Miasto Orzesze ogłasza przetarg
- Adres: 43-180 Orzesze, ul. Św. Wawrzyńca
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. +48323248800 , fax. +48323248826
- Data zamieszczenia: 2017-10-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Orzesze
ul. Św. Wawrzyńca 21
43-180 Orzesze, woj. śląskie
tel. +48323248800, fax. +48323248826
REGON: 276257653 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.orzesze.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„ Nowe oddziały przedszkolne w Gminie Orzesze” - dostawa produktów żywnościowych na potrzeby wyżywienia dzieci w przedszkolach III. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów spożywczych do kuchni przedszkolnej w budynku Przedszkola nr 2 w Orzeszu przy ul. Miłej 1a na potrzeby żywieniowe dzieci. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje dostawę wyspecyfikowanych produktów, przystosowanym do tego celu środkiem transportu, do siedziby Przedszkola oraz ich rozładunek, wydanie, wniesienie i zeskładowanie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. UWAGA! Wskazane w ramach zamówienia ilości artykułów są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego potrzeby będą mniejsze od zamawianych. Rozliczenia finansowe Wykonawcy z Zamawiającym odbywać się będą na podstawie ilości i rodzaju faktycznie dostarczonych do Zamawiającego produktów. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie wykorzystania/zamówienia całej ilości żywności określonej w ofercie, jak również dopuszcza możliwość wystąpienia zamówień uzupełniających polegających na zwiększeniu ilości zamawianych artykułów żywnościowych. Wykonawcy nie przysługuje prawo dochodzenia roszczeń w celu realizacji pełnej wartości umowy. Z każdego koszyka produkty zamawiane będą sukcesywnie na potrzeby jednego tygodnia, telefonicznie (zamówienie składane jest w czwartek poprzedniego tygodnia). 3. Określenie przedmiotu zamówienia w podziale na następujące części: Część 1 - PIECZYWO Dostarczane codziennie do godziny 6:30, transport po stronie wykonawcy z bezpośrednią dostawą do magazynu Przedszkola. Zapotrzebowanie na okres do 31.08.2018 Pieczywo, świeże wyroby piekarskie - wyprodukowane w dobie dostawy. Szacunkowe zapotrzebowanie na okres do 31.08.2018 Część 2 - MIĘSO I WĘDLINY Dostarczane – razy w tygodniu do godziny 7:30 transport po stronie wykonawcy z dostawą do magazynu Przedszkola. Zapotrzebowanie na okres do 31.08.2018 Część 3 - DRÓB Dostarczane – raz w tygodniu do godziny 7:30 transport po stronie wykonawcy z dostawą do magazynu Przedszkola. Zapotrzebowanie na okres do 31.08.2018 Część 4 – NABIAŁ Dostarczane raz w tygodniu do godziny 7:30. Transport po stronie wykonawcy z bezpośrednią dostawą do magazynu przedszkola. Zapotrzebowanie na okres do 31.08.2018 Część 5 - OWOCE I WARZYWA Owoce i warzywa powinny być dostarczane w odpowiednich do tego opakowaniach , szczególnie jeśli chodzi o owoce sezonowe typu truskawki / winogrona .Warzywa powinny być świeże bez żadnych uszkodzeń o odpowiedniej kolorystyce i smaku. Zapotrzebowanie na okres do 31.08.2018 Dostarczane raz w tygodniu – owoce sezonowe kupowane tylko w sezonie. Transport po stronie wykonawcy z dostawą do magazynu Przedszkola. Zapotrzebowanie na okres do 31.08.2018 Część 6 - ARTYKUŁY OGÓLNOSPOŻYWCZE, MROŻONKI Dostarczane raz w tygodniu do godz. 9:00. Transport po stronie wykonawcy do magazynu Przedszkola. Zapotrzebowanie na okres do 31.08.2018 Część 7 - ARTYKUŁY OGÓLNOSPOŻYWCZE INNE Dostarczane raz w tygodniu do godz. 9:00. Transport po stronie wykonawcy do magazynu Przedszkola. Zapotrzebowanie na okres do 31.08.2018 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1 i 1a do SIWZ. 4. Podwykonawcy: 1). Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 2). Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 3). Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 5. Zatrudnienie pracowników na umowie o pracę: na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający nie określa czynności, przy realizacji których wymagane jest od Wykonawcy lub podwykonawcy zatrudnienia osoby/osób na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy postępowań, których przedmiotem zamówienia są usługi lub roboty budowalne. Nie dotyczy przedmiotowego zamówienia w zakresie dostaw. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w rozdziale IV pkt 7 i 8 SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Formularz Ofertowy (załącznik nr 1a) sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 17 w Chorzowie, ul. Łagiewnicka 18 – I/2024
Dodano: 2024-07-23 - Sukcesywny zakup wraz z dostawą żywności dla Miejskiego Domu Pomocy Społecznej w Rybniku z podziałem na części.
Dodano: 2024-07-18 - Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 23 w Chorzowie, ul. Floriańska 37 – I/2024
Dodano: 2024-06-27 - Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 8 w Chorzowie, ul. Kochanowskiego 18 – I/2024
Dodano: 2024-06-27 - Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 1 w Mikołowie w roku szkolnym 2024/2025.
Dodano: 2024-06-25 - Zakup i dostawę poczęstunku dla uczestników projektu: „CIDER-CLUBS – Kluby Międzypokoleniowej Transformacji”, numer wniosku o dofinansowanie: FESL.10.24-IZ.01-03F0/23
Dodano: 2024-06-24 - Zakup i dostawa poczęstunku dla uczestników projektu: „Od Kulturowej Transformacji do Lokalnej Integracji” wraz z artykułami drobnymi, numer wniosku o dofinansowanie: FESL.10.24-IZ.01-03EH/23-003
Dodano: 2024-06-17 - Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 25 w Chorzowie, ul. Kilińskiego 3 – I/2024
Dodano: 2024-06-05 - Dostawa artykułów spożywczych dla Żłobka Miejskiego w Tychach w II półroczu 2024 r.
Dodano: 2024-05-27 - „Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do kuchni gminnej w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Bestwince oraz 8 stołówek szkolnych na terenie gminy Bestwina".
Dodano: 2024-05-21