Przetargi.pl
Odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Kętrzyn.

Urząd Gminy Kętrzyn ogłasza przetarg

  • Adres: 11-400 Kętrzyn, ul. Kościuszki
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7512474 w. 17 , fax. 897 512 746
  • Data zamieszczenia: 2016-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Kętrzyn
    ul. Kościuszki 2
    11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7512474 w. 17, fax. 897 512 746
    REGON: 53553400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Kętrzyn.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych o szacunkowej długości 54,8 km, w sezonie zimowym 2016/2017, na terenie Gminy Kętrzyn, przy użyciu sprzętu i urządzeń, którymi dysponuje Wykonawca. 2.1 Wielkość i zakres zamówienia: rejon Nr 1 obejmuje miejscowości : Gnatowo, Marszewo, Gałwuny, Jeżewo, Gromki, Kaskajmy, Katkajmy, Borki, Ostry Róg, Bałtrucie, Banaszki - szacunkowa długość dróg 13 km; -”- 2 - “ - : Trzy Lipy, Biedaszki, Biedaszki Małe, Linkowo, Smokowo, Filipówka, Grabno, Kotkowo - szacun- kowa długość dróg 14,5 km; -”- 6 - “ - : Muławki, Pręgowo, Wilkowo, Stadniki, Łazdoje, Stachowizna - szacunkowa długość dróg 11,5 km; -”- 7 - “ - : Wajsznory, Jurki, Nowa Wieś Kętrzyńska - szacun- kowa długość dróg 5 km; -”- 10 -”- : Mażany, Jankowo, Parcz, Gierłoż - szacunkowa długość dróg 3,4 km; -”- 11 -”- : Sławkowo, Wólka, Poganowo, Windykajmy, Mała Nowa Wieś - szacunkowa długość dróg 7,4 km. 2.2 Zamówienie będzie realizowane w miarę potrzeb Zamawiającego, wynikających z panu- jących warunków atmosferycznych, na odrębne każdorazowo zlecenie przedstawiciela Zamawiającego, określające drogi wymagające odśnieżania w granicach w/w rejonów odśnieżania. W przypadku zlecenia niezwłocznego rozpoczęcia odśnieżania , czas od otrzymania zlecenia przez Wykonawcę od przedstawiciela Zamawiającego, do momentu faktycznego rozpoczęcia odśnieżania nie może być dłuższy od czasu podanego przez Wykonawcę w ofercie . Podstawę do ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy będą stanowiły łącznie: - cena jednostkowa określona w ofercie, - łączna długość odcinków odśnieżonych dróg w ciągu doby, - liczba zleconych i wykonanych odśnieżeń tych dróg w ciągu doby. Przebieg pojazdu odśnieżającego nie stanowi podstawy do ustalenia wynagrodzenia Wyko-nawcy. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za skuteczne odśnieżanie dróg, niezależnie od panu- jących warunków atmosferycznych. Wykonawca zobowiązany jest utrzymywać kontakt telefoniczny z przedstawicielem Zamawiającego przez 24 godziny na dobę i przez 7 dni w tygodniu. 2.3 Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo do niezwłocznego ukończenia odśnieżania dróg, w wyznaczonym przez przedstawiciela Zamawiającego miejscu, lecz w czasie nie dłuższym od czasu podanego przez Wykonawcę w ofercie od momentu ustąpienia zjawisk atmosferycznych uzasadniających wykonywanie odśnieżania - opadów śniegu, zamieci. W przypadku konieczności usunięcia błota pośniegowego czas zakończenia prac zostanie uzgodniony z Wykonawcą. 2.4 Do odśnieżania dróg w danym rejonie Wykonawca będzie używał urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia, tj. co najmniej 1 pługa odśnieżnego na samochodzie ciężarowym lub na ciągniku. Pojazdy muszą być na podwoziu kołowym oraz posiadać napęd na dwie osie i moc co najmniej 70 KM. Przez pług odśnieżny, o którym mowa wyżej rozumie się specjalistyczny osprzęt do odśnieżania dróg; Powyższe pojazdy muszą być wyposażone w lampę wysyłającą żółty sygnał błyskowy. 2.5 Każdorazowe użycie tych samych pojazdów do odśnieżania dróg w kilku rejonach wymaga zgody przedstawiciela Zamawiającego. 2.6 Zakres zamówienia obejmuje odśnieżenie wskazanych dróg. Wykonawca zobowiązany jest skutecznie odśnieżać całą szerokość jezdni oraz pobocza. 2.7 Zgodnie ze zleceniem przedstawiciela Zamawiającego usługa odśnieżania musi być realizowana również całodobowo i przy złych warunkach atmosferycznych(niskie tempera-tury, zawieje i zamieci śnieżne). 2.8 Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji pozwalającej na ocenę prawidłowości i zakresu wykonywanej usługi oraz uzyskania potwierdzania Sołtysa lub członka Rady Sołeckiej sołectwa, na terenie którego wykonano pracę. Zamawiającemu przysługuje prawo weryfikacji tej dokumentacji . Zamawiający wezwie wykonawcę do skorygowania w/w dokumentacji, w przypadku stwierdzenia niezgodności ze stanem faktycznym, pomimo uzyskania przez Wykonawcę w/w potwierdzenia. 2.9 Szacunkowa wielkość zamówienia – jednokrotne w ciągu doby odśnieżenie dróg przez 40 dni. 3. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 90620000-9 Usługi odśnieżania 4. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia dla każdego z rejonów odśnieżania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, tj. polegających na odśnieżaniu dróg. Warunki udzielenia tego zamówienia dla danego rejonu zgodne będą z warunkami określonymi w SIWZ dla zamówienia podstawowego, z tym że wartość tego zamówienia nie przekroczy 30% wartości zamówienia podstawowego dla danego rejonu. 5. Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wyko-nawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.), tj. osób wykonujących czynności odśnieżania. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz sankcje z tytułu niespełniania tych wymagań zostały określone we wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach