Przetargi.pl
Ochrona osób i mienia oraz dozorowanie budynku i terenu Domu Pomocy Społecznej "Syrena" w 2018 r.

Dom Pomocy Społecznej SYRENA ogłasza przetarg

  • Adres: 01155 Warszawa, ul. Syreny
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 226 327 509 , fax. 226 327 509
  • Data zamieszczenia: 2017-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej SYRENA
    ul. Syreny 26
    01155 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 226 327 509, fax. 226 327 509
    REGON: 637717700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpssyrena.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona osób i mienia oraz dozorowanie budynku i terenu Domu Pomocy Społecznej "Syrena" w 2018 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa stałej ochrony osób i mienia oraz dozorowania budynku i terenu DPS „Syrena” w Warszawie. Do obowiązku Wykonawcy należy w szczególności: 1. Stała ochrona obiektu i mienia oraz terenu Domu Pomocy Społecznej „Syrena” w Warszawie. 2. Obsługa systemów ochrony elektronicznej tj.: 1) systemu monitoringu wizyjnego, 2) elektronicznego system poboru i zdawania kluczy do pomieszczeń biurowo-administracyjnych, 3) systemu automatycznego otwierania drzwi do budynku, oraz pokoi mieszkańców tzw. klucz elektroniczny, którego opis funkcjonowania zawarty jest w Instrukcji stosowania środków ochrony elektronicznej oraz zabezpieczenia pomieszczeń w Domu Pomocy Społecznej „Syrena” w Warszawie, 4) systemu alarmu pożaru SAP. 3. Patrolowanie terenu, egzekwowanie przestrzegania zasad poruszania się, a w szczególności zakazu parkowania pojazdów samochodowych w miejscach niedozwolonych, a także umożliwiania wjazdu i postoju tylko dla samochodów upoważnionych przez dyrektora DPS „Syrena”. 4. Podejmowanie interwencji w przypadku zakłóceń porządku i zagrożenia w stosunku do ochranianego obiektu, mienia i pracowników. 5. Usuwanie osób stwarzających zagrożenie dla mienia i osób znajdujących się w obiekcie lub zakłócających porządek i bezpieczeństwo na terenie obiektu. 6. Ochronę obiektu pod kątem przeciwdziałania włamaniom, kradzieżom oraz uszkodzenia lub zniszczenia mienia. 7. Nadzór bezpośredni nad mieniem znajdującym się w pomieszczeniach ochranianego obiektu oraz na terenie Domu Pomocy Społecznej „Syrena”. 8. Kontrolowanie ruchu interesantów przez prowadzenie rejestru osób odwiedzających i wydawanie im identyfikatorów oraz uniemożliwienie przebywania na terenie obiektu osobom nieupoważnionym, pod wpływem alkoholu lub w inny sposób zagrażającym bezpieczeństwu pracowników i obiektu. 9. Wydawanie i przyjmowanie kluczy do pomieszczeń służbowych i pokoi mieszkańców nie objętych systemem Key Box, upoważnionym pracownikom DPS „Syrena”. 10. Uniemożliwienia wyjścia mieszkańcom, którzy ze względu na stan zdrowia nie mogą opuszczać obiektu (na podstawie informacji od dyżurnej pielęgniarki lub pracownika socjalnego) DPS „Syrena”. 11. Zamykanie drzwi wejściowych, bram, furtek oraz obsługa systemów alarmowych. 12. Natychmiastowe reagowanie na próby dokonania lub dokonania kradzieży mienia, innego czynu przestępczego w stosunku do osób i mienia czy też ataku terrorystycznego, w razie usiłowania, włamania, napadu, dewastacji i powiadamianie odpowiednich służb i przedstawiciela zamawiającego. 13. Natychmiastowe reagowanie w razie zaistnienia nieszczęśliwego wypadku na terenie obiektu, pożaru czy też stwierdzenia próby podpalenia, awarii sieci gazowej, wodno-kanalizacyjnej, CO lub innej klęski ekologicznej, powiadamianie odpowiednich służb i Administratora budynku. 14. Niezwłoczne powiadamianie swego pracodawcy, Administratora budynku w sprawach wynikających z realizacji umowy o niemożności wykonania obowiązków przez pełniącego służbę pracownika Wykonawcy. 15. Wzywanie dodatkowej pomocy w przypadku niemożności realizacji umowy przez aktualnie pełniących dyżur pracowników ochrony. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy wynikające z Klauzuli społecznej: Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy polegającą na zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę, przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, osoby wykonującej czynności związane z realizacją zamówienia na usługę ochrony. Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany zatrudnić odpowiednio do realizacji usługi na podstawie umowy o pracę – w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666.) w pełnym wymiarze czasu pracy 1 pracownika, którego zadaniem w okresie realizacji zamówienia będzie wykonywanie prac określonych w załączniku do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Powyższy warunek zostanie również spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub oddelegowanie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy lub Podwykonawcy pracowników, jak również poprzez zawarcie umowy o pracę tymczasową na podstawie ustawy z dnia 9 lipca 2003 r. o zatrudnieniu pracowników tymczasowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 360). Sposób dokumentowania zatrudnienia osoby, o której mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone w projekcie umowy, stanowiącym załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca wykaże, że posiada ważną i aktualną koncesję wydaną przez MSWiA na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia, zgodnie z ustawą z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2016 r., poz.1432 ze zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony i podpisany formularz ofertowy- według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ, który należy złożyć do upływu terminu składania ofert, Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz nie podleganiu wykluczeniu – według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ, które należy złożyć wraz z formularzem ofertowym do upływy terminu składania ofert, Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu, które Wykonawca złoży zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy, zgodnie z załącznikiem do SIWZ. Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. Jeżeli Wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 Ustawy, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach