dniu 12-05-2017r. pod numerem: 507709-N-2017, szczegółowo określonym na stronie internetowej BIP Urzędu Miejskiego w Nowym Tomyślu pod adresem: http://bip.nowytomysl.pl/Article/get/id,24222.html 3) Wymagany termin realizacji: do 20.12.2017 r., z zastrzeżeniem, iż Wykonawca będzie świadczył usługi nadzoru inwestorskiego objęte przedmiotem zamówienia do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, potwierdzającego zakończenie robót budowlanych zrealizowanych przez Wykonawcę robót budowlanych wraz z ich rozliczeniem finansowym oraz potwierdzającego przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej, (Postępowanie oznaczone znakiem ZP.271.19.2017). 4) Przedmiot zamówienia został określony w warunkach Projektu Umowy - -załącznik nr 6 do SIWZ. 2.4 Część IV zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia dla części IV jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych związanych z budową ulicy Sątopskiej w Glinnie. 2) Zakres zamówienia obejmuje świadczenie usługi dotyczącej koordynacji, zarządzania, kontroli, nadzoru i rozliczenia całościowego nad robotami budowlanymi określonymi w postępowaniu oznaczonym znakiem ZP.271.45.2017 – Budowa ulicy Sątopskiej w Glinnie w formule zaprojektuj – wybuduj opublikowanym w BZP w dniu 08-09-2017r. pod numerem: 585919 – N- 2017, szczegółowo określonym na stronie internetowej BIP Urzędu Miejskiego w Nowym Tomyślu pod adresem: http://bip.nowytomysl.pl/Article/get/id,24664.html 3) Wymagany termin realizacji: 01.01.2018 do 30.06.2018 r., z zastrzeżeniem, iż Wykonawca będzie świadczył usługi nadzoru inwestorskiego objęte przedmiotem zamówienia do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, potwierdzającego zakończenie robót budowlanych zrealizowanych przez Wykonawcę robót budowlanych wraz z ich rozliczeniem finansowym oraz potwierdzającego przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej, (Postępowanie oznaczone znakiem ZP.271.45.2017). 4) Przedmiot zamówienia został określony w warunkach Projektu Umowy -załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Całość zamówienia została określona w warunkach projektu Umowy załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający ze względu na charakter zamówienia do jego wykonania nie wskazuje czynności w zakresie realizacji zamówienia w stosunku do których wymaga zatrudnienia zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy pzp przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666, ze zm.). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium na poszczególne części zamówienia w wysokości: część I : 1 500,00 zł ( słownie : dwieście złotych i 00/100 groszy). część II : 2 500,00 zł ( słownie : dwa tysiące pięćset złotych i 00/100 groszy). część III : 1 900,00 zł ( słownie : jeden tysiąc dziewięćset złotych i 00/100 groszy). część IV : 500,00 zł ( słownie : czterysta pięćdziesiąt złotych i 00/100 groszy). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359 ze zm.). 3. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku PKO BP nr rachunku: 02 1020 4144 0000 6602 0068 0454 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na: „Pełnienie w imieniu Gminy Nowy Tomyśl funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań inwestycyjnych z podziałem na IV części "- część ……………….. 4. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz może być załączone do oferty lub złożone przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 28 Sekretariat). Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 5. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na każde pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP .
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony załącznik nr 1 do SIWZ „Formularz oferty” oraz oświadczenia wymagane postanowieniami punktu 8.1 SIWZ 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza). Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z dokumentu rejestrowego załączonego do oferty. 4.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody (w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej), że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 443 na odcinku Gizałki – granica gmin Gizałki i Grodziec wraz z mostem w m. Gizałki etap I
Dodano: 2024-05-15 - „Pełnienie usług Inżyniera Kontraktu dla zadania Budowa pływalni krytej przy ul. Taborowej w Poznaniu”
Dodano: 2024-03-27 - Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 187 Oborniki – Żerniki w zakresie budowy ścieżki rowerowej
Dodano: 2024-03-19 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn.: ”Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 6 przy ul. Staroprzygodzkiej 112 i 112a w Ostrowie Wielkopolskim”
Dodano: 2024-03-18 - Usługi Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych przy zabytkowym pałacu będącym siedzibą Domu Pomocy Społecznej w Nowej Wsi
Dodano: 2024-03-04 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Przebudowa drogi powiatowej nr 2708P na odcinku Stary Tomyśl – Wytomyśl”
Dodano: 2024-02-07 - Sprawowanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w ramach zadania: „Kompleksowa modernizacja budynku WSCKZiU w Rawiczu przy ul. Gen. Grota Roweckiego 6"
Dodano: 2024-01-17 - „Pełnienie usług Inżyniera Kontraktu dla zadania Budowa pływalni krytej przy ul. Taborowej w Poznaniu”
Dodano: 2023-12-22 - Nadzór inwestorski nad zadaniem pn. Budowa wiaduktu drogowego wraz z siecią dróg na terenach aktywizacji gospodarczej w Przygodzicach
Dodano: 2023-09-11 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zaprojektowaniem i wybudowaniem sali gimnastycznej na terenie ZS w Bolechowie.
Dodano: 2023-08-23