Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadań „Zamkniecie i rekultywacja składowisk odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w ramach przedsięwzięcia pn. Dolnośląski Projekt Rekultywacji"

Dolnośląski Projekt Rekultywacji Spółka zo. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 50-151 Wrocław, Kotlarska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 574708883
  • Data zamieszczenia: 2018-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnośląski Projekt Rekultywacji Spółka zo. o.
    Kotlarska 42
    50-151 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 574708883
    REGON: 363140843
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpr.org.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadań „Zamkniecie i rekultywacja składowisk odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w ramach przedsięwzięcia pn. Dolnośląski Projekt Rekultywacji"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Rodzaj zamówienia: usługa. Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadań „Zamkniecie i rekultywacja składowisk odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w ramach przedsięwzięcia pn. Dolnośląski Projekt Rekultywacji”. 2. Postępowanie podzielono na 7 części i dotyczy nadzoru inwestorskiego w następujących obiektach: 1. CZĘŚĆ 1 składowisko odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w miejscowości Białołęka (gm. Pęcław) składowisko odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w miejscowości Chocianowiec (gm. Chocianów) składowisko odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w miejscowości Grębocice (gm. Grębocice) 2. CZĘŚĆ 2 składowisko odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w miejscowości Rusko (gm. Malczyce) 3. CZĘŚĆ 3 składowisko odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w miejscowości Kłodzko (gm. Kłodzko) 4. CZĘŚĆ 4 składowisko odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w miejscowości Mienice (gm. Wisznia Mała) składowisko odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w miejscowości Piotrkowiczki (gm. Wisznia Mała) składowisko odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w miejscowości Skotniki (gm. Zawonia) składowisko odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w miejscowości Łuczyna (gm. Dobroszyce) składowisko odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w miejscowości Grabowno Wielkie (gm. Twardogóra) składowisko odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w miejscowości Golędzinów (gm. Oborniki Śląskie) 5. CZĘŚĆ 5 składowisko odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w miejscowości Stojanów (gm. Pieńsk) składowisko odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w miejscowości Karłowiec (gm. Mirsk) 6. CZĘŚĆ 6 składowisko odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w miejscowości Budziszów Wielki (gm. Wądroże Wielkie) składowisko odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w miejscowości Wądroże Małe (gm. Wądroże Wielkie); 7. CZĘŚĆ 7 składowisko odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w miejscowości Wąwolnica (gm. Strzelin) 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części, w tym także na wszystkie części tj. Oferty można składać w odniesieniu zarówno do jednej części lub więcej części, jak również w odniesieniu do wszystkich części. 4. Zakres i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1) Opis Przedmiotu Zamówienia (zakres czynności inspektora), stanowiący Załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ; 2) Projekt Umowy, stanowiący Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu Wykonawca jest obowiązany w terminie do dnia 05.02.2018 do godz. 9.15 wnieść wadium w wysokości: - część 1 – 2 000 zł brutto (słownie: dwa tysiące zł 00/100). - część 2 – 1 000 zł brutto (słownie: tysiąc zł 00/100) - część 3 – 2 500 zł brutto (słownie: dwa tysiące pięćset zł 00/100). - część 4 – 2 500 zł brutto (słownie: dwa tysiące pięćset zł 00/100) - cześć 5 – 1 500 zł brutto (słownie: tysiąc pięćset zł 00/100) - część 6 – 250 zł brutto (dwieście pięćdziesiąt zł 00/100) - część 7 – 1 000 zł brutto (tysiąc zł 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w formie dopuszczonej ustawą Prawo zamówień publicznych (art. 45 ust. 6) tj.: a) w pieniądzu: płatne przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Raiffeisen Bank Polska S.A. Nr 42 1750 0009 0000 0000 3100 7038 Wadium wnoszone w pieniądzu uważa się za wniesione skutecznie wówczas, gdy przed upływem terminu określonego w ust. 1 nastąpi uznanie rachunku Zamawiającego. b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. W innych formach dopuszczonych Ustawą (poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej; gwarancje bankowe, gwarancje ubezpieczeniowe) należy złożyć w siedzibie Zamawiającego Dolnośląski Projekt Rekultywacji Sp. z o.o. ul. Kotlarska 42, 50-151 Wrocław, (II pietro, sekretariat ). W/w poręczenia i gwarancje muszą być wystawione na Zamawiającego. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 4. Wszystkie formy wadium powinny mieć określoną ważność zgodną z okresem związania ofertą. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 5. Wszystkie dokumenty, o których mowa w art. 46 ust. 6 pkt 2-5 ustawy, potwierdzające wniesienie wadium muszą zawierać znak i/lub nazwę postepowania, którego dotyczą oraz prawidłową nazwę Zamawiającego. 6. Do oferty należy załączyć: 1) kopię dokumentu, potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu oraz numer konta, na którym ma być dokonany zwrot wadium lub 2) oryginał dokumentu określonego w ust. 2 pkt. b-e i jego kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem 7. Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 4a-5 ustawy. 9. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie je w sposób nieprawidłowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie. Realizacja przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie OŚWIADCZENIA o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VI ust. 2 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) FORMULARZ OFERTY sporządzony według wzór stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ (w formie oryginału); 2) Aktualne OŚWIADCZENIA, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25a ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiące Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ (w formie oryginału); 3) PEŁNOMOCNICTWO dla osoby(osób) podpisującej(-cych) ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych - jeśli dotyczy (w formie oryginału); 4) W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, należy dołączyć PEŁNOMOCNICTWO (w formie oryginału) - ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest pełnomocnik; 5) ZOBOWIĄZANIE podmiotów trzecich do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - jeśli dotyczy (w formie oryginału); 6) WYKAZ zawierający Doświadczenie Osoby skierowanej przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego (w celu wyliczenia punktów w kryterium „Doświadczenie Inspektora Nadzoru”, zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku Nr 6 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach