Gmina Szczutowo ogłasza przetarg
- Adres: 09227 Szczutowo, ul. Lipowa
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 024 2767167 w. 102, 107 , fax. 024 2767196 w. 103
- Data zamieszczenia: 2017-11-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Szczutowo
ul. Lipowa
09227 Szczutowo, woj. mazowieckie
tel. 024 2767167 w. 102, 107, fax. 024 2767196 w. 103
REGON: 54838200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczutowo.nowybip.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gm. Szczutowo od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz z terenów nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe i inne nieruchomości wykorzystywane na cele rekreacyjno- wypoczynkowe w Słupi - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gm. Szczutowo od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz z terenów nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe i inne nieruchomości wykorzystywane na cele rekreacyjno- wypoczynkowe w Słupi”, w sposób zgodny z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2017 r. poz. 1289 z póź. zm.), zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami, przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Mazowieckiego nr 211/12 z dnia 22.10.2012 roku w sprawie uchwalenia Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Mazowsza na lata 2012- 2017 z uwzględnieniem lat 2018-2023 z załącznikami oraz uchwałą nr 212/12 Sejmiku Województwa Mazowieckiego z 22 października 2012r. w sprawie wykonania Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Mazowsza na lata 2012-2017 z uwzględnieniem lat 2018-2023 (Dz. Urz. Woj. Maz. z 2012 poz.7849 z późn. zm.), przepisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Szczutowo, a także innymi przepisami prawa w tym prawa miejscowego, Ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2016r. poz.1987 z późn. zm.). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90533000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 7.000,00 zł (siedem tysięcy złotych) do upływu terminu składania ofert. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016, poz. 359 z późn. zm.) 2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego– Urząd Gminy Szczutowo , BS Sierpc 12 9015 0001 2001 1300 0101 0001. 3. Oferta jest skutecznie zabezpieczona wadium, jeśli pieniądze znajdują się na koncie Zamawiającego w terminie /godzina/ składania ofert. Wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz poprzez dołączenie dokumentu do oferty jest równoznaczne z wniesieniem wadium przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem złożenia oferty przed terminem składania ofert. Przy czym wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczenia musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 4. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana. Wadium Wykonawcy, który wygra przetarg zostanie zwrócone z chwilą podpisania umowy i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, 7. Dowód wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna należy załączyć do oferty w formie oryginału.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) Wykonawca posiada wpis do rejestru działalności regulowanej, zgodnie z art. 9c ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach b) Wykonawca posiada zezwolenie na transport odpadów wydane na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz ofertowy zał. nr 1 do SIWZ, 2) Oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania Oferenta w postępowaniu o zamówienie publiczne lub do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 3) Potwierdzenie wpłaty wadium, Dokumenty, o których mowa w rozdziale VI niniejszej specyfikacji, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa odbioru i dalszego zagospodarowanie odpadów wielkogabarytowych ( kod odpadu 20 03 07 ) z Instalacji Komunalnej w Woli Pawłowskiej.
Dodano: 2024-03-07 - Zagospodarowanie odpadów komunalnych z ich transportem z punktu zbierania do Instalacji.
Dodano: 2024-03-01 - Odbieranie i zagospodarowywanie odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie Gminy Odrzywół
Dodano: 2023-11-14 - Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Baranowo w 2024r.
Dodano: 2023-11-08 - Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Lelis
Dodano: 2023-10-30 - Utworzenie i prowadzenie stacjonarnego punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK) na terenie Gminy Piaseczno oraz punktów zbiórki odpadów w Złotokłosie i w Jazgarzewie
Dodano: 2023-10-16 - Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne na terenie Gminy Sienno
Dodano: 2023-05-24 - Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne na terenie Gminy Sienno
Dodano: 2023-05-24 - Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne na terenie Gminy Sienno
Dodano: 2023-05-05 - „Odbiór odpadów z wybranych nieruchomości niezamieszkałych na terenie Gminy Piaseczno wraz z ich transportem do stacji przeładunkowej”.
Dodano: 2023-02-28