Przetargi.pl
Opracowanie projektu wykonawczego zagospodarowania poscaleniowego wsi Łapajówka gm. Zarzecze

Powiat Przeworski ogłasza przetarg

  • Adres: 37-200 Przeworsk, Jagiellońska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 16 648 70 09, , fax. 16 648 94 84
  • Data zamieszczenia: 2020-01-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Przeworski
    Jagiellońska 10
    37-200 Przeworsk, woj. podkarpackie
    tel. 16 648 70 09, , fax. 16 648 94 84
    REGON: 65090025200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatprzeworsk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektu wykonawczego zagospodarowania poscaleniowego wsi Łapajówka gm. Zarzecze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Opracowanie projektu wykonawczego zagospodarowania poscaleniowego wsi Urzejowice gm. Przeworsk dla projektu: „Scalenie gruntów wsi Łapajówka, gm. Zarzecze” – na obszarze 242,65 ha w ramach działania „Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie projektu wykonawczego w zakresie:  budowy lub przebudowy dróg poscaleniowych wraz z przepustami pod drogami i zjazdami do działek o łącznej długości 6,284 km (wykaz dróg - załącznik nr 1A) renowacji rowów melioracyjnych o łącznej długości 1,877km (wykaz rowów - załącznik nr 1B)  rekultywacji gruntów o pow. 8.49 ha (wykaz prac rekultywacyjnych - załącznik nr 1C)  prace wynikające z warunków objęcia w posiadanie nowych gruntów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający ww. załączniki a także mapę z sygnalizacją terenów do rekultywacji (mapa z sygnalizacją terenów do rekultywacji, urządzenia dróg i konserwacji rowów) - znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ – OPZ. 3. Założenia ogólne: 1. Urządzenie nowych dróg do pól, korekta przebiegu oraz poprawa parametrów technicznych urządzeń melioracji wodnych, likwidacja zbędnych miedz i dróg oraz wykonywanie zabiegów rekultywacyjnych, urządzenie przepustów wykonane zostaną w ramach zagospodarowania po scaleniowego. Kolejność i zakres wykonania tych prac ustali Rada Sołecka w porozumieniu ze Starostą Przeworskim. 2. Na szlakach drogowych przecinających rowy należy urządzić przepusty umożliwiające przepływ wód. 3. W ramach środków przeznaczonych na lokalne odwodnienia gruntów, konserwację istniejących urządzeń melioracyjnych oraz budowę lub modernizację dróg transportu rolnego należy wykonać na działkach - nr: 1) 96 - przebudować ogrodzenie na rozjeździe drogi nr 67dr z drogą asfaltową nr 71dr, 2) 278W - wykonać przepust na rowie, od drogi nr 161dr w ciągu drogi przygranicznej nr 292dr, 3) 268 - wybudować ogrodzenie trwałe bez podmurówki na długości około 79 metrów, wzdłuż drogi nr 176dr, 4) 268 - zabezpieczyć skarpę płytami betonowymi, która powstanie przy poszerzeniu drogi asfaltowej nr 176dr i przebudować piwnicę na tej działce. 5) 272W, 395W, 267W, 278W - wykonać odmulanie i konserwację. 4. W ramach zagospodarowania poscaleniowego należy dokonać rekultywacji gruntów poprzez mulczowanie gleby do głębokości 0.50 metra. 4. Przed przystąpieniem do prac projektowych, Wykonawca uzgodni z przedstawicielami Zamawiającego i Zespołem Scaleniowym dane wyjściowe do projektowania oraz ustali lokalizację przepustów. 5. Dokumentacja projektowa stanowiąca przedmiot zamówienia obejmuje: a) projekt wykonawczy, sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2013 poz.1129 z późn. zm.). Część rysunkowa projektu powinna składać się z: - mapa poglądowa z zaznaczoną lokalizacją przedsięwzięcia skala 1:10000 - mapa ewidencyjna skala 1:2000 - profile podłużne dróg i rowów skala 1:100/200 - profile poprzeczne dróg i rowów w punktach charakterystycznych, skala 1:100 - przekroje podłużne i poprzeczne przepustów i mostków zjazdowych, skala 1:100 - wykaz reperów roboczych b) szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2013 poz.1129 z późn. zm.). Należy przez to rozumieć opracowania zawierające w szczególności zbiory wymagań niezbędnych do określenia standardu i jakości wykonania poszczególnych robót budowlanych; obejmujące wymagania właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót oraz zakresu prac, które powinny być ujęte w cenach poszczególnych pozycji przedmiarów. c) część tabelaryczno-zestawieniowa składająca się z: − przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich sporządzonych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczanie planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. z 2004r. nr 130 poz. 1389) − bilans mas ziemnych i ich zagospodarowanie, − parametry projektowanych dróg, przepustów i mostków. Przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie powinny być sporządzone dla każdego rodzaju robót obejmującego:  budowy lub przebudowy dróg poscaleniowych wraz z przepustami pod drogami i zjazdami do działek o łącznej długości 66,812 km  renowacji rowów melioracyjnych o łącznej długości 10,211 km  rekultywacji gruntów o pow. 3,40 ha d) informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) ze względu na specyfikę przedsięwzięcia, uwzględnianą przy planie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. e) protokół okazania dokumentacji 6. Dokumentacja projektowa zostanie opracowana w 4 egz. w wersji papierowej i elektronicznej (edytowanej) - 1 płyta CD. 7. Zamawiający dysponuje decyzją o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, obejmującą niniejszy zakres zamówienia. 8. Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia w opracowywanej dokumentacji projektowej wszelkich uwag przedłożonych przez Zamawiającego w okresie realizacji zamówienia oraz w okresie obowiązywania rękojmi. 9. Opracowana dokumentacja projektowa będzie odpowiadała obowiązującym w Polsce normom technicznym, prawom dotyczącym budowli i ochrony środowiska oraz innym przepisom wyszczególnionym przez Zamawiającego, a mającym zastosowanie do przedmiotu zamówienia. 10. Opracowana dokumentacja będzie zawierała pisemne oświadczenie Projektanta o jej wykonaniu zgodnie z umową, obowiązującymi normami i przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. 11. Opracowana dokumentacja będzie zawierała pisemne oświadczenie Wykonawcy, że jest kompletna z punktu widzenia celu, jakiemu ma służyć i będzie mogła być skierowana do realizacji. 12. Wszelkie opłaty związane z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień i opinii ponosi Wykonawca. 13. Obowiązkiem Wykonawcy jest opracowanie przedmiotu umowy w sposób zapewniający Zamawiającemu uzyskanie opisu przedmiotu zamówienia, zgodnie z dyspozycją art. 29 -31 i art. 33 ustawy Prawo zamówień publicznych. 14. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP, ponieważ charakter czynności, jakie w ramach zamówienia mają być wykonywane nie wymaga ich wykonywania w ramach stosunku pracy zawartego w oparciu o art. 22 § 1 Kodeksu pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu w zakresie przesłanki wykluczenia, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ), a w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie to wykonawca przekazuje zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (Informacja z otwarcia ofert). 2. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą wypełnionego Formularza ,,Doświadczenie zawodowe Projektanta ”– załącznik nr 9 do SIWZ, który jest niezbędnym dokumentem do oceny oferty w zakresie kryterium oceny określonym w rozdziale XIII SIWZ. 3. W przypadku polegania na zasobach innych podmiotów – dokumenty potwierdzające, że Wykonawca będzie dysponowała tymi zasobami, np. zobowiązanie, o którym mowa w punkcie 6 rozdziału VI SIWZ, 4. PRZEDSTAWIANE DOKUMENTY W PRZYPADKU WYKONAWCY MAJĄCEGO SIEDZIBĘ LUB MIEJSCE ZAMIESZKANIA POZA TERYTORIUM RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ 4.1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 2 ppkt 2 lit. a) rozdziału VI SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby . 5.pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza), 6.pełnomocnictwo ustanawiającego Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego - w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach