Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach projektu pn: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Powiatu Zgierskiego – część II dotyczy budynku Zespołu Szkół Zawodowych w Aleksandrowie Łódzki, w systemie zaprojektuj i wybuduj.

Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, Sadowa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48422888100 , fax. +48427190816
  • Data zamieszczenia: 2020-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego
    Sadowa 6A
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. +48422888100, fax. +48427190816
    REGON: 47206842300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatzgierz.bip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach projektu pn: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Powiatu Zgierskiego – część II dotyczy budynku Zespołu Szkół Zawodowych w Aleksandrowie Łódzki, w systemie zaprojektuj i wybuduj.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, w ramach zadania pn: ”Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach projektu pn: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Powiatu Zgierskiego – część II dotyczy budynku Zespołu Szkół Zawodowych w Aleksandrowie Łódzki, w systemie zaprojektuj i wybuduj. 2. Projekt pn.: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Powiatu Zgierskiego – część II”, współfinansowany z środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa IV Gospodarka niskoemisyjna, Działanie IV.2 Termomodernizacja budynków, Poddziałanie IV.2.1 Termomodernizacja budynków – ZIT. Umowa nr UDA-RPLD-04.02.01-10-0004/17-00 z dnia 29 czerwca 2017 r. Aneks nr UDA-RPLD.04.02.01-10-0004/17-01 z dnia 28.06.2019 r. do umowy o dofinansowanie, Aneks nr UDA-RPLD.04.02.01-10-0004/17-02 z dnia 8 stycznia 2020 r. o dofinansowanie. 3. Dokumentacja dotycząca inwestycji objętej usługą nadzoru, dostępna jest na stronie Zamawiającego w Biuletynie Informacji Publicznej: www.powiatzgierz.bip.net.pl w zakładce BAZA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH tytuł postępowania pn: Wykonanie robót budowlanych i dokumentacji projektowej w ramach projektu pn.:„Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Powiatu Zgierskiego – część II”, dotyczy budynku Zespołu Szkół Zawodowych w Aleksandrowie Łódzkim w systemie zaprojektuj i wybuduj. Projekt pn.: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Powiatu Zgierskiego – część II”, współfinansowany z środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa IV Gospodarka niskoemisyjna, Działanie IV.2 Termomodernizacja budynków, Poddziałanie IV.2.1 Termomodernizacja budynków – ZIT. Umowa nr UDA-RPLD-04.02.01-10-0004/17-00 z dnia 29 czerwca 2017 r. Aneks nr UDA-RPLD.04.02.01-10-0004/17-01 z dnia 28.06.2019 r. do umowy o dofinansowanie, Aneks nr UDA-RPLD.04.02.01-10-0004/17-02 z dnia 8 stycznia 2020 r. o dofinansowanie. Numer postępowania ZP.272.1.2020. Ponadto Zamawiający zamieścił na stronie do niniejszego postępowania jako załącznik program funkcjonalno – użytkowy. Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy zapoznali się z dokumentacją. 4. Nadzór inwestorski sprawowany będzie przez cały okres realizacji inwestycji. Powyższa usługa nadzoru inwestorskiego sprawowana będzie do chwili spisania protokołu końcowego bez uwag. Ponadto Wykonawca pełniący funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego powyższej inwestycji, zobowiązany będzie pełnić tę funkcję przez cały czas trwania gwarancji określonej w umowie z Wykonawcą robót budowlanych. 5. Wykonawca zobowiązany będzie realizować usługę nadzoru inwestorskiego zgodnie z obowiązującymi normami i wiedzą techniczną, określonymi m.in. ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.) przy zachowaniu należytej staranności, właściwej organizacji pracy oraz zasad BHP. 6. Sprawowanie nadzoru inwestorskiego w ramach zadania: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Powiatu Zgierskiego – część II dotyczy budynku Zespołu Szkół Zawodowych w Aleksandrowie Łódzki, w systemie zaprojektuj i wybuduj, polega w szczególności na / obejmuje między innymi: 1) branie udziału w uzgodnieniach projektowych z akceptacją proponowanych rozwiązań w porozumieniu z Zamawiającym; 2) sprawdzanie, akceptacja wykonanego projektu budowlanego i wykonawczego oraz jego kompletności i posiadanie niezbędnych uzgodnień; 3) uczestniczenie w czynnościach przekazaniu placu budowy; 4) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli nad zgodnością wykonanych robot z projektem budowlanym i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami sztuki budowlanej; 5) kontrolę w czasie procesu inwestycyjnego kompletności i jakości oraz zgodności z projektem i sztuką budowlaną wykonanych prac w budynku Zespołu Szkól Zawodowych w Aleksandrowie Łódzkim, zgodnie z zakresem umowy na realizację zadania; 6) organizowanie i branie udziału w naradach roboczych i pracach odbiorowych wykonanych i zanikających robót; 7) uzgodnienie z Zamawiającym wszelkich odstępstw i zmian technologii wykonania robót, materiałów i urządzeń zgłaszanych przez Wykonawcę oraz ich akceptację; 8) wydawanie kierownikowi budowy lub kierownika robót poleceń potwierdzonych pisemnie w dzienniku budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń wykonanie prób lub badań; 9) żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź wadliwie wykonanych robót a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodności z projektem lub pozwoleniem na budowę; 10) przygotowanie i stwierdzenie gotowości do odbioru robót oraz udziału w czynnościach odbioru robót; 11) potwierdzenie ilości wykonanych robót celem odbioru częściowego; 12) protokolarne potwierdzenie usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorze częściowym w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego; 13) organizowanie i prowadzenie narad technicznych; 14) Wykonywanie innych czynności nie wymienionych w umowie, które zostaną uznane za niezbędne do prawidłowej realizacji w/w zadania; 15) nadzór nad realizacją poszczególnych etapów zgodnie z przedstawionym przez wykonawcę szczegółowym harmonogramem prac. W przypadku gdy szczegółowy harmonogram prac nie spełnia wymagań umowy lub nie jest zgodny z rzeczywistym postępem i deklarowanym zamiarem Wykonawcy, inspektor nadzoru inwestorskiego powiadamia o tym fakcie Zamawiającego oraz wnosi do Wykonawcy o skorygowanie szczegółowego harmonogramu prac; 16) uczestniczenie w próbach i odbiorach instalacji urządzeń technicznych oraz w czynnościach odbioru końcowego zleconych robót; 17) udział w przeglądach i odbiorach gwarancyjnych i ostatecznym odbiorze pogwarancyjnym. 7. Nadzór inwestorski sprawowany będzie przez cały okres realizacji zadania do chwili spisania protokołu końcowego, oraz przez cały czas trwania gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca wykaże na podstawie przedłożonego wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowania robotami budowlanymi, które posiadają uprawnienia budowlane lub równoważne im ważne uprawnienia wydane według wcześniejszych przepisów w specjalnościach: konstrukcyjno –budowlanej, instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacji o sposobie dysponowania tymi osobami. Warunek uznaje się za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi co najmniej jedną osobę posiadającą wszystkie wymienione uprawnienia lub kilka osób posiadających jedno lub kilka z wymienionych uprawnień, osoby te łącznie powinny dysponować wszystkimi wymaganymi w SIWZ uprawnieniami wymienionymi powyżej. Wykonawcy z innych państw członkowskich spełnią ten warunek posiadając równoważne uprawnienia wymienione powyżej, uzyskane w swoich krajach pochodzenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, jeżeli nie wynikają one z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę do oferty, a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 2. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 3. Zobowiązanie podmiotów trzecich jeżeli dotyczy. PODMIOTY TRZECIE, PODWYKONAWCY jeżeli dotyczy/o ile są znane na etapie składania ofert 12. Wykonawca powołujący się na mocy art. 22a ust 1 ustawy przy wykazaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zdolnościach technicznych innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w formie oryginału pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, które określają w szczególności: zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. 13. Zgodnie z art. 22a. ust 3 Ustawy, Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5. 14. Wykonawcy zobowiązany jest jeżeli polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawić w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 4 pkt 1–9. 15. Wykonawca, który zamierzy powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom zobowiązany jest do złożenia dokumentów dotyczących podwykonawców określonych w ust. 4 pkt. 1–9, w celu zbadania czy nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13–22 i ust. 5. 16. Dokumenty, które musi złożyć Wykonawca w odniesieniu do podmiotów trzecich i podwykonawców w celu zbadania, czy nie zachodzą podstawy wykluczenia, o których mowa powyżej: 1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 5) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 6) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 7) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy; 8) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy; 9) oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716); 17. Jeżeli podmioty trzecie, podwykonawcy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej należy przedłożyć odpowiednio, zgodnie z ust. 5 – 9 niniejszego działu. 18. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 19. Szczegółowe wymagania formalne, jakie powinny spełniać dokumenty i oświadczenia, o których mowa powyżej zostały określone w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (Dz. U. Poz. 1127). 20. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 Ustawy określającej firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub brak przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w formie oryginału), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. W przypadku, gdy Wykonawca należy do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach