Przetargi.pl
„ Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z obszaru Gminy Widawa ”

Gmina Widawa ogłasza przetarg

  • Adres: 98-170 Widawa, ul. Rynek Kościuszki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 6721034 , fax. 43 6721152
  • Data zamieszczenia: 2016-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Widawa
    ul. Rynek Kościuszki 10
    98-170 Widawa, woj. łódzkie
    tel. 43 6721034, fax. 43 6721152
    REGON: 730934571
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „ Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z obszaru Gminy Widawa ”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z obszaru Gminy Widawa to w szczególności: 1) Odbieranie i zagospodarowanie następujących rodzajów odpadów: a) bezpośrednio z zamieszkałych nieruchomości: - niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne, - segregowane odpady komunalne z podziałem na następujące frakcje: ( papier i tektura, metal, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe), - opakowania ze szkła. b) z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych następujące odpady komunalne: (przeterminowane leki, chemikalia (farby, rozpuszczalniki, oleje odpadowe) zużyte baterie i akumulatory, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, meble i inne odpady wielkogabarytowe, odpady budowlano – rozbiórkowych, zużyte opony, odpady zielone o kodzie, opakowania ze szkła, opakowania z tworzyw sztucznych, opakowania z papieru i tektury). 2) Wyposażenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych Wykonawca ma wyposażyć Punkt Selektywnej Zbiórki w odpowiednie pojemniki tak aby zapewnić prawidłową segregację odpadów zgodnie z: (uchwałą Nr XXI/193/13 Rady Gminy Widawa z dnia 27 marca 2013 r. zmieniającą uchwałę w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Widawa, uchwałą Nr VII/39/15 Rady Gminy Widawa z dnia 30 marca 2015 r. w sprawie zmiany uchwały w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Widawa), 3) Zbiórkę odpadów wielkogabarytowych, metali, zużytych urządzeń elektrycznych i elektronicznych, urządzeń zawierających freony, zużytych opon, odpadów ulęgających biodegradacji. 4) Obowiązek zapewnienia pojemników Wykonawca dostarczy pojemniki na odpady komunalne i ustawi je na terenie nieruchomości na czas realizacji przedmiotowego zamówienia. Odpady będą zbierane i odbierane z pojemników o określonych pojemnościach i odpowiednich oznaczeniach kolorystycznych, zgodnie z zapisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Widawa (uchwałą Nr XXI/193/13 Rady Gminy Widawa z dnia 27 marca 2013 r. zmieniającą uchwałę w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Widawa, uchwałą Nr VII/39/15 Rady Gminy Widawa z dnia 30 marca 2015 r. w sprawie zmiany uchwały w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Widawa), 5) Odbiór i wywóz odpadów komunalnych należy realizować z częstotliwością i na zasadach określonych w uchwale Nr VII/38/15 Rady Gminy Widawa z dnia 30 marca 2015 r., w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właścicieli nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi. Odbiór i wywóz odpadów komunalnych będzie realizowany w poszczególnych miejscowościach zgodnie z harmonogramem odbioru odpadów komunalnych. Wykonawca opracuje i dostarczy do wszystkich nieruchomości zamieszkałych harmonogram odbioru odpadów komunalnych do dnia 30.12.2016 r. 6) Obowiązkiem Wykonawcy będzie odbieranie odpadów komunalnych od wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie gminy Widawa. Usługa obejmuje zapewnienie przez Wykonawcę dojazdu do punktów trudno dostępnych (szczególnie zimą i w okresie wzmożonych opadów deszczu i śniegu) poprzez zorganizowanie środków transportu, które umożliwią odbiór odpadów z punktów adresowych o utrudnionym dojeździe. W zakresie odbioru odpadów z tych nieruchomości o utrudnionym dojeździe, Wykonawca może ustalić odrębne terminy wywozu niż dla pozostałych nieruchomości w danej miejscowości w uzgodnieniu z Zamawiającym. 7) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia i przekazania Zamawiającemu dokumentacji związanej z przedmiotem zamówienia: a) Raportu na dzień 29.12.2016 r. o ilości i rodzaju pojemników znajdujących się na poszczególnych nieruchomościach zamieszkałych wraz z danymi o posesjach, do których pojemników nie dostarczono (z podaniem przyczyny niedostarczenia) do dnia 30.12.2016 r. b) Zmiany do wykazu nieruchomości, z których odebrane zostały odpady powinny być aktualizowane miesięcznie i zawierać informacje o ilości i rodzaju pojemników znajdujących się na poszczególnych zamieszkałych nieruchomościach Gminy Widawa (jako załącznik nr 1 do faktury). c) Miesięcznego potwierdzenia ilości i rodzaju odebranych i zagospodarowanych odpadów komunalnych z terenu Gminy Widawa (jako załącznik nr 2 do faktury). d) Sprawozdań, o których mowa w art. 9 n ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz. U. z 2016 r., poz. 250), e) Innych informacji na temat odbioru, unieszkodliwiania i segregacji odpadów, jeżeli w trakcie realizacji zamówienia Zamawiający nałoży taki obowiązek. Obowiązek ten dotyczyć może jedynie informacji, w posiadaniu których będzie Wykonawca. f) Wykonawca załączy karty przekazania odpadów uwzględniające datę, kod, rodzaj, wagę przekazanych zmieszanych odpadów komunalnych do RIPOK. Karty przekazania odpadów, o których mowa w zdaniu poprzednim muszą jednoznacznie stwierdzać, że odpady pochodzą z terenu Gminy Widawa, (określone Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów – (Dz. U. z 2014 r., poz. 1973) (jako załącznik nr 3 do faktury). 2. Szczegółowy zakres i opis usługi będącej przedmiotem zamówienia zawarty jest w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego LBS w Zduńskiej woli o/ Widawa Nr rachunku 33927900070035093220000010 z adnotacją „wadium - „Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z obszaru Gminy Widawa”. Do oferty należy dołączyć oryginał dowodu wniesienia wadium lub jego kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej wadium uważa się za wniesione jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku Zamawiającego najpóźniej do godz. 9:45 w dniu otwarcia ofert. Jeżeli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz należy je złożyć w oryginale, oddzielnie (nie w ofercie) w zamkniętej kopercie oznaczonej dopiskiem: „Wadium na przetarg pn. Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z obszaru Gminy Widawa. Nie otwierać przed 30.11.2016r. godz. 10.00”. Dokument musi być złożony w Sekretariacie Urzędu Gminy (pok. Nr 12) przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach