Gmina Pobiedziska ogłasza przetarg
- Adres: 62010 Pobiedziska, ul. Tadeusza Kościuszki
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 618 977 100 , fax. 618 977 124
- Data zamieszczenia: 2017-01-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Pobiedziska
ul. Tadeusza Kościuszki 4
62010 Pobiedziska, woj. wielkopolskie
tel. 618 977 100, fax. 618 977 124
REGON: 53044200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie usługi kompleksowego pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn: „Przebudowa ul. Jagiełły w Pobiedziskach – Zad. 1.3. w ramach projektu pn: „Wspieranie strategii niskoemisyjnych na terenie Węzłów Przesiadkowych w Biskupicach, Pobiedziskach i Pobiedziskach – Letnisko wraz z zakupem środków transportu publicznego” oraz zadaniem „Przebudowa ul. Kościuszki –Pobiedziska” - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie usługi kompleksowego pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn: „Przebudowa ul. Jagiełły w Pobiedziskach – Zad. 1.3. w ramach projektu pn: „Wspieranie strategii niskoemisyjnych na terenie Węzłów Przesiadkowych w Biskupicach, Pobiedziskach i Pobiedziskach – Letnisko wraz z zakupem środków transportu publicznego” oraz zadaniem „Przebudowa ul. Kościuszki –Pobiedziska”. 2. Niniejsze postępowanie jest jedną z części zamówienia związanego z pełnieniem pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego w ramach Projektu pn. „Wspieranie strategii niskoemisyjnych na terenie gminy Pobiedziska poprzez tworzenie kompleksowej infrastruktury Zintegrowanych Węzłów Przesiadkowych w Biskupicach, Pobiedziskach i Pobiedziskach Letnisko wraz z zakupem środków transportu publicznego”. Przy czym objęte przedmiotem niniejszego zamówienia podzadania w zakresie przebudowy ul. Kościuszki w Pobiedziskach, zostały wyłączone z zakresu Projektu i tym samym koszty związane z realizacją tego zakresu prac będą wydzielone i finansowane w całości z środków własnych Zamawiającego i nie będą kwalifikowane w ramach Projektu. W zakresie w. w. Projektu Zamawiający otrzymał dofinansowanie ze środków UE w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego – Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014- 2020. 3. Zamawiający informuje, iż usługę kompleksowego pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego rozumie przez świadczenie usług w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego w branży drogowej i kanalizacyjnej. 4. W szczególności do zadań Inspektora należy: a) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji inwestycji z projektami, umową z wykonawcą robót, pozwoleniem na budowę, przepisami prawa, obowiązującymi normami państwowymi, wytycznymi branżowymi oraz zasadami wiedzy technicznej i umową wykonawcy robót; b) sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu materiałów wadliwych lub o obniżonej jakości przed ich montażem, czy też nie dopuszczonych do obrotu i stosowania; c) sprawdzanie, odbiór (częściowy/końcowy) robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz udział w czynnościach odbioru i przekazania do użytkowania; d) sprawowanie nadzoru nad prawidłowym przebiegiem prac związanych z realizacją inwestycji wynikających z projektu budowlanego, uzupełnienia do projektu budowlanego, ewentualnych wyjaśnień wynikłych w postępowaniu przetargowym wyboru wykonawcy, uzgodnień projektowych i wykonawczych oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, a także z aktualnie obowiązującymi normami polskimi, polskim prawem budowlanym wraz z aktami wykonawczymi do niego i innymi obowiązującymi przepisami. e) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy i prawidłowości zafakturowania wykonanych robót, w szczególności elementów związanych z dofinansowaniem i osiągnięciem efektu rzeczowego oraz planowanych rezultatów realizacji projektu dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 w ramach projektu „Wspieranie strategii niskoemisyjnych na terenie gminy Pobiedziska poprzez tworzenie kompleksowej infrastruktury Zintegrowanych Węzłów Przesiadkowych w Biskupicach, Pobiedziskach i Pobiedziskach Letnisko wraz z zakupem środków transportu publicznego” – Zad. 1.3. „Przebudowa ul. Jagiełły w Pobiedziskach”. f) kontrola terminowości wykonywania robót; g) wizytowanie budowy min. 2 razy w tygodniu potwierdzone wpisem do dziennika budowy lub protokole lub notatce, przy zastrzeżeniu, że notatka i protokół, o którym mowa powyżej winna być spisana i podpisana przy udziale Zamawiającego; h) stawianie się na budowie na każde wezwanie Zamawiającego; i) branie udziału w naradach technicznych powołanych do oceny lub rozstrzygnięcia spraw budowy w toku jej trwania i sporządzanie z nich protokołów lub notatek j) sporządzanie sprawozdań z postępu prac. k) wyegzekwowanie od wykonawcy robót budowlanych zapewnienia zorganizowania zaplecza socjalno-technicznego budowy w rozmiarach koniecznych do realizacji Przedmiotu Umowy, bezpiecznych warunków na placu budowy oraz w jego otoczeniu l) wyegzekwowanie od wykonawcy robót budowlanych przestrzegania przepisów bhp i ppoż., oznaczenia placu budowy tablicami informacyjnymi, wykonania ogrodzenia, oświetlenia, zabezpieczenia terenu budowy; m) wyegzekwowanie od wykonawcy robót zapewnienia na czas wykonania robót właściwych kontenerów lub pojemników na odpady oraz ich usunięcie wraz z zawartością najpóźniej do dnia odbioru końcowego robót; n) wyegzekwowanie od wykonawcy robót uprzątnięcia po zakończeniu robót placu budowy oraz pozostawienie całego terenu budowy w stanie normalnego i prawidłowego funkcjonowania; o) wyegzekwowane od wykonawcy robót naprawienia na własny koszt szkód i zniszczeń wyrządzonych osobom trzecim oraz Zamawiającemu w wyniku prowadzonych robót; p) wyegzekwowane od wykonawcy robót sporządzania dokumentacji fotograficznej; q) wyegzekwowanie od wykonawcy robót dokonywania pomiarów i badań laboratoryjnych itp. jeżeli są niezbędne do oddania Przedmiotu Umowy do użytkowania; r) obecność przy pobieraniu próbek do badań, badaniach, pomiarach laboratoryjnych na budowie; s) organizowanie testów jakości przez specjalistyczne podmioty, na polecenie Zamawiającego; t) kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny prawidłowego wykonania robót; u) wyegzekwowanie od wykonawcy robót budowlanych aktualizacji projektu organizacji ruchu v) rozstrzyganie w porozumieniu z kierownikiem budowy oraz Zamawiającym wątpliwości natury technicznej, powstałych w trakcie realizacji robót, zasięgając opinii autora projektu bądź niezależnych rzeczoznawców; w) zachowanie poufności informacji. 5. Wykonawca zobowiązany jest do pobytu na budowie minimum dwa razy w tygodniu. Za większą liczbę pobytów na budowie w ciągu tygodnia otrzyma większą liczbę punktów przy ocenie oferty. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 443 na odcinku Gizałki – granica gmin Gizałki i Grodziec wraz z mostem w m. Gizałki etap I
Dodano: 2024-05-15 - „Pełnienie usług Inżyniera Kontraktu dla zadania Budowa pływalni krytej przy ul. Taborowej w Poznaniu”
Dodano: 2024-03-27 - Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 187 Oborniki – Żerniki w zakresie budowy ścieżki rowerowej
Dodano: 2024-03-19 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn.: ”Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 6 przy ul. Staroprzygodzkiej 112 i 112a w Ostrowie Wielkopolskim”
Dodano: 2024-03-18 - Usługi Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych przy zabytkowym pałacu będącym siedzibą Domu Pomocy Społecznej w Nowej Wsi
Dodano: 2024-03-04 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Przebudowa drogi powiatowej nr 2708P na odcinku Stary Tomyśl – Wytomyśl”
Dodano: 2024-02-07 - Sprawowanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w ramach zadania: „Kompleksowa modernizacja budynku WSCKZiU w Rawiczu przy ul. Gen. Grota Roweckiego 6"
Dodano: 2024-01-17 - „Pełnienie usług Inżyniera Kontraktu dla zadania Budowa pływalni krytej przy ul. Taborowej w Poznaniu”
Dodano: 2023-12-22 - Nadzór inwestorski nad zadaniem pn. Budowa wiaduktu drogowego wraz z siecią dróg na terenach aktywizacji gospodarczej w Przygodzicach
Dodano: 2023-09-11 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zaprojektowaniem i wybudowaniem sali gimnastycznej na terenie ZS w Bolechowie.
Dodano: 2023-08-23